Keresztények miért nem fogadják el Mohamed prófétát mint Isten prófétáját, mikor a Biblia is megjövendölte?
Összegyüjtöttem több Bibliai verset, amik egyértelműen bizonyítják hogy Mohamed (béke legyen vele) Isten prófétája és Jézus is megjövendölte az érkezését.
Az alábbi Bibliai versek egyértelműen Mohamed prófétára igazak, senki másra.
1, Az Ószövetség megjövendöli "A próféta" érkezését aki nem lehet más csak Mohamed próféta.
Mózes 5. könyve 18:18-19 Prófétát támasztok nekik atyjukfiai közül, olyant, mint te. Az én igéimet adom a szájába, ő pedig elmond nekik mindent, amit én parancsolok. És ha valaki nem hallgat igéimre, amelyeket az én nevemben mond, azt én felelősségre vonom.
Keresztények szerint itt Jézusról van szó, de ez kizárt mert több pont nem igaz Jézusra. Csak Mohamed prófétára igaz a vers minden állítása.
2, Az Újszövetség a Pártfogó érkezéséről ír aki szintén csak Mohamed próféta lehet.
János 16:7 Én azonban az igazságot mondom nektek: jobb nektek, ha én elmegyek; mert ha nem megyek el, a Pártfogó nem jön el hozzátok, ha pedig elmegyek, elküldöm őt hozzátok.
Keresztények szerint ez a Pártfogó a Szentlélek, de ez kizárható. Azt írja a Pártfogó nem jön el amig Jézus nem megy el. A Bibliából kiderül hogy a Szentlélek Jézus alatt és előtte is jelen volt, továbbá itt egy emberről van szó mert azt írja el lesz küldve. A Szentlélek keresztények szerint Isten, Istent pedig nem lehet ide oda küldözgetni.
János 16:13 amikor azonban eljön ő, az igazság Lelke, elvezet titeket a teljes igazságra; mert nem önmagától szól, hanem azokat mondja, amiket hall, és az eljövendő dolgokat is kijelenti nektek.
Azt írja elvezet titeket a teljes igazságra. Jézus azt mondta: János 16:12 "Még sok mindent kellene mondanom nektek, de most nem tudjátok elviselni. Tehát jönnie kelett még valakinek aki elmondja a teljes igazságot. Az iszlám szerint Mohamed prófétával vált teljessé Isten üzenete.
Úgy folytatódik a vers hogy nem önmagától szól, hanem azokat mondja, amiket hall. Ez egyértelműen egy prófétára igaz, tehát nem lehet a Szentlélek aki keresztények szerint maga Isten. Istenre nem igaz az hogy csak azt mondja amiket hall.
3, A Próféta és a Krisztus két külön személy.
Az alábbi vers azért érdekes mert ebből kiderül, a zsidók várták a krisztust és várták a prófétát. Tehát a kettő nem ugyanaz. Jézus volt a Krisztus akit vártak, Mohamed pedig a próféta.
János 1:20-21 Akkor vallott, és nem tagadott. Ezt vallotta: "Én nem a Krisztus vagyok." Erre megkérdezték tőle: Hát akkor? Illés vagy te?" De kijelentette: "Nem az vagyok." - "A próféta vagy te?" Így válaszolt: "Nem."
4, Jézus figyelmezetetése a hamis prófétákra
Jézus figyelmeztet hogy sok hamis próféta lesz majd, de nem mondja hogy utána csak hamis próféták jönnek, tehát kell hogy legyen igaz próféta is. Máskülönben azt mondta volna Jézus hogy utána csak hamis próféták jönnek.
Máté 7:15 Őrizkedjetek pedig a hamis prófétáktól, a kik juhoknak ruhájában jőnek hozzátok, de belől ragadozó farkasok.
Máté 24:11 És sok hamis próféta támad
Ezek alapján ha a keresztények megtagadják Mohamed prófétát, akkor a Bibliát is megtagadják.
Tudsz te angolul?
Azt mondja, hogy a muszlimok szerint ugyanabban az istenben hiszünk, de hogy hihetnénk mi, hogy ugyanaz, amikor a muszlimok ellenünk harcolnak és robbantgatnak.
#221
Erre kíváncsi leszek majd, hogy mit válaszol :D
De eddig csak lepontozni volt képes.
