Más családoknál is úgy gondolkodnak hogy akinek nincs jogsija az nem férfi?
Szerintem a kérdés nem jól van fogalmazva: nem a férfiaknak alap a jogosítvány, hanem ma már mindenkinek meg kellene szereznie (kivéve, aki már túl öreg)
Ez a 21. században olyan alapvetö, mint hogy tud írni-olvasni-számolni, tud konmputerrel bánni, van intenetje, stb.
Kedves kérdező! Hol élsz? Időutazó vagy?
Tifelétek tényleg még mindig az autó megléte a férfivá avatás feltétele?
Tudd, ha ilyen szánalmas baromságot vágtak a fejedhez, attól még ne hervadj!
Ahol mérőszalag és a tesztoszteron-meghajtású lóerők száma a "férfi" mértékegysége, ott persze a legszimplább hímivarú egyed is megdöntheti egy "igazi férfi" mércéjét. Ott tartja magát ez a nézet, ahol már az is férfinak gondolja magát, akinek a farka feláll és elegendő strigulát vésett az ágy végébe.
Szóval: nem tudom, tifelétek a mindenféle hímet, kangörcsöt is "férfinak" titulálnak-e, akinek autója van, vagy valami többet is le kell tenni az asztalra, mint az XY-kromoszóma biztosította alapok, de te attól még bőven lehetsz egy "igazi férfi", hogy nincs autód/jogsid. És lehet komoly kocsiparkod a legritkább, legdrágább autód is, anélkül, hogy megfelelnél egy igazi férfi kritérumainak.
--------------------------------------------------------------
Az inkább sok évtizeddel ezelőtt volt elterjedtebb nézet, amikor egy vonalas telefonhoz, vagy egy trabihoz is nehéz volt hozzájutni és sokak számára "státuszszimbólum", a vágyálmok netovábbja volt egy autó.
(egy kockaLadáról nem is szólva)
Később aztán jöttek a kuka-kategoriás amcsi filmek, amik bemutatták az "amerikai életérzést" és a fogyasztó társadalom előnevelését gyorsították.
Az azóta eltelt pár évtized alatt belénknevelték, hogy autó nélkül nem élet az élet, nem is emberi lény, és jogalap nélkül létezik a Föld nevű bolygón, aki nem tud autót vezetni, illetve nincsen kocsija.
Mára pedig valóban "alap", a munkahelyek nagy részénél szükséges a saját autó, vagy a gépkocsi-vezetés tudás, szinte úgy, mint az angol nyelv, illetve a számítógép-ismeret.
Most, hogy Budapesten végképpen ellehetetlenítik az autóval közlekedők életét, hogy egy állandó parkolóhelyre jogosító igazolás válik a vágyálmok netovábbjává... hát nem tudom, mi lesz. Ma, amikor szinte már egy vészhelyzetre érkező mentőnek is parkolási díjat kell fizetnie, hát komolyan mondom, az agglomerációban és a Budapesttől távolabbi helyeken szinte már több értelme van egy állandó használatban tartott kocsinak, mint pl. Bp. belvárosában, vagy naponta oda kényszerőknek.
Még a külkerületekben is a lakóhely mellett minimum fél órát kell bolyongani, míg le tudja tenni a dugókból kivergődő, melóból hazaérkező ember az autót. (Hát, ha még fizetnie is kell érte!)
Úgy veszem észre, hogy amennyire alapfeltétel ma az autó, olyannyira szűkítik az így közlekedők lehetőségeit. Balkáni káosz.
Kb. egy hónapja ledöbbentem! Meglepő fordulatról értesültem a végletekig elkeseredett szomszédtól: letette az autót! (Bp. XIII.ker.)
Jövőbe nem látok, de már nem tartom lehetetlennek, hogy Magyarország fővárosában előbb-utóbb ---ha a jelenlegi irány marad a trend--- az jár jól, aki a BKK-val közlekedik.
És ezt néhány autós már pár éve érzékeli : mifelénk pl. a metró végállomásnál akár napokra is letesznek egy-egy autót, mielőtt rászánják magukat a belváros megközelítésére. Kész tadathasadásos éra! : egy szros munkahelyet sem kapsz meg, ha nincs jogsid >< ugyanakkor egy rolleres, egy bringás, vagy egy metróval közlekedő előbb eléri az utazási célt?
"De igen egy férfinek plàne."
Ezt kifejtenéd?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!