Kezdőoldal » Tudományok » Természettudományok » Evolúció vagy Teremtés?

Evolúció vagy Teremtés?

2011. dec. 21. 20:48
❮❮ ... 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ... ❯❯
 171/250 Judit34 ***** válasza:

Pedro, a hamis vallásokat a sátán hozta létre.

ha azt mondod "ne szóljunk hozzá ahhoz amihez nem értünk" akkor ez rád is vonatkozik...

2011. dec. 26. 18:27
 172/250 Shai-Hulud ***** válasza:

Ezek az öröklődő jellegek a géneken keresztül fejeződnek ki, melyek a szaporodás során adódnak át az utódokba (öröklődő jelleg lehet a virág színe, csőrméret, stb). Azonban mind a szülők ivarsejtjeiben, mind az utódban a fejlődése során létrejöhetnek apró változások (mutációk), melyek az utód génkészletét megváltoztatják (ezért hívják ezt a fajta változást evolúciónak; merthogy egy származási soron belül a generációk között változás történik. ezért nem evolúció az egyedfejlődés, noha az is változás). Ezek a változások akár új jellegek megjelenéséhez vagy eltűnéséhez is vezethetnek. A lényeg, hogy sikeres szaporodással az újdonság továbbadható, így terjeszthető. Új jellegek azonban nem csak mutációkból származhatnak, hanem más mechanizmusokból is; pl genetikai sodródás (drift), génáramlás populációk között. Az így kapott jellegeket azután továbbadva azok gyakorisága nő a következő nemzedékekben. Ha azonban az a helyzet áll elő, hogy valamiért az új jellegek nem hogy nem járnak előnyökkel, hanem egyenesen hátrányosak, akkor a továbbadódásuk is lehetetlen, vagy legalábbis erősen korlátozott lesz. Ez a természetes szelekció (az a mechanizmus, mellyel az evolúció folyamatát és az élőlények bizonyos tulajdonságait értelmezzük), mely aztán adaptációhoz vezet (fontos, hogy ez az élőlények tulajdonsága – a környzetükben való túlélést és szaporodást jelenti; az adaptáció gyakori jelenség, de nem minden jelenség adaptáció); ez helyezi el az élőlényeket egy bizonyos ökológiai fülkébe. Fontos megjegyezni, hogy a természetes szelekció (az alapvető élethez nélkülözhetetlen igényeken kívül persze) mindig az adott körülmények függvényében működik, nem valamilyen előre mutató folyamat. Ezért aztán egy látszólag semmiféle előnnyel sem járó változás is fennmaradhat (ezeknek is vannak különböző mechanizmusai, hogy miért, pl. kapcsoltság, stb; ezt most hagyjuk); evolúció lehet szelekció nélkül is, adaptáció viszont nem."

Jujj, figyelted az első mondatot?

Ha hitelt érdemlően meg tudod indokolni és alátámasztani, hogy ez miért hablaty, elfogadom...

Pedro

2011. dec. 26. 18:31
 173/250 Shai-Hulud ***** válasza:

"a hamis vallásokat a sátán hozta létre. "

BIZONYÍTÉK??? Vagy egy link? Pl. www.sátán.hu ???

Pedro

2011. dec. 26. 18:32

Vidiripi

Igen fogalmazhatsz így is hogy nekik mást mondott az úr.

Bár az a nézet akkoriban még nem is létezett hogy a Föld lapos. Na 8.

Mire alapozod hogy ő teremtette a többi vallást?

S ha ez így van akkor miért csak egy kiválasztott népe volt akiket nem egyszer ki vagy megszabadított.

Több mint 100 000 vallás van a Földön.

Talán azért van ilyen sok hogy azt az egyet elrejtsék.

Persze ez saját elmélet.

"Igen ami írva van az igen is lehet bizonyíték."

"Ezt most a fizika könyvre mondtad? :-DD"

Te sem mondtad konkrétan hogy mire gondolsz. Így én is általánosítottam.

2011. dec. 26. 18:43

" Judit34 válasza:

a baktérium rezisztancia NEM bizonyíték az evo mellett, hisz ahhoz semmi köze. rég be lett bizonyítva, de ti mindeg ezzel jöttök."

Az előbb még csak az alkalmazkodásról volt szó. Mégis mi a bizonyíték? A te állításod? Nekem ennél meggyőzőbb hogy léteznek. Ha nem alkalmazkodtak volna, kipusztulnak. Ők viszont élnek s virulnak és elszaporodtak.

2011. dec. 26. 18:52
Mindkettő.
2011. dec. 26. 21:27
Ööööö.....biztos?
2011. dec. 26. 21:49
 178/250 Judit34 ***** válasza:

"Biológiában az evolúció fogalma alatt olyan folyamatos változások sorozatát értjük, melyek során egy adott populáció öröklődő jellegei generációról generációra változnak."

igen, igen, hányszor olvastam már ezt a semmit mondó dumát.

hol a biológiai-kémiai-genetikai levezetés, természetesen publikálva, bármikor megismételhető (és uo eredményeket adó) kísérletekkel alátámasztva???

amit írtál, az csak szavak egymás után való legépelése. semmi több.

