Mi a Szentháromság az alábbiak szerint?
István35 bejegyzései szerin:Az Atya nagyobb Jézusnál,Szentszellemnél.
Az Atya egyenlő Jézussal és a Szentszellemmel.
Az Atya mindent Jézusnak adott akkor mi maradt az Atyának,és ha a Szentszellem nemkapott semmit,hogy egyenlőek?
János.17:3.Az pedig az örök élet,hogy megismerjenek Téged az egyedüli igaz Istent,és akit elküldték a Jézus Krisztust.
1Tesz.1:9
1.János.5:20
1.Tim.4:10
5Mozes.6:4
5.Mozes.32:39
Efé.4:6
5.Mozes.5:7
Ézsaiás.42:8
Zak.14:9
Márk.12:29
1Kori.8:6
Zsoltár.83:18,19
1Timoteus.2:5
Folytatom:2Kronika9:7."Boldogok a te embereid,és boldogok ezek a szolgáid ,akik mindig előted állnak és halgassak bölcseségedet!8"Legyen áldott Jehova a te Istened ,aki kedvét lelte benned ,trónjára ültetett ,királyá téve téged Jehovának,a te Istenednek:mert szerette a te istened Izraelt,hogy fentartsa időtlen időkig ,igy hát királyá tett téged felettük ,hogy bírói döntéseket hajts végre,és igazságot szolgáltass".
Ezeket a szavakat és még sok hasonlot Salamontol,amit Jézus példaként állit elénk te a háromságért megtagadod?
Teljesen mindegy, hogy ki volt a szerzője! Az egy végtelenül pesszimista, materialista írás, még ha Salamontól származik is. Ennyire agymosott már tényleg nem lehetsz, hogy ezt ne lásd be. Az élet hiábavaló? Ugyanazon sorsa vár a gonoszokra, mint a jókra? Nincs értelme tenni a jót? Az Istennek tetsző élet hiábavaló? Jobb inkább meghalni, vagy méginkább meg sem születni? Tiszta depresszió az egész. A Bibliához nem sok közöd van, ha szerinted ez a teljes és végleges Istentől származó kinyilatkoztatás. Ha Salomon is volt a szerzője, akkor azzal, hogy egy végtelenül pesszimista ateista tollából ír, az volt a célja, hogy rádöbbentse az olvasót, hogy az élet Isten nélkül hiábavaló, mert ha nincs Isten, akkor ugyanaz a sors vár a gonoszokra is mint a jókra. Nincs értelme tenni a jót, hiszen így tényleg minden hiábavalóság. A könyv abból indul ki, hogy a halál után nincsen semmi, s éppen ezért jut arra a következtetésre, hogy akkor nincs értelme semminek, s minden hiábavalóság. Érted már, Őrtorony majma? Az Őrtorony is abból indul ki, hogy a halál után nincs semmi, aztán ehhez igazítja az összes ihletett kijelentést a Bibliából. De persze kedvence a Prédikátor írása, mert az a materialista szemléletmód éppen alátámasztja ezt a nézetet, nem úgy mint pl. Jézus gazdag és Lázár példázata.
"De nemcsak ezt hanem a zsoltárokat is a zsol.83:18,19-miatt vagy a 2Moz.6:3-at az Isten neve miatt."
Itt Isten neve nem a Jehova karaktersorból áll, hanem a Jahvéból. Vagyis ha a karaktersor számít, akkor rossz hírem van, mert ti is megtagadtátok Isten nevét, s helyette a héberben egy értelmetlen nőnemű sületlenséget használtok. Ha pedig nem a karaktersor a fontos, akkor megbocsáss, de én úgy fogom hívni Istent, ahogy Jézus hívta: Atyámnak és Istenemnek.
212 Tudtam az erőszakos irásaidbol,hogy depreszió alatt Irod ezeket a meggondolatlan kijelentéseket.
Sikerült a keresztényi mivoltodat és neveltetéseded kiloccsantani ugy mint a részeg ember a surplussot.
Azt tanuld meg ha valaki a Jézus szavait tanúként neked le irja az nem egy hamis beszéd, hanem anyit jelent,hogy Isten Fia a tanum.
