Vajon miért van jó ideje felfüggesztve az ingyenenergiáról szóló K-fórum?
Erről van szó:
Legutóbb a gyakorlatban is működő mágnesmotorokról volt szó. Lehet hogy valakiknek ez nem tetszett hogy ilyen információk terjedjenek?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
A k-forum-on már volt erről szó:
https://www.youtube.com/watch?v=Cq5r08eqgsk
Most nézegetem és felmerül bennem a gondolat, hogy a távirányítóval nem csak a mágneseket lehet irányítani, hanem egy motort is ami az ingát hajtja.
Igazából a mágnesek forgatása is munkavégzés, tehát a forgatással eleve hajtani lehet, ha "jókor, jó helyen" stb...
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
Szerintetek a filmen látható innerciós meghajtású modellek mozgását egyenletesebbé lehetne tenni úgy, hogy fáziseltololással több "ütemü" meghatjtást alkalmaznánk? Tehát egy meghajtó helyett többet szerelni ugyanabba a dobozba csak a mozgásfázisukban különböznének (360/a meghajtások száma) fokos forgásciklus eltéréssel?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Szerintem igen, egyenletesebbé lehetne tenni.
Érdekesnek találom én is ezeket a tolóerő generátorokat.
Itt a videó 1 perc 57. másodperctől bemutatják hogy egyszerű ingával is létrehozható tolóerő:
https://www.youtube.com/watch?v=GuTMYgQDUzs
A magyarázat a következő ábrán látható, vagyis a pirossal jelzett sok-sok gyorsulás eredője egyetlen gyorsulás, tehát egyetlen lefelé mutató tolóerő lesz:
---
A nácikról fennmaradtak olyan feltételezések hogy titokban UFO-kat fejlesztettek ki. A mai napig nem ismerjük hogy a toló- és emelőerőt hogyan hozhatták létre. Lehet hogy így mechanikus módszerrel. A Schauberger-féle vagy a sugárhajtóműves meghajtásuk kétséges, mivel a világháborús katonák figyeltek meg olyat is hogy víz alatt is képesek voltak helyzetváltoztatásra. Űrhajósok meg olyat is, hogy a világűr légüres terében is mozgásképesek.
Itt van néhány kép ilyesféle hajtóműről:
---
Úgy gondolom hogy a legyek és dongók sem csak az aerodinamikát használják ki a repülésükhöz. Hanem a szárnyuk és a szárnyuk tövében lévő kis tömegek speciális mozgásával képesek tolóerőt előállítani. Gyerekkoromban levágtam ollóval a legyek szárnyának felét. Ekkor aerodinamikailag lehetetlen lett volna hogy repüljön. Mégis gond nélkül repültek.
---
További érdekesség: Ezekiel próféta azt állította hogy olyan repülő szerkezetet látott aminél több kerék forgott egymásban. (wheel within wheels).
Lehet hogy valahogy így:
Lehet hogy az ókori repülő szerkezetek, a vimánák is létezhettek. Persze ezek nem földönkívüli civilizációk szerkezetei lehettek, hanem a Föld valamelyik fejlett civilizációja fejleszthette ki. A legyek repülését miért ne tanulmányozhatták. Ha Peregrinus már az 1200-as években készített egy mágnesmotort, akkor az ókori repülést sem lehet kizárni.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
Jól látod!
A centrifugális erő több fázisban való "egyenirányítása" egyenletesebb toló,vagy húzóerőt ad.Ehhez persze kell a befektetett energia,de mégis más mint kerék kapaszkodik az úthoz,vagy légcsavar a levegőbe...hajócsavar a vízbe.Ezt azért lenne fontos megérteni,mert nem mindegy hogy egy jármű az őt körülvevő közeghez(úttest,levegő,víz)képest gyorsul(vagyis abba kapaszkodik)vagy önmagához képest gyorsul állandó erővel.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
Peregrinus napkerék mágnesmotorját eddig senki nem tudta reprodukálni.Pedig van benne valami.Lehet hogy félreértették?Vagy Akkor már volt csalás?Neo itt a lehetőség,csak mágnesekkel működő motor.
A szabadalom már él,csak hozzá kell tenni egy valós tartalmat.
A Faraday korong,érdekes,de nem érdekel senkit és talán még nincs is megértve.Két emberről tudok aki komolyabban foglalkozott vele:Bruce de Palma,aki meghalt mielőtt továbblépett volna,és Egely köreiből próbálta még valaki,de ö feladta hamar és róla minden infó eltűnt.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
Bóday Árpád rákos betegségben halt meg az akkori információk szerint.
Ma annyit lehet találni hogy:Meggyilkolták.Hogy is van ez?
Jött a moszad és rálehelte a rákot?
Mi az igazság?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
Karvak!
Irigység:Biztos NEM
szakmai féltékenység:Biztos NEM
pénzközpontú gondolkodás:Teljesen kizárva(a szabadadenergia kutatás célja a pénzközpontú gondolkodás eltörlése) tiszteletlenség?:részemről ilyen még nem volt,és nem is lehet.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
József!
Gondolom azért nem válaszoltál még mert dolgozol rajta és két oldalt teleírtál már egyenletekkel és képletekkel.Occam borotvájával egyszerűsítsünk!Egy értelmes mondat is elég nekem.Összeadást szorzást naggyából értem.Hová kell a zárójelet rakni?A matematika és az elektronika között van analógia?Milyen alkatrész a "zárójel".
Köszönöm rövid és érthető válaszát!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!