Kezdőoldal » Családi kapcsolatok » Rokoni kapcsolat » Jogosan haragszik rám a...

Jogosan haragszik rám a hugom, amiért nem vigyázom a kislányára?

Figyelt kérdés
A hugommal hetek óta nem beszélünk, mert a nyári szünet elején megkérdezte, hogy vigyáznék-e az elsős kislányára ezidő alatt. Tanár vagyok. Július 4. és augusztus 22. között itthon vagyok és kitalálta, hogy mivel én úgy sem dolgozom, ezért erre a hat hétre "lepasszolná" nekem, mert a gyerek felügyeletét nem tudják megoldani a férjével, a táborokat meg nem tudják kifizetni. Én egész évben tanítok, felügyelek, gyereket nevelek és ezidő alatt tényleg pihenni szeretnék, emiatt nem vállaltam. Azóta nem hajlandó beszélni velem és közös ismerősöktől hallom vissza, hogy minden önző szemétnek elmond. Szerintetek jogosan haragszik rám?
2022. júl. 21. 18:53
❮❮ ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... ❯❯
 51/167 anonim ***** válasza:
97%
Ezek szerint a tesódék mindenki kihasználnak akit csak lehet.
2022. júl. 21. 20:10
 52/167 A kérdező kommentje:
#51 Igen, ez jellemző rájuk. Tudom, ő a testvérem és olyannak kell elfogadnom amilyen, de igaz, ami igaz.
2022. júl. 21. 20:11
 53/167 anonim ***** válasza:
97%

"olyannak kell elfogadnom amilyen"

De azért maradjon meg az önbecsülésed: ne hagyd, hogy hülyére vegyen!

2022. júl. 21. 20:14
 54/167 anonim ***** válasza:
94%
Minden suliban kell lennie elvileg nyári "tábornak", ahol a gyerekre vigyáznak, menjen oda a gyerek.
2022. júl. 21. 20:15
 55/167 anonim ***** válasza:
97%
Az én családomban is van ilyen, az unokanővéremék. Nagyanyámmal KÖZÖLTÉK hogy ott hagyják a gyereket egy hétre nála- Az hogy MEGKÉRDEZZÉK vállalja-e eszükbe sem jutott. Természetesen egy fillért se hagytak a kisnyugdíjas mamának a gyerekre, de közölték hogy strandra azért el kéne vinni..
2022. júl. 21. 20:15
 56/167 anonim ***** válasza:
100%
Főnyeremények az ilyen rokonok...
2022. júl. 21. 20:17
 57/167 anonim ***** válasza:
97%

"Én szívesen vigyázok az unokaöcsémre. Sőt!"