Kezdőoldal » Politika » Egyéb kérdések » Vajon miért van jó ideje...

Vajon miért van jó ideje felfüggesztve az ingyenenergiáról szóló K-fórum?

Figyelt kérdés

Erről van szó:

[link]

Legutóbb a gyakorlatban is működő mágnesmotorokról volt szó. Lehet hogy valakiknek ez nem tetszett hogy ilyen információk terjedjenek?


2014. ápr. 24. 18:33
❮❮ ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 ... ❯❯
 281/1938 NeoSzZ ***** válasza:
71%

A k-forum-on már volt erről szó:

https://www.youtube.com/watch?v=Cq5r08eqgsk

Most nézegetem és felmerül bennem a gondolat, hogy a távirányítóval nem csak a mágneseket lehet irányítani, hanem egy motort is ami az ingát hajtja.

Igazából a mágnesek forgatása is munkavégzés, tehát a forgatással eleve hajtani lehet, ha "jókor, jó helyen" stb...

2015. jan. 21. 15:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 282/1938 anonim ***** válasza:
100%
Szerintem a filmen látható mágnesinga akkor termelne plusz mozgási energiát, ha a sztátormágnesek meghajlitott fél V kapu alakzatban lennének felszerelve egymás mellet kontrapárhuzamosan (2 db iv egymás mellett 180 fokkal megforditha vizszintes irányban). Az inga végén levö mágnesnek nemcsak az irányát hanem a köriv pályasikját is. Igy minden irányváltáskor áthelyezödne az éppen megfelelö V félkapú elejére ahonnan már mozgási energiát is kapna a mágnesek erejéböl. A gerjesztöenergia valóban a rotormágnest mozgató motor táplálásából ered. A filmen látható sztátormágnes sorozatnak nem teljesen értem a funkcióját. Tudni kellene hogyan vannak polarizálva. De bárhogyan is, akkor sem hiszem hogy azonos pályasugárra szerelve töbletet lennének képesek okozni. A távirányitás talán még arra is jó, hogy mechanikailag izolálja teljesen környezetétöl a rotormágnest. Ez olyasmi mint az elektromikában a galvanikus leválasztás. Csak az információ megy át, de nincs energiaáramlás egy irányban sem. Ez is lehet egy érdekes, müködö megoldás, viszont kicsit túl van komplikálva.
2015. jan. 21. 17:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 283/1938 anonim ***** válasza:
100%
Rosszul láttam. Vagyis plusz energia terlemlödik a föld gravitációs ereje hatásából, de nem a sztároként köriv alakú pályára szerelt állandó mágnesek erejétöl. Összekeveri a mágnesek erejéböl származó elmozditást a gravitáció erejéböl származó elmozdulással bár szerintem nem túl hatékonyan. Ugyn ezt megkapná csak gravitációs ingával ahol csak a folyamatos gerjesztést kell megoldja. A mágnesinga egyik tulajdonsága, hogy a föld vonzóerejétöl függetlenül képes müködni. Tehát széles autonómiája, fügetlensége. A gravitációs inga pedig értelemszerüen csak talajközelben müködhet és szigorúan egy adott pozicióban.
2015. jan. 21. 17:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 284/1938 anonim ***** válasza:
100%

Szerintetek a filmen látható innerciós meghajtású modellek mozgását egyenletesebbé lehetne tenni úgy, hogy fáziseltololással több "ütemü" meghatjtást alkalmaznánk? Tehát egy meghajtó helyett többet szerelni ugyanabba a dobozba csak a mozgásfázisukban különböznének (360/a meghajtások száma) fokos forgásciklus eltéréssel?


https://www.youtube.com/watch?v=QJcbe8P5900

2015. jan. 21. 17:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 285/1938 anonim ***** válasza:
100%

Szerintem igen, egyenletesebbé lehetne tenni.

Érdekesnek találom én is ezeket a tolóerő generátorokat.

Itt a videó 1 perc 57. másodperctől bemutatják hogy egyszerű ingával is létrehozható tolóerő:

https://www.youtube.com/watch?v=GuTMYgQDUzs

A magyarázat a következő ábrán látható, vagyis a pirossal jelzett sok-sok gyorsulás eredője egyetlen gyorsulás, tehát egyetlen lefelé mutató tolóerő lesz:

[link]

---

A nácikról fennmaradtak olyan feltételezések hogy titokban UFO-kat fejlesztettek ki. A mai napig nem ismerjük hogy a toló- és emelőerőt hogyan hozhatták létre. Lehet hogy így mechanikus módszerrel. A Schauberger-féle vagy a sugárhajtóműves meghajtásuk kétséges, mivel a világháborús katonák figyeltek meg olyat is hogy víz alatt is képesek voltak helyzetváltoztatásra. Űrhajósok meg olyat is, hogy a világűr légüres terében is mozgásképesek.

