Ha nem fizetem ki, akkor én vagyok a szemét?
Szerintem ez nem volt korrekt részéről. Meg ilyet nem mondunk, hogy szerinte nem fontos, hogy milyen színű, hiszen nem neki kell, hogy tetsszen, hanem a megrendelőnek és nem tudhatja, hogy a megrendelőnek viszont ez mennyire fontos részlet. Szerintem az gáz, ha a cukrász (vagy bárki) nekiáll önkényeskedni egy megrendelés esetén. Javaslatot tehet, hogy szerinte hogy lenne érdemes, ha nem áll rendelkezésre alapanyag, megkérdezheti, hogy a különböző lehetőségek közül mit valasztana az ügyfél, de a végső döntés minden esetben a megrendelőé. Már csak azért is, mert ha az ügyfél elégedett, akkor nagy valószínűséggel fog még tőle rendelni, és ajánlja másnak, így viszont ez egészen biztosan nem fog megtörténni.
Mindez amúgy elkerülhető lett volna, ha a cukrász kommunikál egymással kérdez.
Amúgy a sok értetlenkedőnek; ha a lányom imádja a rákokat és rákos tortát szeretne, de a cukrász úgy gondolja, hogy inkább nyuszikákat tesz rá, mert szerinte ez a részlet pont nem fontos és így sokkal cukibb, joggal vagyok kiakadva. Pont nem érdekel, hogy neki mi tetszik, a kislányomnak kellene, hogy tetsszen, aki egyébként fél a nyusziktól. És nem érdekel, hogy nem lehet most pont rózsaszín fondantot kapni, meg kéket, de ha veszi a fáradságot és szól, akkor tudnám mondani, hogy nem baj, akkor beszéljük át, mi jöhet szóba. De nekem ne döntsön az én beleegyezésem nélkül arról a termékről, amit bizonyos paraméterekkel rendeltem meg. Én egy szolgáltatást veszek igénybe, neki az a dolga, hogy az általam megrendelt terméket előállítsa.
Úgyhogy kérdező, én neked adok igazat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!