Hogyan reagáljátok le a vásárló panaszkodását?
Dohányboltos vagyok, de máshol vásárlás közben is tapasztalom, hogy az eladónak panaszkodnak már fizetés közben, hogy mindaz amit megvettek amúgy milyen drága... Van, ami alapvető szükséglet, és meg kell venni, ártól függetlenül, de a cigit vagy a felesleges nyalánkságokat nem kötelező, amit leverek az eladón ismétlem FIZETÉS KÖZBEN holott nem ő árazza be, sőt a kosarába sem ő tette, csak kifizetteti a termékeket.
Évek óta jól kezeltem, mindig reagáltam rá kedvesen, mosolyogtam, de már elég idiótán érzem magam, hogy rámakasszák, hogy minden drága, nincs pénzük stb én meg kedvesen mosolygok továbbra is, mikor már unalmas és kínos ennyire “belelátni” a pénztárcájukba... Nyilván nem vágom a fejéhez, hogy “hát szokjon le - akkor ne vegye meg - akkor minek csinálja” mert sem pofám nem lenne hozzá, de ha lenne sem engedhetném ezt meg magamnak.
Eladók!!! Más hogy csinálja? :D
"Mindenkinek ennyi".
(Aztán döntse el saját maga, hogy mit kezd a hallottakkal.)
Én eladóként/kasszásként közhelyeket puffogtatok hogy "az élet kemény" "nehéz az élet" "az élet igazságtalan" stb.
Ha pedig feltartja a sort a sírásával akkor felveszem a szemkontaktust a mögötte lévővel és őt kezdem el kiszolgálni.
#3 Ilyesmi bárki száján kiszaladhat.
Nem ez a bosszantó, hanem amikor nekiállnak siránkozni. Sokszor nem is csak az ár miatt, hanem mert így élnek "társadalmi életet".
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!