"folyamatos változások sorozatát"

bemondásra "higgyem el"? hol a biokémiai bizi?

ne retorikailag "bizonyíts"!

a génhatárok (és fajhatárok) átjárhatatlanok. a gének információi meghatározzák a "végeredményt" a gének alapvető tulajdonságai, h nem tűrik a nagy változásokat, még kis lépésenként sem. A mindig A marad, soha nem lesz B vagy C. persze A lehet erősebb A de akkor is A marad.

tehát fuss neki újra a bizonyításnak: már több ízben kértem a biológiai, genetikai, kémiai többszörösen levezetett, megismételt kísérletek általi bizonyítást.

a szokásos retorikát hagyd a vérbe...

2011. dec. 27. 09:31
 179/250 Judit34 ***** válasza:

Levin R. evolucionista a Science folyóiratban ír az evolúcióelmélete tehetetlenségéről a termodinamika második főtételének fényében:

"A probléma, amellyel a biológusok szembesültek, nem más, mint hogy az evolúcióelmélet ellentmond a termodinamika második főtételének. A rendszerek idővel a növekvő rendezetlenségük miatt megsemmisülnek.”

Rosevear David, kémikus:

„A termodinamika második törvénye azt mondja ki, hogy egy zárt rendszerben végbemenő spontán folyamatok a rendezettség és szervezettség csökkenéséhez vezetnek. Ezzel szemben az evolúcióról azt feltételezik, hogy előre, felfelé vezet, az atomoktól a molekulákon és az élet egyszerű formáin keresztül az emberhez, akinek agya a legösszetettebb, legszervezettebb anyag az egész univerzumban. Az evolúció tartalmazza azt a hitet, hogy a rend és a szervezettség fokozódik, és megkívánja híveitől, hogy tudatosan tegyék félre ezt a második törvényt. Továbbá az evolúcióról azt állítják, hogy véletlenek sorozatán és a természetes kiválasztódáson keresztül, további információk bevitele nélkül működik. Ebből látszik, hogy az evolúció elmélete nyíltan ellentmond a termodinamika második törvényének, amely kategorikusan kijelenti, hogy a dolgok a rend irányából a rendezetlenség felé haladnak…

Stavropulos Giorgos evolucionista, American Scientist-ben így nyilatkozik:

"A termodinamika második főtétele értelmében normális körülmények között semmilyen komplex szerves molekula önállóan nem képződhet. Sőt ellenkezőleg, az csak szétbomolhat. Tényleg, minél bonyolultabb valami, annál instabilabb, és végeredményben elkerülhetetlen a szétbomlása. A zavaros magyarázatok ellenére a fotoszintézis és más életbevágó fontos folyamatok, maga az élet is még mindig lehetetlen a termodinamika és más pontos tudományos tények miatt.”

Van Viden G. G.:

„A szerzőnek az a véleménye, hogy a termodinamika második főtétele ahhoz a gondolathoz vezet, hogy elfogadjuk a Teremtő létezését…”

2011. dec. 27. 10:02
 180/250 Judit34 ***** válasza:

Boucot Artur J. geológus professzor, Oregon State Egyetem, USA:

„Az, hogy a kövületek nem képesek előállítani a „hiányzó láncokat”, bizonyítja az (evolúciós) elmélete tehetetlenségét.”

Bowler Peter J., evolucionista:

„Mi nem tudjuk meghatározni az ősöket, mint a „hiányzó láncszemeket”, és nem tudunk javasolni olyan elméletet, mely ellenőrizhető lenne, és megmagyarázná, hogy hogyan történtek az evolúció szakaszai.

Chester A. botanikus professzor, Michigan Egyetem:

„A tudósok sokáig reménykedtek, hogy a kihalt növények biztosan kimutatják azokat a stádiumokat, melyeken átmentek a létező növények a fejlődésük során

Corner E. J. botanikus professzor, Cambridge Egyetem:

„Nekem mégis az a véleményem: be kell látnunk (ha nem vagyunk elfogultak), hogy a növények paleontológiája a fajok teremtését bizonyítják.”

[E. J. H. Corner, "Evolution", in Contemporary Botanical Thought, Chicago: Quadrangle Books, 1961]

Eldredge Niles, hires paleontológus, evolucionista:

"Senkinek sem sikerült találni bármilyen „átmeneti” lényeket: a kövületi maradványok nem tartalmaznak semmilyen „hiányzó kapcsolatokat, és jelenleg sok tudósnak az a meggyőződése, hogy ezek az átmeneti formák nem is léteztek.”

ez sem józanít ki titeket, evolúcionista képzelődők????

2011. dec. 27. 10:07