Ha vásárolni megyek, minek legyek még pénztáros is az önkiszolgáló kasszánál?
Minek kényszeríti rám az üzlet az ő munkájukat, mikor nekem nincs pénztáros képzésem?? Hogy hogy csinálhatom ezt a munkát??
A saját időmet rabolom, mert néha szöszmötölök valamelyik áruval és egy élő pénztáros sokkal gyorsabban dolgozik mint én. :P
Este már csak önkiszolgáló kassza van, így nincs választás.
Ha már valaki az önkiszolgáló kasszát használja, bizonyos árumennyiségnél adhatnának órabért, levonhatnák a fizetendő összegből a "pénztáros" munkámat.
Igazságtalan akárhogy is nézzük.
Látom a lényeg megvan...
Mivel úgy tűnik probléma van a szövegértéseddel lefordítom:
A pénztáros egy sz@r meló, iszonyatos stressznek vannak kitéve, az emberek mindent rajtuk vezetnek le, azt is ami egyértelműen nem az ő hibájuk, hanem az üzletszabályzaté, úgy hogy közben pénzért is felelnek, ráadásul sok helyen árufeltöltés közben kell a kasszába futkorászni akkor is ha eredetileg pénztárosnak vették fel az illetőt, mert közbe az eladó akit erre vettek fel talált jobb melót és felmondott. Épp ezért senki nem akarja csinálni ezt a melót, max ideiglenesen, amíg nincs jobb, és ha sikerül is felvenni új embert, általában csak rövid távon maradnak, ami azt jelenti, hogyha nem akarják a sz@rt is kihajtani a meglévő dolgozóikból, már pedig nem, mert félnek, hogy azok is elmennek, arra kellett egy megoldás, és így oldották meg. Mondom kérdezz meg egy eladót ha legközelebb boltba mész, és meglátjuk kinek van igaza.
Egyébként a rendszer pontos működését nem értem, de nem hiszem, hogy attól ugrik le egy válasz hasznossága 20-60 százalékokat, mert egy ember a pirosra nyomott.
"nem hiszem, hogy attól ugrik le egy válasz hasznossága 20-60 százalékokat, mert egy ember a pirosra nyomott"
Hát pedig kb. ez van. Minél kevesebben szavaztak egyelőre, annál nagyobbakat mozog. Ha rákattintasz a karikára, látod, hogy hányan szavaztak eddig, és hogy hogyan. Amikor az előbb azt a két választ megnéztem, az egyikre egy, a másikra meg két szavazó szavazott úgy, hogy nem hasznos. Az pont nem igazol semmit. Egyébként akkor is szavazhatnak úgy, hogy nem hasznos, ha amúgy egyetértenek a tartalmával, csak mondjuk épp nem tartják relevánsnak, vagy bármi. Meg tévedésből is mellényúlhatnak. Tökmindegy.
Még egy autista gyermek is képes használni. Vannak kivételek, de legtöbben szimplán lusták vagytok megérteni, pedig faék egyszerű. Az a gond, hogy szavazati joga is van mindnek....
Az nagy gáz, ha neked ehez pénztáros képzés kell.
Mit kell azon szöszmötölni? A vonalkódot meg leolvasót csak felismered, ha meg elakad a gép, van eladó aki ott áll segiteni. Nekem jó az automata, magam tempójában elpakolok, nem vágdossa a fejemhez az eladó az árut és bassza bele az előttem pakoló vásárló cuccai közé, nem hiányzik az az ideg. Ráadásul tudom ellenőrizni, jó árat adott e be.
Amugy meg ilyenkor jó lenne az a "hülye szakmunkás" eladó mi?
Amugy meg lenizitek!
"tudom ellenőrizni, jó árat adott e be"
:DD
Hát ha ezt nem sikerül ellenőrizni akkor, ha pénztároshoz mész fizetni, akkor nem azoknak a szavazati jogát kéne megvonni, akik nem akarnak ingyen munkát végezni. :)
Egyébként a videóban a kiscsajnak súgnak lépésről lépésre, tehát eleve van vele valaki, akit ismer, és egyébként is eleve ismeri a gépet ő maga is, lerí róla. Ehhez képest egész más élmény egy olyan bolt olyan gépe, amit először látsz, és amivel egyedül kell elbánnod. Persze, hogy nem lehetetlenség, de annyira van kellemetlen, mint amikor pl. gyorsabban húzza le a cuccot a pénztáros, mint amilyen tempóban te pakolni szeretnél. Egyébként meg arra is ki vannak képzeve, hogy ha ők gyorsabbak is, téged akkor se sürgessenek, úgyhogy pont olyan tempóban pakolászhatsz ott is, mint az önkiszolgálónál, mert egyáltalán nem igaz, hogy a túlnyomó többségük olyan bunkó lenne, mint ahogy előadod. Az nézi le őket, aki így akarja beállítani őket.
Velem most volt egy olyan, hogy egy árut nem tudott leolvasni, kicsit lekopott a kód.
Erre egyszerűen félrerakta, hogy ez akkor most kimarad.
Mondtam neki, hogy erre szükségem lenne.
Hát, ő nem tudja, mit csináljon. Nem fiatal volt, elég idős, nem tegnap kezdte a munkát.
Végül odahívott valakit, aki kicserélte, de halálos sértettséggel ment tovább a munka.
Eleve hogyan maradhat kinn a pulton sérült kód, az is kérdés.
"Eleve hogyan maradhat kinn a pulton sérült kód, az is kérdés."
Hát nyilván nem ellenőrzik az összes árut egyesével, hogy mindegyiken teljesen ép-e a kód. De még ha megtennék, akkor is előfordulhatna, hogy az ellenőrzés után sérülne meg, ahogy a vevők matatnak az áruk között.
De ez most hogy jön ide? Egy sérült kód ugyanúgy fennakadás lehet az önkiszolgáló kasszánál is.
Egyébként olyankor a vonalkód alatti számsort szokta bepötyögni a pénztáros, nem? Mikor nem? És az önkiszolgáló kasszánál ilyenkor mi az eljárás? Csak hogy tanuljunk is valamit...
Önkiszolgáló kasszánál szépen visszafordulsz, hagyod a fenébe az egészet, és visszamész kicserélni.
Vagy ugyanúgy segítséget kérsz.
A sérült kód: a pénztáros kötelessége, hogy kezelje a helyzetet. Aki megsértődik azért, mert dolgoznia kell, illetve nem is tudja, hogyan dolgozzon, és a vevőtől várja, hogy oldja meg a helyzetet, az nem oda való.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!