Hogyan tuningoljam az 1500-as Ladámat, hogy 100 lóeros legyen?
#54-ben tételesen említi a változtatásokat. A lendkereket kidobja, acél kerül a helyére és levesz belőle, a hajtókarokar mérlegeli, de nem centírozza, a dugókat kovácsolt alura cseréli ....ésatöbbi.
Ez a felsorolás számomra azt sugallja, hogy az említett cserék mellett, a hajtókarok az eredetiek maradnak. Ha nem így van, akkor az én logikám hibás.
Maradjuk az említett alkatrészeknél:
ha csináltattál kisiparossal, vagy rendeltél v.milyen cégtől alkatrészeket, akkor tudod, hogy nagyságrendileg mekkora különbség van egy Lada lendkerék, és négy egyedi gyártású hajtókar ára között. Valószínű a a négy "apróbb"-nak az ára a húzósabb(főleg ha titán :).
Vagyis, kicsi a valószínűsége, hogy csak úgy elfelejtenék megemlíteni egy ekkora tételt.
Még egyszer mondom, ez csak az én logikám, nem kötelező elfogadni.
Ott a baj már nem kicsi, ha egy redvás lada nivába hozatnak 4 titán hajtókart.
(nagyon röhög)
#68-ban: "azért is kellett csináltatni hozzá hajtórudat".
Nem is hajtókart? Annyira átalakította, hogy már a neve sem az? :)
Gondolom, most újra valami más alkatrészről fogtok írni, és várjátok a "vita-partnereket".
Ennyi volt, ez a téma már kimerült.
Pá-pá!
Érdekes, hogy a szakadt Nívával kell bizonygatni a tulajdonosi státuszt, véletlenül sem a Lanciaval?
Apropó a kérdező "legendás" 1500-ról nem kapunk fotót?
Már csak az hiányzik a vasárnap estéhez.(természetesen a tulajdonjogi nyilatkozatot is kérjük)
:)
"Ne félj megkapod, lehet a gettóban is egy jó napod" :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!