Kezdőoldal » Emberek » Emberi tulajdonságok » Szerintetek is bunkó volt...

Szerintetek is bunkó volt vele a vásárló? Hogy engedhet meg magának ilyet egy ember?

Figyelt kérdés

Lent voltam az egyik boltban vásárolni (Coop) és egy jól öltözött, tényleg jó megjelenésű srác rohant be a boltba, erre ráordított a pénztáros alpári stílusban, hogy vagy fog egy bevásárló kosarat, vagy kitakarodik a boltból. (Szó szerint ordított mert nem a közelben álltam, de hallottam).


Ezek után a srác mondta, hogy 1000 éve idejár, és sosem volt kötelező a kosár, és amúgy is csak 1 db tejfölért futott be gyorsan.


Erre tovább ordított vele a pénztáros, hogy a szabály az szabály ebben az esetben akkor ki lehet fáradni a boltból.


A srác erre elindult kosár nélkül a hűtőhöz, erre elkezdett vele tovább kiabálni a pénztáros, hogy nem igaz, hogy ilyen ostoba, hogy ilyen rossz a felfogása, közben néhány vásárló is elkezdte támadni a srácot, aki erre kb felrobbant, és valami nagyon undorító módon leosztotta a pénztárost, de tényleg, nagyjából én éreztem magamat szarup, szegény pénztáros el is sírta magát nagyon megsajnáltam.


Többen elhatároztuk, hogy legközelebb rendőrt hívunk, illetve néhányan elakadják kapni a srácot, hogy elbeszélgessenek vele, köztük én is.


2022. júl. 23. 15:13
1 2 3 4 5 6 7
 41/69 anonim ***** válasza:
77%

Nem hát, úgy hogy légyszíves ne sértegesd a vásárlókat legközelebb, mert írtó alpári a viselkedésed.


(Mellesleg szerinted ha kosárba viszi a kijáratig a tejfölt, akkor nem tudja ellopni? Ennyire ostoba vagy?)


Ez a személyeskedős duma nagyon ciki, szerintem állj le vele, eléggé beégtél már vele :)

2022. júl. 25. 22:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 42/69 anonim ***** válasza:
78%
Nem tudom te hol élsz, de nekem mamám eladó volt, nagynéném jelenleg is az, illetve én is diákmunkáztam 2 hónapot a munkahelyén. Micsoda véletlen, pont coopban. Mindkettejüktől azt hallottam és nekem is ahhoz kellett tartanom magam, hogy a vásárlónak mindig igaza van (legális keretek között) és tisztelettel, türelemmel kell velük beszélni, nem számít ők hogy szólnak hozzánk. Ha valamelyik eladó ráordított volna a vásárlóra, ki is dobták volna rögtön.
2022. júl. 25. 22:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 43/69 anonim ***** válasza:
0%
Te miből feltételezed, hogy több jogod van engem sértegetni vagy egy a munkáját végző személyt, mint nekem egy olyan embert, aki provokálni jár a boltba? Az értékrendeddel komoly bajok vannak.
2022. júl. 25. 22:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 44/69 anonim ***** válasza:
0%
Hát az árufeltöltőnek nem kell mást tudnia, kedves 42-es.
2022. júl. 25. 22:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 45/69 anonim ***** válasza:
Úgy látom, hogy eladókban is vannak elég mélyen kvalifikáltak, kedves kérdező :)
2022. júl. 25. 22:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 46/69 anonim ***** válasza:
70%

#40 baj van nálad, hogy logikáztad ki, hogy aki tejfölt vesz kosár nélkül, az tolvaj?

És provokálni ment a boltba a vásárló?


Nem Coopban ugyan, de több helyen nálunk sem csinálnak problémát a kosárból, vagy ha mégis tök kultúráltan szólnak, tehát senki nem balhézik velük, hanem szépen mennek a kosárért.

2022. júl. 25. 22:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 47/69 anonim ***** válasza:

#46: A pénztáros nem saját ötlettől vezérelten szól a kosár miatt, hanem leltárhiány és az okok elemzése után dönt úgy a vezető, hogy emiatt szólni kelljen, vagyis lopnak.

Aki nem vesz kosarat és a figyelmeztetés után vitatkozik meg lehordja a dolgozót, az provokálni ment. Becsületes ember fog egy kosarat és ezzel el van intézve az ügy, ahogyan te is láttad.

2022. júl. 25. 22:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 48/69 anonim ***** válasza:
34%
Egy becsületes ember nem provokálja a vásárlókat, talán ne lopd el a munkahelyedről a tejfölt és minden rendben lesz leltárkor
2022. júl. 25. 22:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 49/69 anonim ***** válasza:
85%

#47 a figyu új szabályozás van, innentől kötelező a kosárhasználat, szóval vegyél magadhoz egyet, még akkor is ha az előző 1000 alkalommal nem volt gond a hiánya köszi

És a ráordított a pénztáros alpári stílusban, hogy fog egy kosarat vagy kitakarodik a boltból között van egy lehelletnyi különbség.


Nem a szólás a gond, hanem a hogyan a történetben.


Kivéve, ha reggel provokatív szándékkal kelt fel és ment dolgozni. Akkor más a helyzet.


Egyébként anno a postás képzésben is azt tanultuk, hogy az ügyféllel udvariasan kell bánni, még akkor is ha téved.

Gyakorlaton egyszer üvöltözött az ügyfél hogy nem jól lett visszaadva, aki mellé be voltam osztva mosolyogva kért soron kívüli leszámolást, és a végén az ügyfél elnézést kért a viselkedése miatt, mert ő tévedett.

Emberek vagyunk, emberszámba kell venni egymást.

2022. júl. 25. 22:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 50/69 anonim ***** válasza:
0%
#49: Valóban szebb úgy szólni, főleg, hogyha először és egyetlen egyszer kell szólni. Ha valaki naponta háromszor megy be, mert pont elfogyott a tejföle, akkor meg a pénztáros úgy érzi, hogy ez így már kevésbé hihető. Ti egyfolytában azt feltételezitek, hogy a dolgozó azért megy be, hogy a becsületes vásárlókkal kiabáljon? Honnét veszitek ezt?
2022. júl. 25. 22:53
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5 6 7

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!