Várható-e h az erkölcsoktatás bevezetésével majd egyre kevesebb fiatalból lesz meleg?
már általánosban kezdik ahogy hallottam, egészséges párkapcsolat, a család és stb, azaz sztetek elképzelhető, h ezáltal majd kevesebb homó lesz?
(mert gondolom, párkapcsolat alatt nem 2 fiú kapcsolatát fogják tanítani ...)
Én 12 év hit- és erkölcstan oktatás után is leszbikus vagyok, és apám-anyám 25 éve vannak együtt.
Csillagászhallgató sráccal egyetértek. Ő egyébként azt írta, hogy magas számban tanítani az irodalmat, nem azt , hogy kivenni a tantervből. Igen is teljesen haszontalan a média, ének, dráma, rajz. Elég lenne egy-egy félév belőlük, heti egy órában. (Ének az nálam kivétel, azt szivesen tanulnám, ha zenetörténetet/ népdalokat vennénk, nem egyházi énekeket egyfolytában.)
Egyébként eleve tanítják ezt az egészséges párkapcsolta dolgot. A védőnő már kiskorunk óta bejár előadásokat adni, és egyébként megemlítette, hogy ha valaki a saját neméhez vonzódik, akkor nem szabad elnyomni, mert az egyenes út a depresszióhoz/ öngyilkossághoz.
Irodalomból és töriből nagyon sokat kell tudni, ahhoz képest, hogy mennyire hasznosak. Nekem legalább is nincs szükségem rá és csak magolom a sok apróságot.
Bezzeg kémiából... Általános- szerves- és szervetlen kémiát tanítassák meg két év alatt.
Mindig elképzeltem milyen jó is lenne, hogy nekünk, akik reál irányba mennének tovább, lenne heti 2 töri, heti két irodalom, hogy legyen alapműveltség azért, fölösleges tantárgyak ki, nyomatnák a nyelveket, bioszt, kémiát, fizikát, matekot, és a humánosoknak meg fordítva.
Pl mondásokat mi értelmeztünk általánosban... Manapság egyáltalán nem foglalkoznak a gyerekekkel, a könyv lehet minta, és még mindig jobb, mint a tv. Ahhoz, hogy értően el tudd olvasni viszont szükség van az irodalomra. Az, hogy megtanítják leírni és elolvasni a betűket, szótagokat szavakat még nem elég. Kell pl szövegértést és szókincset is fejleszteni, ezt kicsit erős lenne matekba beleépíteni. Szövegértés pedig nem csak az olvasáshoz kell, a filmekből is ugyanúgy le kell szűrni a történetet. Példa: Hercegnő és a béka, azt hiszem ez a "legújabb" (régi amúgy) Disney mese. Aki meg akarja nézni ne olvassa tovább, spoiler :D
A történetben a béka csókjától a lány békává válik, mert nem volt hercegnő. Az egész sztori arról szól, hogy valahogy visszaváltozzanak. Egy "jó boszorkány" megmondja, hogy ó de hát van egy hercegnő, akit megcsókolhat, ugyanis Mardi gra van és a csaj barátnőjét megválasztották a mardi gra hercegnőjének, (konkrétabban az apját királynak) így van remény, de csak éjfélig, mert véget ér az ünnep. Sajnos lekésik a dolgot, így maradnak békák, de egymásba szerettek az úton így nem bánják, később esküvő is lesz, ahol elcsattan a csók és visszaváltoznak. Meg is jegyzik gyengébbek kedvéért, hogy "csókoltál magadnak egy hercegnőt!" és erre különböző fórumokon láttam a sírást, hogy de ez hülyeség, mert letelt a határidő, teljesen következetlen. Felnőtt, kisgyerekes emberek írták ezt. Annyit nem értett meg csomó ember, hogy éjféltől nem hercegnő a mardi gras csaj.
az már más kérdés, hogy miért nem változott a másik csaj is békává vajon... na mindegy, betudható annak, hogy ekkorra a gonosz már elföldelve.
spoiler vége :D
Foglalkozzanak a gyerekek a matekkal, legyenek plusz órák, de nem kell heti 10. Akit érdekel ez a dolog, az úgyis különórára megy, aki meg az alapokat se tudja felfogni az általánost se tudja elvégezni... Mondjuk ettől nőne az érettségi értéke...
Én azt nem látom amúgy, hogy egyre érzelmesebb lenne a magyar társadalom. Azt látom, hogy mindenütt gyűlölködés kirekesztés megy, empátia nulla.
Ha kötelezően szenved vele rakás gyerek, -mert attól, hogy tudja még utálhatja- nem akar majd olyan szakra menni miért jobb? Én pl a mellett, hogy szerettem az irodalmat (gondolom ezt sikerült leszűrni ;)) szerettem a kémiát, fizikát, sőt matematikából a geometriát. Na most kémiánál voltak részleges sikereim, de inkább nem ment, mint ment. Fizikából jobban érdekeltek olyan dolgok, amiket nem tanítottak. Geometria most is érdekelt... míg egyetemen nem találkoztam vele ismét :) Biológia az állatszeretetem miatt elején jó volt, az ember kevésbé érdekelt. Mikor gimiben vettünk "genetikát" az megint jó volt. A földrajzot viszont soha a büdös életben nem szerettem. Igazából a történelmet se... Mégsem mondom azt, hogy márpedig ezeket nyomjuk le mindenki torkán, én is meg tudtam tanulni (úgy ahogy...). De azt sem, hogy tiltsuk be a földrajz/töri órát... Kellenek. Hú de messze vagyunk a tárgytól. Az erkölcs oktatás nem feltétlen rossz, de inkább fölösleges ha azt nézzük, hogy a kölykök általában már nem tiszteli a tanárokat, mert a szülei se, le se tojja mit mondanak neki, mert a szülei őt. Innentől csak plusz meló egy egyébkéntis leterhelt tanárnak.
Viszont kétlem, hogy csak a genetika lenne, szerintem van benne környezeti hatás is
Ez az alkoholizmusról mondható el és a bűnözői hajlamról.
20:26 Rossz szokás, ugyan már. Ha ismernél meleg embereket, nem csak az előítéleteid mentén állítanál fel minden alapot nélkülöző elméleteket, akkor tudnád, hogy ez nem olyasmi, amihez hozzászokik az ember, hanem olyasmi, amit ÉREZ, akár évekkel vagy évtizedekkel az első homoszexuális kapcsolata előtt is. Igen, sokan vannak, akik képesek évtizedekig elnyomni ilyen irányú vágyaikat, hogy meneküljenek a jelenlegi oktatáspolitikát is alakító keresztény erkölcscsőszök ítéletétől, hogy aztán meglett emberként jöjjenek rá, elcseszték az egész életüket, mert sosem élték meg a beteljesült, testi-lelki szerelmet.
Egyébként Európában évszázadokig nem csak hogy abszolút tabutéma volt a homoszexualitás, hanem törvényileg tiltották is, mégis létezett.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!