Ha a gyalogos úgy lép a zebrára, hogy pontosan látja, hogy a közeledő autó nem tud megállni, akkor is a gyalogost hozzák ki bűnbaknak?
#68
Megpróbálom úgy átfogalmazni a kritikádat, hogy annak legyen értelme. A lámpákat nem a menetrendhez kell igazítani, hanem az előző lámpához. A Mester utcai példa, amit felhoztál, kitűnő. Ha a Mester utcánál pirosat kap a villamos, akkor a következő, Tompa utcai lámpánál pont a felszállás végére vált pirosra a lámpa. Tehát a villamosok több, mint fele dupla pirosat kap teljesen értelmetlenül. Nyugodtan le lehetne csökkenteni a Mester utcából kanyarodó autók zöldidejét.
"hogy ez a tömegközlekedés szervezésében hátrány és extra környezetszennyezést is jelent."
Igen. És mindez azért van, hogy nektek kedvezzen a közlekedésszervező.
#71 Igen, ez teljesen normális lenne, szerintem is túl gyakran zöld az a kikanyarodó.
#72 Szerintem ez senkinek nem kedvez, de továbbra is kikérem azt, hogy "nektek", mert én nem vagyok autós! Soha nem mondtam, hogy az vagyok, konzekvensen autósokra hivatkozok, "én nem tenném" stb. Én márciustól októberig motoros és gyalogos vagyok, októbertől márciusig tömegközlekedő és gyalogos. Még motoros szezonban is sokkal többet közlekedem gyalog, mint motorral. Csak mivel nem értettem veled egyet, egyből feltételezted, hogy autózom.
#74
Továbbra is fenntartom azon álláspontomat, hogy ha sokkal kisebb autósforgalom lenne, lámpákra se lenne szükség. Ehhez ti, autósok nem teszitek meg a szükséges lépéseket. A motor egy kétkerekű autó, egy autóslobbiban érdekelt gyalogos pedig egy autó nélküli autós.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!