Az előző két komment alapján most már megnéztem az első videót is.
Tényleg nem ért jól angolul.
"Azt mondja Allah ugyanaz az Isten akiben a zsidók is hisznek.
Még azt is mondja hogy azok a keresztények akik ezt tagadják, totál idióták :) Rólad beszél :) Tudja hogy a keresztények mennyire hazugok."
Tulajdonképpen nem ezt mondja, hanem azt, hogy a muszlimok úgy gondolják ők Ábrahám istenében hisznek, ezért azokat a keresztényeket totál hülyének tartják, akik azt mondják, nekik hogy ők más istenségben hisznek. Valamint magát a szót magyarázza, hogy az Allah szó a sémi El, elohim stb nevek változata, mert az arab is sémi nyelv. Még ennyiből is látom, hogy ez a videó egy teljes beszélgetésből kiragadott részlet, ahol az illető csak azt magyarázza, hogy hogyan kapcsolódnak a muszlimok a zsidókhoz és a muszlimok nézőpontját magyarázza. Ebből a részletből egyáltalán nem derül ki, hogy ő maga tulajdonképpen mit gondol a kérdésben. Azonosnak tartja-e a két istenséget vagy sem. Nevükben nincs sok különbség, egy gyökérből ered a szó és a muszlimok is azt hiszik Ábrahám istenét imádják, ennyi derül ki. Arról beszél, hogy mit hisznek a muszlimok, nem az, hogy ő mit hisz.
"Ilyen szövetséget minden néppel kötött Allah."
És hol írja ezt a Korán? Azt írja minden néphet küldetett próféta, de azt nem, hogy minden néppel szövetséget kötött.
Amúgy nagyon kényelmesen átsiklottál efelett:
"Izrael gyermekei! Emlékezzetek a kegyemre, amit nektek adtam, és hogy előnyben részesítettelek benneteket az összes többi teremtmény felett." 2:47, 2:122
"AZ ÖSSZES TÖBBI TEREMTMÉNY FELETT" Még ha azt vesszük, hogy mindenkivel kötött is szövetséget, akkor is Izraelt előnyben részesítette minden teremtményhez képest. (Amúgy utána olvastam, az itt szereplő arab szó, jelenthet nemzetet is.) Ez kétszer is szóról szóra benne van a Koránban. Vagy Isten itt túlzott egy picit? Igazából nem gondolta komolyan?
"Bizony, Allah Ádámot és Noét, Ábrahám családját, és Imrán családját választotta ki a teremtmények felett. Egymás leszármazottaiként. És Allah a mindent Halló, mindent tudó." 3:33-34 Tehát Ábrahám családja kiválasztott.
"Mondd: „Hiszünk Allahban, és ami leküldetett nekünk, és ami leküldetett Ábrahámnak, és Izmailnak, és Izsáknak, és Jákobnak és a leszármazzottaiknak, és ami Mózesnek, Jézusnak, és a prófétáknak adatott Uruktól. Nem teszünk köztük különbséget, és Neki vetjük alá magunkat." 3:84 Itt is tulajdonképpen az ábrahámi várvonalra hivatkozik. Kinek a hitére hivatkozik? Ábraháméra és a zsidókéra.
Továbbá: "És emlékezz, mikor Mózes azt mondta: „Népem! Emlékezzetek Allah kegyeire irántatok, amikor a prófétákat küldött közétek, és királyokká tett benneteket, és megadta nektek azt, amit nem adott meg korábban senki másnak a világon." 5:20
"Azt mondta Mózes: „Vajon más istent keressek Allahon kívül, mikor pedig Ő előnyben részesített benneteket az összes többi teremtménnyel szemben?”" 7:140
Ezt írod: "Nem felsőbbrendű egy arab ember a nem arabnál, és a nem arab sem felsőbbrendű az arabnál. Nem jobb a fehér ember a feketénél, és a fekete sem a fehérnél, kivéve, ha vallásossága és jó cselekedetei jobbá teszik."
Ez benne van a Koránban? Nincs. A Koránról beszélünk! Egyébként is te mondtad mindig, hogy a hádíszok mellékesek, csak a Korán a lényeg, akkor legyen az a lényeg most is!