Itt van néhány kép ilyesféle hajtóműről:

[link]

---

Úgy gondolom hogy a legyek és dongók sem csak az aerodinamikát használják ki a repülésükhöz. Hanem a szárnyuk és a szárnyuk tövében lévő kis tömegek speciális mozgásával képesek tolóerőt előállítani. Gyerekkoromban levágtam ollóval a legyek szárnyának felét. Ekkor aerodinamikailag lehetetlen lett volna hogy repüljön. Mégis gond nélkül repültek.

---

További érdekesség: Ezekiel próféta azt állította hogy olyan repülő szerkezetet látott aminél több kerék forgott egymásban. (wheel within wheels).

Lehet hogy valahogy így:

[link]

Lehet hogy az ókori repülő szerkezetek, a vimánák is létezhettek. Persze ezek nem földönkívüli civilizációk szerkezetei lehettek, hanem a Föld valamelyik fejlett civilizációja fejleszthette ki. A legyek repülését miért ne tanulmányozhatták. Ha Peregrinus már az 1200-as években készített egy mágnesmotort, akkor az ókori repülést sem lehet kizárni.

2015. jan. 21. 18:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 286/1938 idegen.1 ***** válasza:
86%

Jól látod!

A centrifugális erő több fázisban való "egyenirányítása" egyenletesebb toló,vagy húzóerőt ad.Ehhez persze kell a befektetett energia,de mégis más mint kerék kapaszkodik az úthoz,vagy légcsavar a levegőbe...hajócsavar a vízbe.Ezt azért lenne fontos megérteni,mert nem mindegy hogy egy jármű az őt körülvevő közeghez(úttest,levegő,víz)képest gyorsul(vagyis abba kapaszkodik)vagy önmagához képest gyorsul állandó erővel.

2015. jan. 21. 23:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 287/1938 idegen.1 ***** válasza:
86%

Peregrinus napkerék mágnesmotorját eddig senki nem tudta reprodukálni.Pedig van benne valami.Lehet hogy félreértették?Vagy Akkor már volt csalás?Neo itt a lehetőség,csak mágnesekkel működő motor.

A szabadalom már él,csak hozzá kell tenni egy valós tartalmat.

A Faraday korong,érdekes,de nem érdekel senkit és talán még nincs is megértve.Két emberről tudok aki komolyabban foglalkozott vele:Bruce de Palma,aki meghalt mielőtt továbblépett volna,és Egely köreiből próbálta még valaki,de ö feladta hamar és róla minden infó eltűnt.

2015. jan. 22. 00:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 288/1938 idegen.1 ***** válasza:
86%

Bóday Árpád rákos betegségben halt meg az akkori információk szerint.

Ma annyit lehet találni hogy:Meggyilkolták.Hogy is van ez?

Jött a moszad és rálehelte a rákot?

Mi az igazság?

2015. jan. 22. 00:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 289/1938 idegen.1 ***** válasza:
86%

Karvak!

Irigység:Biztos NEM

szakmai féltékenység:Biztos NEM

pénzközpontú gondolkodás:Teljesen kizárva(a szabadadenergia kutatás célja a pénzközpontú gondolkodás eltörlése) tiszteletlenség?:részemről ilyen még nem volt,és nem is lehet.

2015. jan. 22. 00:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 290/1938 idegen.1 ***** válasza:
86%

József!

Gondolom azért nem válaszoltál még mert dolgozol rajta és két oldalt teleírtál már egyenletekkel és képletekkel.Occam borotvájával egyszerűsítsünk!Egy értelmes mondat is elég nekem.Összeadást szorzást naggyából értem.Hová kell a zárójelet rakni?A matematika és az elektronika között van analógia?Milyen alkatrész a "zárójel".

Köszönöm rövid és érthető válaszát!

2015. jan. 22. 00:56
Hasznos számodra ez a válasz?
❮❮ ... 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 ... ❯❯

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!