Az ilyen MLM-es, ügyfélszerző, jutalékos munkák nem valók mindenkinek ugye?
Papagáj vagy, aranyom.
Ugyan azt szajkózod, érvek nélkül. Ismételgeted azt, amiben nincs igazad. Nem a sült galambot várom, hanem az érveidet. Tipikus MLM-es szöveg, a magas lóról.
Hol mondtad el, hogy hogy működik? És egyáltalán melyik része az, amelyikről elmondtad? Komolyan érdekelne, mivel ez a bajom, annyit beszélsz mellé, hogy nem tudom mire figyeljek.
"nem akarok meggyőződni" ez annyira édes. Igen, érvek kellenének hozzá. Azzal meg nem rendelkezel.
Mondd még el huszonhatszor, hogy nézzek utána.
"Ismételgeted azt, amiben nincs igazad."
:) Aham. Nyilván utánanéztél. Rendben.
""nem akarok meggyőződni" ez annyira édes"
Elmentél vásárolni, vagy nem? Azt mondtad, elmész. Mégsem mentél. Tehát nem akarsz meggyőződni. Csak a szád jár.
Erre azt is mondhatom, hogy igen, utánanéztem, és igazam van, nézz utána. Nevetséges.
A vásárlásra pedig nem ezt mondtam. Megint olyasmivel érvelsz, ami nem igaz.
"Erre azt is mondhatom, hogy igen, utánanéztem, és igazam van, nézz utána."
OK, mondd azt! Engem nem érdekel.
Ha elmondom hogy van, akkor arra is mondhatod (mint tetted azt eddig is), hogy nem úgy van. Megmutatom neked írásban, akkor jössz, hogy az csak marketingszöveg, de nem úgy van..:) Igaz? Azzal jönnél..:) Egyszerűen nem éri meg veled foglalkozni, mert magadban nincs meg a fejlődésre az igény.
"A vásárlásra pedig nem ezt mondtam."
Lehet, pedig tökre így hangzott: "Mondj egyet, aminek ilyen a garanciája. Most vásárolok náluk valamit."
Amnézia?
"akinek az IQ-ja az átlag felett van, az hamar megunja ezt"
:) Igen...
Nekem is a legunszimpatikusabb az egészben, hogy pszichológiai manipuláció szükségeltetik ahhoz, hogy az ügyfél igénybe vegye a szolgáltatást vagy vegyen a termékből. Tehát a termék vagy a szolgáltatás nem annyira jó, hogy simán eladja magát, hanem kell mellé a sok rizsa.
Érdekes gyöngyszemek pl brokernetes tárgyalástechnikából:
Mindig kérdezni kell az ügyfelet. (Olyan kérdésekkel, amik rávezetik arra, hogy milyen hülye ha nem köt unit linked befektetést). Ha az ügyfél kérdez, akkor mondjuk azt, hogy a beszélgetés végén visszatérünk. (És előadáson úgy oktatják, hogy azért, hátha elfelejti a kérdést, vagy eleve a beszélgetés további részében választ kap. Utóbbi még szimpibb megközelítés.) Ha az ügyfél sokallja a mondjuk 20 évet, mire a pénzéhez fog jutni, akkor relativizálni kell az időt, hogy emlékszik-e még, mikor kicsi volt a gyerek és ugye hogy olyan, mintha csak tegnap lett volna, stb stb. Ezek nem kitalációk, hanem igazak. Ezek mind-mind manipulálás útján érnek el sikereket és nem a tényekkel, számokkal alátámasztva, hanem tiszta pszichológia az egész.
Bezony. Kár, hogy a kérdező kommentjét nem lehet értékelni.
Anita válaszát is kicsit kielemeztem, furcsa mód azóta se reggeliztünk együtt. Vagy hallottunk felőle.
Egyébként a türelem és intelligencia relációja nem ilyen egyszerű. Vagy én nem vagyok intelligens, mert próbáltam vitatkozni? Sokra mondjuk nem mentem a temérdek lózung és mellébeszélés közepette, de legalább én megpróbáltam.
Az amway-nél próbáltam vásárolni, anno. Direkt néztem a levélszemetet is, hát b*sztak keresni. Telefont is kellett megadni, és tuti nem írtam rosszul. Az FLP viszont gázos, valószínű ugyanahhoz kerülnék, akinél a munkatársaim is vásárolnak. Márpedig a pénzvisszafizetés feszegetéséből feszkó lesz, ami engem ugyan hidegen hagy, de nekik nem akarok kellemetlenséget. Majd lehet megpróbálom kamu irányítószámmal.
Akárhogy is nézzük, az MLM lényege, hogy feltétel nélkül megbízol idegen emberekben. Aztán ha cserben hagynak, nincs mit tenni.
Egyébként a pénzügyi terület még szimpatikus is lenne, ennél sokkal rosszabbnak tartom a hiperszuper egészségügyi, lakberendezési, stb. kütyüket árusító vállalatokat. Minden fűnek-fának gyógyhatást tulajdonítanak, s ezt el is hitetik a "szerencsé" vásárlókkal.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!