Egyébként ne magyarázd félre a Bibliát! A zsidó nép kiválasztottsága nem jelent felsőbbrendűséget. Nyilvánvalóan törődik a többi néppel is Isten. Nem is kell keresgélnem erre az idézeteket, mivel teljesen egyértelmű, már abból is, hogyha egyszer azt ígérte Ábrahámnak, hogy általa nyer áldást a föld minden népe, akkor törődik minden néppel. Minek akarná őket áldásban részesíteni, ha nem törődik velük? Eleve Ábrahám és Mózes előtt még szövetséget kötött Noéval i. A Noéval kötött szövetség pedig mindenkire kiterjed, ebből ered az, hogy a mai zsidók megkülönböztetnek pl. noahita törvényeket is. Ezek azok, amik a nem zsidókra is vonatkoznak.
Ami érdekes, hogy ennek a szövetségnek a nyoma a Koránban is megtalálható:
"És bizony, elküldtük Noét és Ábrahámot, és a leszármazottaik közé helyeztük a prófétaságot és a Könyvet." 57:26
""Az arabokról mint népcsoportot is beszél. Ír pl. sivatagi arabokról és azt is mondja, hogy hozzájuk nem érkezett próféta Mohamed előtt."
Idéznéd ezt a Koránból?"
"És Mi nem adtunk nekik semmilyen Könyvet, amit tanulmányozhatnának, és nem küldtünk hozzájuk előtted figyelmeztetőt." 34:44
"A bölcs Koránra, bizony, te a Küldöttek közül való vagy, az egyenes úton. A Mindenható, az Irgalmas kinyilatkoztatása, hogy figyelmeztethess vele egy népet, akinek az ősapáit nem figyelmeztették, ezért óvatlanok." 36:2-6
És a Koránból egyértelmű, hogy jönnek az arabok és Mohamed a képbe:
"És emlékezz meg a Könyvben Iszmailról. Bizony, igaz volt az ígéretéhez, és Küldött volt, és próféta." 19:54 Innen is jön Mohamed prófétaságának a létjogosultsága, mivel egyenesági leszármazottjának tartják Mohamedet.
"És mikor Ura próbára tette Ábrahámot szavakkal (parancsokkal), és ő teljesítette azokat. Azt mondta: „Bizony, vezetővé teszlek téged az emberek számára”. Azt mondta: „És az utódaimat is?” Azt mondta: „A szerződésem nem terjed ki a bűnösökre!”" 2:124 Szóval Ábrahám egy vezető, Izmael próféta volt. Később írja, hogy az araboknak saját maguk kell jótetteket cselekedniük, de ha megnézed mégis ebben az ábrahámi vonalban vannak elhelyezve.
"És szerződést kötöttünk Ábrahámmal és Iszmaillal: „Tisztítsátok meg a Házamat azok számára, akik körüljárják, akik ott tartózkodnak, akik meghajolnak és akik leborulnak." 2:125 Tehát Ábrahám és Iszmail lett megbízva az imahely megtisztításával, felügyeletével.
"És mikor Ábrahám azt mondta: „Uram, tedd ezt a várost biztonságossá, és lásd el a népét gyümölcsökkel – akik hisznek közülük Allahban és az Utolsó Napban!”" 2:126 Maga Ábrahám kért áldást Mekkára, ahol Mohamed és az arabok éltek.
"És mikor Ábrahám a Háza alapjait megépítette Iszmaillal: „Urunk! Fogadd el ezt tőlünk. Bizony, te vagy az, Aki mindent hall, mindent tud. Urunk! Tégy minket Neked alávetett muszlimokká, és a leszármazottainkat Neked alávetett közösséggé. És mutasd meg nekünk a szertartásainkat, és fogadd el a bűnbánatunkat! Bizony, te vagy a Megbocsátó, az Irgalmas. Urunk! Támassz közülük egy küldöttet, aki a Te ájáidat olvassa nekik, és megtanítja nekik az Írást és a bölcsességet, és megtisztítja őket. Bizony, Te vagy a Mindenható, a Bölcs. És ki fordulna el Ábrahám vallásától, hacsak nem az, aki bolondot csinál magából? És bizony, Mi kiválasztottuk őt ebben a világban, a Túlvilágon pedig a jóravalók közül való lesz.” 2:127-130 Ábrahám Iszmaillal építette a Kábát és tulajdonképpen magára és Iszmailra kérte az ígéretet, hogy próféta származzon tőle, aki elhozza a Koránt. Így oltódik be a történetbe Mohamed. A Kábán és környékén, valamint Iszmailon keresztül. Persze, övék az amit ők szereztek stb., de mégis fontos szerepük van.
