Kezdőoldal » Kultúra és közösség » Valláskritika » Milyen az ateisták világképe?

Milyen az ateisták világképe?

Figyelt kérdés
Eddig tapasztalataim alapján változó, de nagyon homályos, tele megválaszolatlan kérdésekkel, ellentmondásokkal. Nem zavarja az ateistákat hogy sok mindenre nincs válasz a világképükben? Például hogy az ősrobbanás csak úgy beindult a semmiből és minden a véletlen műve. Van aki azt mondja előtte is volt valami, de akkor meg az a kérdés hogy jött lére ami előtte volt. Mások egyfajta körforgásként képzelik el véletlenszerűen változó univerzumokkal de ez is nagyon zavaros, problémás.

2023. júl. 31. 21:38
❮❮ ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... ❯❯
 121/529 A kérdező kommentje:

"Persze, hiszen a bevándorlók így hálálják meg, hogy be lettek fogadva. Svédországban is csak azóta ugrott meg a nemi erőszakok száma, hogy jelentős mennyiségű muszlim került az országba."


Megnézted a statisztikákat? Mert én megnéztem és Svédországban már jóval a 2015-ös migránshullám előtt is nagyon sok volt a nemi erőszak. Svédországban ez régóta probléma és semmi köze a muszlimokhoz. Mondjuk sokat elmond hogy ateisták tudományról beszélnek de egy egyszerű statisztikát sem tudnak értelmezni.



"Illetve a keresztény országokban jelentik be legnagyobb mértékben jelentik be az erőszakot, sok muszlim országban a nők beszélni se tudnak az elszenvedett traumáikról."


Nemi erőszak esetében mindenhol a világon több a tényleges szám mint ami bekerül a statisztikába. Az pedig nem igaz hogy az iszlám világban ezek egyáltalán nem derülnek ki. Egyszerűen kevesebb a nemi erőszak muszlim országokban.

2023. aug. 12. 20:06
 122/529 A kérdező kommentje:

"Miért tennék szükségessé? Az, hogy te szeretnéd, hogy így legyen, nem érv."


Mindent elárul hogy ateisták csak ennyi választ képesek összehozni. Láttál már olyat hogy egy törvény csak úgy magától létrejön? Nem, így marad az hogy szükséges egy törvényalkotó létezése. Persze hihetsz abban hogy varázsütésre történt de akkor el kell fogadnod hogy ti ateisták hisztek tündérmesékben.

2023. aug. 12. 20:10
 123/529 A kérdező kommentje:

"Hagyjátok, ez a másfél pipás fanatikus muszlim troll! Ugyanazok a béna, ezerszer cáfolt érvek, ugyanaz a tudatlanság minden témakörben, miközben arrogáns és pökhendi módon okoskodik, és ugyanúgy próbál mindenhova vagy keresztényfóbiás, vagy ateistagyűlölő megszólalásokat hozzátenni."


Mikor világos hogy már nem tudtok értelmesen hozzászólni akkor marad a sértegetés? Gondolod hogy így az ateista világkép hihetőbb lesz? :)

2023. aug. 12. 20:12
 124/529 Mojjo ***** válasza:
100%
@122: A természeti törvények nem valódi "törvények", amiket törvényalkotónak kell létrehoznia. Természeti törvénynek azt hívjuk, amikor megnézzük, bizonyos természeti folyamatok hogy zajlanak le, majd ezen megfigyelések eredményét, végkövetkeztetését leírjuk.
2023. aug. 12. 20:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 125/529 anonim ***** válasza:
91%

"Láttál már olyat hogy egy törvény csak úgy magától létrejön?"

Nem, mivel törvény mindig akkor jön létre, ha az ember leír valamit törvényként. Ettől még semmi nem utal arra, hogy amiről az ember törvényt ír, azt bárkinek is teremtenie kellett.

2023. aug. 12. 20:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 126/529 A kérdező kommentje:

"A természeti törvények nem valódi "törvények", amiket törvényalkotónak kell létrehoznia. Természeti törvénynek azt hívjuk, amikor megnézzük, bizonyos természeti folyamatok hogy zajlanak le, majd ezen megfigyelések eredményét, végkövetkeztetését leírjuk."


Ezek törvények mivel akárhányszor megfigyeled minden esetben ugyanazt az eredményt kapod. Ez pedig nyilván nem lehet véletlen.

2023. aug. 12. 20:46
 127/529 A kérdező kommentje:

"Nem, mivel törvény mindig akkor jön létre, ha az ember leír valamit törvényként. Ettől még semmi nem utal arra, hogy amiről az ember törvényt ír, azt bárkinek is teremtenie kellett."


Ja hogy szerinted amig az ember nem írta le ezeket a törvényeket nem is léteztek? :) És ti ateisták mondjátok hogy a vallásosoknak nincs köze tudományhoz :)

2023. aug. 12. 20:50
 128/529 Mojjo ***** válasza:
100%

@126: Igen, erre mondjuk, hogy x természeti folyamat y módon működik. Ilyen jellegű "törvények" alkotását és ilyen törvényalkotót pedig még soha senki nem figyelt meg, hogy azt mondhassuk, áhá, akkor biztos ez is olyan.

Értem én, hogy neked úgy tűnik értelemszerűnek és logikusnak, hogy ezeket létre kellett valakinek hoznia, de ezek csak a te szubjektív benyomásaid, amik a világ megismerésenek szempontjából nem mondanak semmit.

2023. aug. 12. 21:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 129/529 anonim ***** válasza:
100%

"Ja hogy szerinted amig az ember nem írta le ezeket a törvényeket nem is léteztek?"

Dehogynem. De törvény csak azáltal lett belőlük, hogy az ember leírta, amit megfigyelt. Addig szimplán az univerzumunk egy tulajdonságáról volt szó. Illetve lényegében most is pontosan arról van szó, a törvények csak ezek leírásai.

2023. aug. 12. 21:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 130/529 anonim ***** válasza:
100%

"És ti ateisták mondjátok hogy a vallásosoknak nincs köze tudományhoz"

Pont az ilyen hozzászólásaiddal bizonyítod, hogy neked tényleg nincs.

2023. aug. 12. 21:12
Hasznos számodra ez a válasz?
❮❮ ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... ❯❯

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!