Kymco Agility 50 4T-t hogyan tuningoljam?
Ha hengerfejjel árulják akkor jó.
Én a helyedben nem tunningolnám!Ezek nagyon nem bírják!
Inkább vegyél nagyobb motort és tedd le 30-40 ezerért a kiegészítő A1 jogsit ha megvan a B ,és vegyél inkább rendszámosat,mert a tunning sokba kerül,azt a pénzt eladáskor soha nem szerzed vissza amennyit beleölsz,a tunning miatt hamarabb szétesik,megbízhatatlan lesz,sokszor fog ott hagyni az út szélén.
Mennek ezek 50-et 60-at is.
Én a helyedben inkább csak nagyobb görgőket tennék bele,így gyengébb lesz meg lassabban fog felgyorsulni de gyorsabb sebességre lesz képes és nagyon nem kell belenyúlni sem
Köszönöm a válaszokat, nagyon igaz hogy a tuning nem használ semmilyen motornak. Én abból indultam ki, hogy ennek a négyüteműnek massziv, túlméretezett fótengelye van. Sok tesztet véleményt olvastam az alapggépről aminek jó része pozitív. Ez bátorított ennek a márkának a vásárlására, meg az hogy a gyár 40%-ban Honda tulajdon. Az eddigi zerelgetés során ránézésre is normális minőségnek nézem.
Ami a tuningra sarkal és nem rendszámosra, hogy nem kell műszakiztatni, meg a biztosítás is olcsóbb. Száguldozni nem akarok, de egy 20 ccm-es növekedés csak emel kicsit a teljasítményén károsodás rizikó nélkül.
Hengerfej nem kell rá új! A régit rakd vissza rá!
A variátor görgőket cseréld 7-8g-osra!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!