"És amikor Ábrahám azt mondta: „Uram! Tedd ezt a várost (Mekkát) biztonságossá! És tarts távol engem és a fiaimat attól, hogy bálványokat imádjunk!" 14:35 "Urunk! Bizony, letelepítettem a leszármazottaim közül egyeseket egy megműveletlen völgyben, a te Sérthetetlen Házad közelében, Urunk, hogy megtarthassák az imát. Add hát, hogy az emberek egy részének a szíve feléjük hajoljon, és lásd el őket a gyümölcseiddel, hogy hálásak lehessenek."17:37 Tehát Ábrahám áldása van a szentélyen és az ő leszármazottai laknak ott.
"Dicsőség és hála Allahnak, Aki öregkoromra megadta nekem Iszmailt és Izsákot! Bizony, az én Uram a fohászok Meghallgatója. Uram! Add, hogy megtartsam az imát, és a leszármazottaim közül is. Urunk! És fogadd el a fohászomat." 14:39-40 Áldás az utódokra, mind a kettőre! Ez nagyon fontos, mert ezért nem érted a Bibliát, mivel a Koránból indulsz ki.
"Az arabokról mint népcsoportot is beszél. Ír pl. sivatagi arabokról és azt is mondja, hogy hozzájuk nem érkezett próféta Mohamed előtt."
Idéznéd ezt a Koránból?"
Eleve szerinted, miért van Izmaelnek több szerepe a Koránban és prófétának nevezve? Mert Izmaelt tartják az arabok ősének. Egyébként nem tűnt fel, hogy a zsidókat egy másik népnek tartja? Sőt még a keresztényeket is, ami egyébként azért furcsa, mert a kereszténység nem egy népcsoport, de érthető, mert hozzájuk képest idegenek.
"És azok, akik kifogásokat hoztak fel a sivatagi arabok közül, eljöttek engedélyt kérni, hogy otthon maradhassanak, és azok, akik hazudtak Allahnak és a küldöttének, ültek. Fájdalmas büntetés fogja sújtani azokat közülük, akik hitetlenek." 9:90
"Bizony, leküldtük arab Koránként, hogy megérthessétek." 12:2 Kik érthessék meg? Az arabok, mivel ők beszélik azt a nyelvet.
Megint a nyelvre utalás, aminek csak az arabok számára van jelentősége:
"És bizony tudjuk, hogy azt mondják: „Csak egy emberi lény az, aki tanítja őt!” Annak a nyelve, akire ők céloznak, idegen, míg ez tiszta arab nyelven van." 16:103
"A Megbízható Lélek (Gábriel) hozta le, a szívedbe, hogy a figyelmeztetők között lehess. Nyilvánvaló arab nyelven. És bizony, ez benne van a korábbi népek Könyveiben is. Hát nem jel az neki, hogy Izrael népének tudósai tudják? És ha valakinek a nem arabok közül nyilatkoztattuk volna ki, és az olvasta volna nekik, akkor sem hittek volna benne." 26:193-199 Ezt magyarázni sem kell.
"És ha idegen nyelvű Koránná tettük volna, azt mondták volna: „Miért nincsenek az ájái részletesen megmagyarázva? Idegen nyelv, és arab?” Mondd: „Azoknak, akik hisznek, ez vezetés, és gyógyulás. És akik nem hisznek, azoknak süketség van a fülükben, és vakság nekik. Őket egy távoli helyről szólítják." 41:44 Itt is kikhez beszél? Hozzád vagy hozzám? Nem, az arabokról a saját kortársairól van szó.
"És így nyilatkoztattuk ki neked arab nyelvű Koránt, hogy figyelmeztethesd a Városok Anyját, és azokat, akik körülötte vannak." 42:7
"Bizony, arab nyelvű Koránná tettük azt, hogy élhessetek az eszetekkel." 43:2 Ez megint csak az araboknak hasznos.
