Hogyan tuningoljam az 1500-as Ladámat, hogy 100 lóeros legyen?
Na jó, azt el kell áruljam, hogy éppen én sem ma kezdtem el Ladázgatni. Úgy nagyjából sejtek is egy pár dolgot, hogy mit és hogy kell csinálni. Ez itt Pl. a turbos injektoros Ladám a heti merítésben.
..de attól fuggetlenul, hogy ez nagyon jó volt, amíg ment, most nem egyszeruen eroset, hanem egy JÓ motort akarok csinálni a Lada blokkból. A kasztni már készen van, klassz is lett:
..de akarok bele egy olyan motort amivel orom kocsikázni és nem a szokásos Lada tuningos kozhelyek szerint akarom felhúzni, hanem azt akarom, hogy tényleg jó legyen.
Jaaaj kérdező!!!!Kérlek ne fárassz már minket ezzel a kamu,nem létező,ladás múltaddal...meg ez a heti merítés amit belinkeltél ide....egyszerűen no comment!Annyi ellentmondás van az egészben,hogy még nagyon érteni sem kell az autókhoz,hogy szemet szúrjon!
1)HA építettél már egy turbós ladát,akkor nem itt kérdezősködnél,hogy mivel tudnád 100 lovasra tuningolni a mostanit!
2)nagy "építés" volt,hogy vettél egy turbós fiat motort azt beraktad a lada elejébe....
3)" Ezelott még csak PS2-n drifteltem, mostmeg ez a kis Lada olyan egyértelmuen adja elo a fizikát, mintha mar 2 éve a rally I.-ben tolnám. A haverom sem csokizza ossze magát mellettem. Látja o, hogy megy ez. "....-nyilván ez a drift téma már csak így szokott lenni,hogy bárki beül az autóba és abban a pillanatban úgy megy neki,hogy Ken Block korrepetálásra jár hozzá.....
3)"Aztán egy gyorsulásnál szétpukkant a váltó.......... Hazaérve, persze az volt a második :) dolgom, hogy beroffentsem a kocsit........nem gyorsult" -mondjuk ez nagyon meglepő,hogy nem gyorsult,főleg egy " szétpukkant" váltóval....
stb stb....
Meg amúgy hozok egy széket,hogy le tudj ülni,nehogy a padlóra ájulj magadtól,mert te mindegy mit csináltál az autóval,az : wow/nagyon adta/megnézték/mutogattak/klassz lett........
Értem, szkeptikus vagy. Én autókereskedoként dolgozom és jópár szkeptikus emberrel találkozom naponta. Neked is csak annyit tudok mondani, mint nekik. Ha szkeptikus vagy az megvéd attól, hogy elfogadj valami átlag alattit, ugyanakkor megakadályoz, abban részese legyél valami átlag felettinek. A te választásod a kozépszeruen átlagos dolgok. Az nyugtat meg:)
Igen, képzeld ezek az én autóim, és en csináltam oket és nem csak ennyit, hanem Porschékat, HF Integralet, triál bajnok Nivát, pálya R1-et és még egy pár apróságot, de képzeld egy bevált recept nagyon jól jonne egy JÓ Lada motor megépítéséhez.
"Építettem Porsche-t,HF Integrale-t......"
Feltételezem az otthon összerakható 1:18-as Burago modellre gondoltál....
Én itt be is fejeztem,mert ami itt előadsz az már sok(k).......
További jó építgetést.......
Igen. Lehet, hogy ez neked sok, de nekem szerencsém is volt meg hobbi szinten érdekelt is mindig az ilyesmi, úgyhogy osszejott 1:1-es méretben is. Ha még hozzá teszem, hogy a Lancia egy ex rally VB-s gyári versenyautó volt, akkor gondolom az agyad végképp leloki a láncot. Pedig sok évvel ezelott még elofordulhatott az a szurreális kép, hogy az argentin elnok fiának a kocsija ott parkolgatott a szuleim falusi, poros kis udvarán.
Esetleg nézz utána ki volt az a Carlos Menem és nem baj, ha te ezt nem tudod elhinni, az sem baj ha senki nem tudja elhinni. Most csak az lenne a fontos, hogy ha valakinek van egy jó receptje egy jó Lada motorhoz, akkor az ossza meg velem. Elore is koszonom!
Nahát :o Ez igen! Az argentin elnöknek is te csináltad az autóját? És magyar rendszáma volt? A szomszéd Lajosnak csináltam ferrarit. Sajnos ladát még nem építettem abban nem tudok segíteni, audi quattrot, porschét azt csináltam már. A kedvencem: [link]
Minden héten kimegyek vele a pályára. A tiédben milyen rc vevő van?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!