A kerékpárutak vonalvezetését miért nem lehet biztonságosra, értelmesre megépíteni, ha egyébként lenne rá hely?
Kereszteződéseknél például lehetne 1 autónyi távolsággal a kereszteződéstől kijjebb kanyarítani, ahogy a buszmegállót is kikerüli, így aki kihajtana annak előbb csak a bringással, utána már csak az autósokkal kellene foglalkoznia, aki meg behajtana az le tudna fordulni a többi autós elől anélkül, hogy elcsapná a bringást.
Például itt teljesen jól látszik miért, pont ott áll rajta a kerékpárúton és vár. (ez egyébként nagyon forgalmas kerékpárút, mégha itt pont nem jött senki) [link] ,21.1062619,3a,75y,158.47h,87.58t/data=!3m7!1e1!3m5!1s-GjElwrME2jfVsN5vteDkQ!2e0!5s20180601T000000!7i13312!8i6656!5m1!1e1
De azóta annyival változott, hogy sok ésszel beraktak még egy parkolót, szóval csak rosszabb lett.
#50: :)))
Ja igen, Koppenhága, tessék
Ez pont az általad elátkozott szeparalt kerékpárút.
Stockholm szintén ilyennel van tele.
De igazából neked az kell hogy bárhol mehess, neked senki ne szolhasson be, csak te háboroghass.
#51: :)))
Remélem, legalább utólag feltűnik, hogy éppen olyat sikerült linkelned, amiről Alex Fly írt! :D
53!
Illene a szövegkörnyezet alapján megértened, főleg, hogy már szerepet ebben a vitában teljesen kiírva a kifejezés.
Szerények az a képességek ott a toronyban...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!