"És tegyetek erőfeszítéseket Allahért az Őt megillető erőfeszítéssel.
Ő kiválasztott benneteket, és nem helyezett rátok semmilyen nehézséget a vallásban. Ősapátok, Ábrahám vallása ez. Ő az, aki muszlimoknak nevezett
benneteket korábban, és ebben is, hogy a Küldött tanú lehessen veletek
kapcsolatban, és ti tanúk lehessetek az emberekkel kapcsolatban." 22:78 Itt ha jobban belegondolsz, nem lehet szó bármilyen muszlimról, nem általánosságban beszél, itt az arabokról van szó. Nem is nevezi a Korán a muszlimokat Ábrahám leszármazottainak, hanem azoknak akik az ő hitét követik, de ennyi.
"A szöveg nem zárja ki csak ti keresztények."
Neked abszolút nincs szövegértésed? A "IZMAEL NEM! CSAK IZSÁKKAL" megfogalmazást, hogy lehetne máshogy érteni? Leírom újra, olvasd el rendesen:
"A szöveg nem zárja ki csak ti keresztények."
A "IZMAEL NEM! CSAK IZSÁKKAL" megfogalmazást, hogy lehetne máshogy érteni? Leírom újra, olvasd el rendesen: "És ezt mondta Ábrahám az Istennek: Bárcsak Izmael életét oltalmaznád! De Isten ezt mondta: NEM! Sára, a feleséged szül neked fiút, akit Izsáknak fogsz nevezni. Szövetségre lépek VELE IS, örök szövetségre, meg utódaival is." ("VELE IS" vagyis mint Ábrahámmal.)
"Tizenkét fejedelmet fog nemzeni, (vagyis Izmael) és nagy néppé teszem. (Vagyis Izmaelt) DE SZÖVETSÉGRE CSAK IZSÁKKAL LÉPEK" Azért nem érted, amit írok, mert a Korán szövegéből indulsz ki, nem a Bibliából.
"Mohamed felmenőit egészen Izmaelen keresztül Ábrahámig vezetik vissza a muszlimok, akik szerint örökölte a prófétaságot a vérvonalán keresztül. A prófétaság öröklésének a kérdése is egyik oka a szakadásnak."
Milyen szakadásnak? Szerinted próféta cask zsidó lehet? :)"
Arra, ami szinte azonnal bekövetkezett, amint meghalt Mohamed. A siíták csak Mohamed vérvonalának vezetését ismerik el.
Vidiripi
"Meg azért nem mert hatalmas igazságtalanság hogy a te bűneidet egy ártatlan ember vállalja át és szenved, te pedig következmények nélkül besétálsz a mennyországba."
Hát ez nem így van! Nem következmények nélkül sétál be valaki a mennyeknek országába!
- Visszatérve az alapkérdéshez! Mohamed nem Isten prófétája!
Isten soha egyetlen alkalommal sem szólt Mohamedhez!
"Azt mondja, hogy a muszlimok szerint ugyanabban az istenben hiszünk, de hogy hihetnénk mi, hogy ugyanaz, amikor a muszlimok ellenünk harcolnak és robbantgatnak."
Már a legelején tisztázza hogy ugyanabban az Istenben hiszenek hiába hazudozol. "We have the same God". Szerinted ez mit jelent? :) Sőt a kérdező azt állítja a muszlimok megváltoztatták Isten nét és erre kijavítja hogy dehogy változtatták meg. Tanulj meg angolul.
"Tulajdonképpen nem ezt mondja, hanem azt, hogy a muszlimok úgy gondolják ők Ábrahám istenében hisznek, ezért azokat a keresztényeket totál hülyének tartják, akik azt mondják, nekik hogy ők más istenségben hisznek. Valamint magát a szót magyarázza, hogy az Allah szó a sémi El, elohim stb nevek változata, mert az arab is sémi nyelv. Még ennyiből is látom, hogy ez a videó egy teljes beszélgetésből kiragadott részlet, ahol az illető csak azt magyarázza, hogy hogyan kapcsolódnak a muszlimok a zsidókhoz és a muszlimok nézőpontját magyarázza. Ebből a részletből egyáltalán nem derül ki, hogy ő maga tulajdonképpen mit gondol a kérdésben. Azonosnak tartja-e a két istenséget vagy sem. Nevükben nincs sok különbség, egy gyökérből ered a szó és a muszlimok is azt hiszik Ábrahám istenét imádják, ennyi derül ki. Arról beszél, hogy mit hisznek a muszlimok, nem az, hogy ő mit hisz."
