Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Saját vállalkozás » Mi a véleményetek az MLM-ről?

Mi a véleményetek az MLM-ről?

Figyelt kérdés
Tényleg lehet vele pénzt keresni? Vagy időpazarlás az egész?
2012. jan. 9. 15:25
❮❮ ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... ❯❯
 101/277 anonim ***** válasza:
84%

"Tessék, egy kérdés, hogy van, ha nem így?"

Röviden tömören:

0. Listát írok

1. Felhívom

2. Találkozom vele és bemutatom a céget. Infó csomagot kap (CD, könyv, katalógus).

3. Újra találkozom és elmondja, hogy mi az ami érdekli. Lehet, hogy semmi.

Ennyi.

Nem érdekli semmi. Ekkor max megkérdezem, hogy felkereshetem-e egy fél év múlva. Általában ismerősöknél.

Érdekli a termék: Megkérdezem, hogy mi érdekli és kap egy törzsvásárlói kártyát meg rendel pár terméket.

Üzlet: Kap egy törzsvásárlói kártyát, meg rendel pár terméket és elkezdünk dolgozni. Ha kezdő vagyok találkozik a szponzorommal vagy már eleve ott van ő is.

Nem kell ezt túlbonyolítani.

Részletesebben:

Mikor Leszel Milliomos, Nógrádi Bence

45 mp-es prezentáció, Don Faille

Gábor

2012. febr. 12. 21:49
 102/277 anonim ***** válasza:
90%
2. és 3. pont kb 15-30 perc. Vagy ha már akkor akar dolgozni akkor lehet több is.
2012. febr. 12. 21:51
 103/277 anonim ***** válasza:
86%

Don Failla. Csak ez a hülye safari kijavítja néha a szöveget.

Gábor

2012. febr. 12. 22:35
 104/277 anonim ***** válasza:
26%

Nem, soha nem mondtam, hogy hülyék vagytok hozzá. Egész mást mondtam, már többször is, de még csak véletlenül sem vettétek zokon.

Az emberismeret pedig valóban tanulható. Tanulja az ember kora gyermekkorától, kb. fiatal felnőtt koráig. A többség legalábbis így van vele. Kivételes az, aki ezt a képességét felnőttként is tovább tudja fejleszteni, akár privát, akár intézményesített formában.