Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Hogyan tuningoljam az 1500-as...

Hogyan tuningoljam az 1500-as Ladámat, hogy 100 lóeros legyen?

Figyelt kérdés
Nem akarok versenymotort építeni belole, inkább csak egy fitt utcait, ami nem is eszik olyan sokat.

2015. máj. 3. 20:36
1 2 3 4 5 6 7 8 9
 61/81 A kérdező kommentje:
A konnyebb lendkerék miatt nem butul be váltásnál a motor kisfordulaton? Ezt csak azért kérdem mert ugye a Lada nem túl nyomatékos alapból. A triálos Nivámba annak idelyén éppen, hogy fél kilóval nehezebb lendkeret csináltattam és nagyon szépen, nyomatékból tudott tolni utána.
2015. máj. 9. 10:51
 62/81 anonim ***** válasza:
Nem vehető észre gyengülés. Indulni is el lehet vele szépen. Tavaly vezettem egy hasonló teljesítményű Ladát, az enyémhez hasonló tömegű lendkerékkel, na az vezethetetlen volt. Alacsony fordulaton alig volt ereje és meg kellett vele szenvedni a szép elindulásért. Nálam szerencsére nem ilyen.
2015. máj. 9. 11:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 63/81 A kérdező kommentje:
Látszik, hogy pár butykodet már le kellett verni hozzá, hogy ide kommentelj, nem csak a neten olvasgattál róla :) -mint itt jópáran.
2015. máj. 9. 11:20
 64/81 veterán vas ***** válasza:

Érdekes módon az építő-mester "saját" tapasztalatai, szinte betűről-betűre megegyeznek egy 2002-es Totalcar Níva-teszt cikkel.


Micsoda véletlen! :)

2015. máj. 9. 12:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 65/81 anonim ***** válasza:
Még nem találkoztam ezzel a cikkel, de most megkerestem. nagyjából átfutottam, de még hasonló témájú bekezdést sem találtam benne. Pontosan mire gondolsz?
2015. máj. 9. 13:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 66/81 A kérdező kommentje:

"Kedves" Veterán vas igazság és hitelességugyi szakérto úr. Nekem ez a Nivám még abban az idoben volt, amikor az Ofotértben láttuk eloszor a fényképeket és nem a kijelzon, de kulon a te kedvedért lefényképeztem a telefonommal, hogy legyen mibe kotekedned. Jó sz.rul sikerult, de segítek, a rendszám AJF-507. Ezt is lecsekkolhatod az okmány irodán(amit mejegyeznék, hogy a korábbi hozzászólásoddal ellentétben a személyes adatok,pl.név kiadása totálisan illegális, de ettol fuggetlenul persze megteheto) és itt is az én SAJÁT nevemet fogod látni a tulajdonosok kozott, mint a tobbi autónál.

[link]

[link]

2015. máj. 9. 15:28
 67/81 anonim ***** válasza:

Ez a dugattyú história azért elég érdekes. Értem, hogy 84mm. átmérőben kerestél, és találtál is. /persze, csak kovácsolt alu., semmi más/ Azt mondod, hogy az Alfának, éppen olyan hosszú a dugó-palástja mint az orosznak, és éppen abban a magasságban van a csapszegfurat ahol kell, annyira eltolva középponttól és abban az irányban ahogy a Ladáé, de még a csapátmérő is századmilliméterre passzolt? Ráadásul még a zsebek is tökéletesen illeszkedtek a tajgai rettenet hengerfejéhez?(gondolom "zseb"-nek a dugó tetején a bemarásokra érted, hogy elférjenek a szelepek).


Ez azért sok(k) a jóból nem gondolod?

2015. máj. 9. 15:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 68/81 anonim ***** válasza:
Nem mondtam, hogy épp olyan hosszú a dugattyú palástja mint az oroszé. Alacsonyabb pár milliméterrel. A csapszegfurat magassága azonos a Ladáéval. Az átmérője már nem, ezért is kellett csináltatni hozzá hajtórudat. Hasonló minőségű lett mint a gyári Lada, szóval sokat kellett még rajta "csiszolni". A bemarások meg nagyobbak is a kelleténél, szóval nem tökéletesek.
2015. máj. 9. 16:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 69/81 anonim ***** válasza:

Korábban sajnálkoztál, hogy a hajtókarokat nem centíroztad, csak mérlegelted. Most egyszerre kiderült, hogy újakat csináltattál. Mégpedig azért, mert nem egyezett a csapszegfurat. Tehát a dugó furatához intéztél csapszeget, aztán ahhoz gyártattál hajtókart??? És ahogy írod, még azon is kellett csiszolni. :)

Azt hiszem feladom, nem szeretem, a mesedélutánokat.

2015. máj. 10. 09:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 70/81 A kérdező kommentje:
Nem hiszem. hogy meg kellene védenem a hozzászólót, de annyira azért fel hívnám a figyelmedet Zsolt, hogy sehol nem írja azt, hogy a gyári Lada hajtókarokat grammolta, csiszolgatta volna.
2015. máj. 10. 10:07
1 2 3 4 5 6 7 8 9

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!