Vajon miért van jó ideje felfüggesztve az ingyenenergiáról szóló K-fórum?
Erről van szó:
Legutóbb a gyakorlatban is működő mágnesmotorokról volt szó. Lehet hogy valakiknek ez nem tetszett hogy ilyen információk terjedjenek?
Karvak!
Mindenki lépjen innen aki nem mindenben ért egyet Veled?
Oké,jó lesz itt!:))) Írsz aztán válaszolsz magadnak...úgy ahogy most én teszem?Magamnak nem válaszolnék.
És Te?
És mindezek után még iderakom amit először írni akartam:
Nem Szabó László,hanem Lezli Szabó!
Óriási a külömbség!Tételezzük fel hogy működőképes a cucca.(Működési elvként annyit árult el,hogy a mágnes vonzza a vasat…elektromágnes meg kikapcsolható módon teszi ugyanezt)Ezt mi is tudjuk.És?Lezli mint Óz a nagy varázsló,apró részletként kezeli a valós működési elvet(nyilván titkos),de sokkal fontosabb kérdés itt az üzlet a várva várt nyereség.Teszkóban ilyet nem azért nem fognak árulni mert ilyen nincs.Minden sz&rt árulnak ami legalább a garanciaideig kitart.Nem lesz ilyen áru,és nem lesz sor sem,és én semmiféle sorba nem állok be és attól nagyon távol állok hogy lökdösődjek.
Nem kell nagyon megerőltetni a fejedet,hogy észrevedd:Ha van is ilyen működő készülék a kezében akkor azt nem úgy akarja használni ahogy Neked jó.Ingyenenergiát eladni a legjobb üzlet lenne(ha lenne)Energia a semmiből villanyórán keresztül.De mivel ez pillanatnyilag nem megy alternatív megoldás:A hozzá nem értők,de pénzzel(AZ ÖNÖK PÉNZÉVEL)rendelkezők támogatása.Sikerül vagy nem?...részletkérdés.És ez csak egy pici szelete az egész sumákolásnak.
Ha Paks II Lezli generátorokból épülne akkor nem érdekelne,hogy azt ami ingyen van eladják pénzért.
"Karvak!
Mindenki lépjen innen aki nem mindenben ért egyet Veled?
Oké,jó lesz itt!:))) Írsz aztán válaszolsz magadnak...úgy ahogy most én teszem?Magamnak nem válaszolnék.
És Te?
És mindezek után még iderakom amit először írni akartam:
Nem Szabó László,hanem Lezli Szabó!"
Megint szappanoperát csinálsz a topikpól, ami arról szólna valójában, hogy miért nem müködik a K-fórum. Szerintem sikerült olyan showt csinálnunk a közönségnek, hogy belátásuk lehessen abba, miröl is folyt szóakkor és most is a fórumon. Tehát egymással törödtünk leginkább. Egymással ahelyett, a müszaki dolgokkal. Figyeld meg mennyire merüben más stilusa van Neonak és neked. Nem birjátok ki, hogy bele ne kössetek valakibe. Rágalmazás, gyanúsitás, kökemény indokolatlan argumentálatlan leblamálás. Ezt éltem át már ovodás korom óta. Elkezdünk közösen játszani valamit, amikor jönnek a roszfiúk és fölényesen lepisilik a homokvárainkat. Irj amit akarsz, de azt ne másokról, hanem a saját argumentált müszaki témákhoz kapcsolódó véleményedet ird le.
Idegen!
Erről : Peregrinus napkerék mágnesmotor
vakani infód nincs? Nekem teljesen új...
Karvak!
"mennyire merüben más stilusa van Neonak és neked. Nem birjátok ki, hogy bele ne kössetek valakibe. Rágalmazás, gyanúsitás, kökemény indokolatlan argumentálatlan leblamálás"
Lassan mostmár leszálhatnál rólam!
Nem az első eset, hogy ok nélkül piszkálsz!
"Lassan mostmár leszálhatnál rólam!
Nem az első eset, hogy ok nélkül piszkálsz!"
Ebben igazad van. Túlságosan egykalap alá vettelek Idegen1 el. Bocs.
Viszont, ezt a kiskocsit ki kellene vesézni. Nem biztos, hogy az energiáról szól, de most nem is ez a lényeg.
Arra gondolok, ha ferde tengely mellett előre halad, akkor a gravitáció helyett másmilyen meghajtással vízszintesen is tud haladni.
Erre volt is videó.
De ha víszintesen tud előre haladni, akkor nagyobb energiával emelkedőn is, de mégnesgyobb energiával függőlegesen is működhet.
Ha egy irányban nagyobb a gyorsulása és amiatt működik, akkor egy olyan meghajtás, ami arra törekszik, hogy csak egy irányba óriási gyorsulás, visszafelé pedig szándékosan lelassítjuk, akkor fel kellene emelkenie...
Utóbbi mondatomban az egy irányú gyorsulás természetesen a függüleges és felfelé irányú.
Ha ez a gyorsulás jóval nagyobb lenne mint 1 G, akkor mitörténne?
Volt itt (vagy a Youtube-on találtam véletlenül) egy másik kiskocsi, amibe villanymotor volt és ugynilyen szaggatott mozgással ment előre, de mivel motor hajtotta nem lassult)
Na most, ha ez a kocsi emelkedőn menne felfelé, akkor az nem azért történne, mert a súrlódást használná, vagy egy turbina tolóerejét használná fel erre a célra.
Kezdek ráizgulni a témára! :)
https://www.youtube.com/watch?v=QJcbe8P5900
a videó végén bizonyított a súlycsökkenés.
Gevesebb mint 1G, de függőlegesn felfelé történő gyorsulás van.
A motor elvét kellen ismerni jobban, hogy egy nagy fordulatra hogyan reagálna?
https://www.youtube.com/watch?v=GuTMYgQDUzs
Erröl a kisérletröl jutott az eszembe az, hogy itt egy idöben mutatja be az innerciós meghajtás és az inga mozgásából eredö mozgási energiatöbblet jelenlétét. Ugyanaz a potecniális energiával rendelkezö tömeg, ingatömegként használva már képes több mozgási energiát elöállitani, mintha csak egyszerüen legurulna a lejtön. Söt a keletklezett energia+többlet mozdithatja el a kocsit transzmissziós mechanizmus nélkül.
Ezt a kisérletet megszerkesztettem szimulátorban is ahol hasonlóan müködött. Készitettem duplakörpályás innerciós meghajtó szerkezetet ami ugyancsak az elvárások alapján müködött. Készithetö e innercióm meghajtású gép mondjuk nano méretekben. Mondjuk több 1000 nano méretü meghajtót szinkron müködtetni fázsieltolásban egy dobozolásba szerelve mindet. Rákapcsolod a tápot és a doboz folyamatosan egy irnyba "húzna". Mitha egy láthatatlan erö tolná. Az egyes nano meghajtók nyomatékának összesége, mint eredö nagyságú erö hatna folyamatosan a dobozra addig amig az tápot kap. A nano méretek és a többütemü felosztás miatt is "rángatásmentes" lenne a doboz elmozdulása. pl. játékautók, kishajók meghajtására lehetne felhaználni. pl. a kishajót vizre helyezed, bekapcsolod a tápot amitöl az folyamatosan siklik a vizen. Kivülröl teljesen sima. Nincs rajta hajócsavar, propeller, vitorla, sugárhajtómü. Mitha varázslat vinné elöre. Lesz töb idöm felrakom ide a két fajta szinkronizált körgyürü meghajtómechanizmusának rajzát. Vannak személyes tapasztalataim.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!