Ez nem egy kiragadott rész. Ez az ő vélemény az iszlámról. Egyébként sok videója van fent ennek a rabbinak, köztük több az iszlámról. Például:
https://www.youtube.com/watch?v=N68WI8ENTtA
Itt megismétli hogy a zsidók és muszlimok ugyanabban az Istenben hisznek. Elítéli a szentháromságot és azt mondja az iszlám vallás áll a legközelebb a zsidó valláshoz nem pedig a kereszténység.
Tessék, egy másik videója. A szentháromsághívő keresztényeket bálványimádónak nevezi, az iszlámot pedig a egyistenhívőnek.
"Ez nem egy kiragadott rész. Ez az ő vélemény az iszlámról. Egyébként sok videója van fent ennek a rabbinak, köztük több az iszlámról. Például:"
Itt se mond semmi különöset. Csak elmondja, hogy mit hisznek a muszlimok és mit a keresztények és a muszlimok hite azért közelebb áll a zsidók hitéhez. De, természetesen a zsidók nem gondolják, hogy Ábrahám stb. muszlimok voltak. Teljesen tárgyilagosan beszél. Semmi olyat nem mond, amit akár én ne tudtam volna leírni vagy bárki, akinek a legkisebb fogalma is van a vallásokról.
"Itt megismétli hogy a zsidók és muszlimok ugyanabban az Istenben hisznek." Ezt hol mondja? Írd le a percet, másodpercet. Megint csak arról beszél, hogy az iszlámban Isten egy és oszthatatlan és ezért jobban hasonlít a zsidók hitéhez.
Egyébként mitől olyan fontos ez az ember? Még ha azt mondaná is, hogy szerinte a szidók és a muszlimok istene ugyanaz, akkor is ez mit változtat bármin is? Egy ember véleménye.
Bárki megmondja, hogy bizonyos szempontból ugyan abban az istenben hisznek, más szempontból, meg nem. Bizonyos szempontból a keresztények és a muszlimok is ugyanazt az istent imádják, más szempontból, meg nem. Ha semmi különbség nem lenne, akkor nem három különböző vallás lenne. A muszlimok sem értenek mindenben egyet a zsidókkal. Eleve a Korán elismeri Jézust prófétának, sőt Messiásnak is, a zsidók meg egyiknek sem. Ha a zsidó vallás szempontjából nézzük a dolgot, akkor az iszlám és a kereszténység is hamis vallás.
Most ránéztem a wikin ki ez. Szóval egy kifejezetten keresztény ellenes, de muszlim batár zsidó. Jól van, nekem mindegy. Idehozhatsz akárkit, de azért megnézném azt a zsidót, aki sutba dobja a Tórát és közli, hogy Ábrahám muszlin volt és Mohamed próféta, aki az igaz hitet terjesztette. Ha ilyen nincs, akkor értelmetlen ez az egész.
"Tessék, egy másik videója. A szentháromsághívő keresztényeket bálványimádónak nevezi, az iszlámot pedig a egyistenhívőnek."
És az elkerülte a figyelmedet, hogy azt is mondja, hogy ettől még a judaizmus és az iszlám nem lesz azonos?
Bálványimádóknak nevezi a keresztényeket. Oké. Miért is? Azt mert nem hisz a háromságban. Azt azért illene megérteni, hogy a háromság önmagában egyistenhit, annak a szemszögéből bálványimádás, aki nem hisz benne. Az ő szemszögéből persze, hogy bálványimádás. Az iszlám ehhez képest neki tiszta egyistenhit. Ettől még a zsidók és a muszlimok nem fogják egymást elismerni. Semmi értelme sincs erre egyáltalán hivatkozni.
Mohamed ettől még nem lesz próféta a zsidók szemében sem és miért nem? A Biblia alapján. Ugyanis az Ószövetség és a zsidók szent iratai fedik egymást. Mi köze van ennek egyáltalán a főkérdés témájához? Semmi.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!