Ha idéztem Jézus szavait akkor onan tiltakozz az/az "állitsad Jézus hazudi,és ne éngemet vádoly.
De mivel Jézus ügye nem hazudik,igy te hazudsz terelsz,vagdosola levegőbe.
Lassan kiderül,hogy a Bibliából felit sem neked irták.
Az ilyen milyen keresztény.
214.Éngemet nem az érdekel,hogy te,hogy minősited Salamont,a depressziós állapotodban.
Éngemet az érdekel Jézus,hogy minősíti bbármelyik biblia írót köztük salamont is.
Mindenre kitértél Salamonnal kapcsolatosan de Jézus szavait elhalgatod.
Itt van elásva a becsületed a Megváltonkal szembe.
Miért hallgatom el Jézus szavait? Jézus nem a Prédikátorról mondja, hogy bölcs, hanem Salamonról. A Prédikátor egy kesergő ateista, aki szerint minden hibavaló. Ha Salamon volt az író, akkor nyilvánvaló, hogy a Prédikátor csak egy kitalált személy.
A kérdéseimre nem reagálsz még mindig: vallod, hogy minden hiábavaló? Vallod, hogy ugyanazon sors vár a gonoszokra, mint az jókra? Vallod, hogy nincs értelme tenni a jót? Vallod, hogy az Istennek tetsző élet hiábavaló? És azt is vallod, hogy jobb inkább meghalni, vagy méginkább meg sem születni? Akkor egy depressziós materialista vagy!
216.
A könyvben ismertetett tanítások és lefektetett alapelvek azonban teljesen öszhngban vannak az Irások többi részével.
Clarke Commentary című művének 3.kötete a 799.oldalon kijelenti:"A Koheleth vagy Prédikátor elnevezésü könyvet mind a zsidó,mindd a keresztény egyház a Mindenható Isten ihletése alatt megírt könyvnek fogadta el:a szent kánon részének tartották"
A Prédikátor.1:1.versekben Salamon így utal magára:"az egybegyüjtő"Héber nyelven ez a szó Kohe'leth és a héber Bibliában a könyvnek ugyan ez a neve.A görög Septauginta az Ek-kie-si-a-stes'cimet adja ennek a könyvnek,amelynek jelentése:az eklézsia (a gyülekezet,az összejövetel)egyik tagja":ebből származik a könyv magyar neve:Prédikátor könyve.
A Ko-he'leth pontosabb fordítása"az egybegyüjtő",és ez találóbb elnevezés Salamonra.Ez kifejezi Salamon azon szándékát,amiért a könyvet írta.
Prédikátor egyáltalán nem ateista, csak a hálál utáni élet kétséges előtte. Nem tud arról, hogy lenne feltámadás és isteni igazságszolgáltatás. A zsidók számára sem Salmon idején sem jóval később nem volt evidens, hogy van a halál után ilyen vagy amolyan élet. A kései próféták írnak ugyan feltámadásról (Izaiás, Ezekiel), de kétséges volt, hogy az szó szerinti feltámadás vagy képletesen a nemzet feltámadását, a rabságból való szabadulást jelenti. Izaiás szerint például még a szép újvilágban sem élnek az emberek örökké csak sokáig.
A feltámadásról egyértelműen Dániel ír, s ahogy az ő könyvét egyre inkább elfogadták úgy lett a zsidók hite is általános a feltámadásban. Azonban még Jézus idején is voltak olyan csoportok, akik ezt nem fogadták el. A szadduceusok sem voltak ateisták csak nem hittek a feltámadásban, sem a lélekben. (ApCsel 23,8)
szp72-nek:
Köszi a javítást, néha én is tudok hülyeségeket írni. Tehát nem volt ateista, csupán nem hitt semmiféle isteni igazságszolgáltatásban.
Kösz SzP72.Veregesd meg a vállát mert egy hazugságot támogattok.
Istvánnal az a baj,hogy egyik állítása lécci a másikat.
De nem is baj mert,saját magát gyengíti vele a biblia igazságával szembe.
Amikor be depressziózik pocsékul tud kavarni,és akkor azért szeretem mert vannak tévedései a háromsággal szembe.Sokszor ugy látszik,hogy a Tanúkat támogassa.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!