Magyarországon miért nem tud elterjedni „a vásárló a
király”-féle hozzáállás?
Figyelt kérdés
(Vagy más néven: a vásárlónak mindig igaza van.)
Rengeteg bolt/vállalkozó még mindig nem érti, hogy ma már nem úgy van mint régen, és bizony válogathat a vevő/megrendelő, hogy kitől vásárol, kit vesz igénybe.
2020. okt. 9. 18:57
1/7 anonim válasza:
Nincsenek rákényszerülve hogy kinyalják a sheggünket.
Ennek a hozzáállásnak köze van az adott országban lévő alapmentalitáshoz, Magyarország sajnos nem komoatibilis ezzel, szerintem mi soha nem jutunk el eddig.
2020. okt. 9. 19:01
Hasznos számodra ez a válasz?
2/7 anonim válasza:
Persze,mert mindig csak a vásárlónak lehet csak igaza-mondom ezt vásárlóként.
2020. okt. 9. 19:02
Hasznos számodra ez a válasz?
3/7 anonim válasza:
Azért, mert a piac nem "bünteti meg".
A volt fodrászom nem jófej, sőt, a legkevésbé sem érdeklődő/barátságos, kifejezetten arrogáns, mégis tele a naptára.
Minek kedveskedjen?
2020. okt. 9. 19:07
Hasznos számodra ez a válasz?
4/7 anonim válasza:
Ismertem egy autószervíz tulajdonost, aki abszolút így fogta fel a dolgokat, mindig az ügyfél elégedettsége az első, az ügyfélnek legyen mindig kinyalva a feneke, ez volt az üzletpolitikája.
Na most egyszer beevett a fene egy ilyen romániai cigány zokniárus családot a kocsijukkal, hogy már majd össze fosta magát alattuk a jármű mire Romániából ideértek. Minden baja volt annak a négykerekű koporsónak, valszeg ki se tudták volna fizetni a teljes javíttatás árát. Minimálisan annyira összetoldozták a kocsit hogy a gibbonok el tudják vinni, és nagy kéztördelve előadták nekik, hogy csak ennyi szervizet végeztek, nagyobbat most nem tudnak bevállalni, mert teljesen be vannak táblázva előjegyzett ügyfelekkel. (egyébként nyilván nem voltak) A vadak egy ideig bosszankodtak rajta, aztán azt a kevés cehhet kifizették és elhúztak.
Na kérdező, ezen a sztorin gondolkodj el kicsit. :D
2020. okt. 9. 19:10
Hasznos számodra ez a válasz?
5/7 anonim válasza:
Boltban melózok. Viszonylag rendszeres vásárló egy nagyképű s3ggfej, aki egy alkalommal úgy jött be hogy ő tegnap vett valamit csak itthagyta, ezért most ő elviszi. Nem hittük el neki, kérdeztük mikor volt itt, meg tudjuk keresni a vásárlást, benne van a gépben minden. Mi voltunk a szemetek, biztos meg akarjuk lopni őt. Megkerestük mit vásárolt és mikor, nem szerepelt benne az amit el akart vinni, akkor kicsit visszavett a pofából és elsunnyogott. Ez csak egy példa de rengeteg hasonló van, nem ő az egyetlen. Miért lenne mindig igaza a vásárlónak? Bejön bárki és azt mond amit akar, te meg szó nélkül a kezébe nyomod, akár árucikket akár pénzt, csak mert balhézik és akkor igaza van? Nem tudom hogyan gondolná bárki is komolyan hogy ennyi tahó nulladék gyökér szrházi mellett ennek a felfogásnak kellene működnie nálunk is. Biztos van ahol működik, ez itt sajnos nem az a társadalom ahol ez működhet.
2020. okt. 9. 19:12
Hasznos számodra ez a válasz?
6/7 anonim válasza:
Miért, nem ez terjedt el? Dolgozott jó pár ismerősöm eladóként kínaiban, multiban és dohányboltban. Teljesen alapvető volt, hogy ki kellett nyalni a vásárló seggét, különben kirúgták őket. Pár kisbolttól eltekintve mindenhol a vásárlónak van igaza. Te láttál már panaszkönyvet? Konkrétan olyanokért is beírnak, hogy a kattant vevő szerint nem nézett rá szépen a pénztáros.
2020. okt. 9. 19:33
Hasznos számodra ez a válasz?
7/7 anonim válasza:
Mert a vásárlónak nincs mindig igaza,ugyanúgy,ahogy az eladónak sem.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!