Jó kis trabim (isten nyugosztalja...)xD
Kivezettem előre a légbeömlő gumicsövét,a motor egy az egybe a menetszelet kapta..))
Eszméletlen mit ment tőle.Ha jólemlékszem 74 re voltak fúrva a hengerek,akciónál pedig kilehetett kapcsolni a generátort..
/Keresd meg jutubon Kővári Barnát,ő sokat mesél a saját trabijáról./
Sokféleképpen lehetne !
Lehetne tervezett kipufogót csinálni neki,nagyobb fúrt hengert,a hengert megoldani visszacsapószelepesre,több felömlőt bele,nagyobb karbit neki vagy át is lehet fúvókázni,a váltóján is lehetne variálni szerintem
Ha kalapácsos akkor a gyújtását át kell alakítani jeladósra mert azzal hamarabb kigyorsít.
Most így hirtelen ennyi jutott az eszembe :)
hehe jo kis trabi...
ha jol emlekszem ismeros anno valami olyasmit magyarazott a verseny motorjarol,hogy MZ250-es hengerek mentek ra felfurva, hengerenkenti karburatorral,volt neki rajta rezonatoros kipufogo... A gyjutast nem tudom hogy oldotta mar meg, nem mostanaban volt mar ez a projektje...
Arra viszont emlekszem amikor megjarattuk akkor 10km-re megevett 5liter benzint...
Egyebkent van wartburg es trabant klub, ok fent vannak a neten, ok segitokeszek es pontos infot is tudnak neked adni
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!