Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Saját vállalkozás » Mit gondoltok az Amway-ről?...

Mit gondoltok az Amway-ről? Érdemes beszállni az üzletbe?

Figyelt kérdés
Megkerestek, hogy lépjek be, de még nem adtam választ. Megéri ezzel foglalkozni? Vélemények, tapasztalatok, minden érdekel.

2013. márc. 31. 20:47
 81/127 anonim ***** válasza:
17%
81. Az a kommented érdekelne, meg tudod keresni még valahogyan?
2013. ápr. 29. 19:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 82/127 anonim ***** válasza:
22%

Nnna, de rég nem voltam itt. Legújabb fejlemény: 1 fizetésből élő négy fős háztartás volt itt. A családfenntartó munkahelye hamarosan megszűnik. Tehát nem a leggazdagabb réteg. Mifajtánk, átlagosak. Pár termékkel távoztak, pedig nem azért jöttek. Látták az árakat, meggyőződtek, hogy nekik megéri. Remélem hamarosan regisztrálnak, és még olcsóbban hozzájutnak.


Még hogy nem tudná megvenni a környezeted! :) Csak mert meg sem próbálod. Majd más megpróbálja, te meg meglepődsz. :/

2013. ápr. 29. 21:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 83/127 anonim ***** válasza:
4%
Killer, 47. válasz.
2013. ápr. 29. 22:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 84/127 anonim ***** válasza:
26%

Mennyivel egyszerűbb lenne pár ember élete, ha mi nem érnénk el nap mint nap ilyen kis szúrós sikereket... Szomorú, hogy nem adhatjuk ezt meg nekik..


Fantázia-fejlesztő-feladat. Most mindenki próbálja meg elképzelni, hogy ITK örül valaki másnak a sikerének. Legyen az MLM siker, más vállalkozásbeli siker, társkapcsolati siker vagy bármilyen siker.


Tudom, tudom, megugorhatatlannak tűnik a léc. De azért próbáljátok meg! Vegyetek erőt magatokon!


Azt is lehet, hogy írjatok olyan ITK kommentet, ahol ITK örül valaminek, vagy valakinek a sikerének. Az első, aki bekommentel ilyet, az nyer.


ITK, te egy nagyon magányos, megkeseredett embernek tűnsz. Annyira szeretném, ha boldogabb lennél! Őszintén... Ha változtatni akarsz, keress meg, szívesen látlak!

2013. ápr. 29. 22:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 85/127 anonim ***** válasza:
65%
Mi például flp-s mosószert használunk. Magánpraxisom nincs, a fizetésem nem mondható jobbnak az átlagosnál. Ahogy korábban szót ejtettem róla, a pontos adagolás nagyon fontos ennél a mosószernél, a több, nem eredményez jobb hatásfokot és ha valaki úg használja, akkor igen gyorsan elfogy és úgy valóban drága is. Mi olcsóbban kijövünk vele, mint a korábban használt mosószerrel. Fontos szempont a gazdaságosság sosem a végösszegre koncentrálunk, mert általában az olcsóbb a drágább. Ehhez azonban tudatos vásárlói szokások szükségesek, ami még most van kialakulóban. Akkor majd lehet a bolt polcaira is tenni. Most ez még korai.
2013. ápr. 29. 22:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 86/127 anonim ***** válasza:
29%

joszandek


Mai MPD-s tapasztalatom ami persze csak "kamu".

Összeolajoztam a rövidnadrágom a bicikli lánccal. Aki biciklizik az tudja, hogy milyen durva kosz van a láncon. Elóször észre sem vettem csak a barátnőm szólt, hogy fekete csíkok vannak a nadrágomon. Fogtam befújtam MPD-vel majd megdörzsöltem egy kefével és volt folt, nincs folt.

Persze ez csak egy gagyi termék, ahogy az okoskák megmondták.

2013. ápr. 29. 22:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 87/127 anonim ***** válasza:
62%
Nem kell és nem is lehet mindenkinek megfelelni, ha értesz.
2013. ápr. 29. 22:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 88/127 anonim ***** válasza:
71%

Előre jelzem sem Amvayes sem MLM-es nem vagyok.

Mivel én a saját termékeinket forgalmazom, ezek pedig sok számjegyűek és kétszer annyiba kerülnek mint bármelyik random konkurenciánál. Pár nullával többe kerülnek egy mosópornál. –Még is eladom őket,így azt hiszem legjobb lesz, ha mesélek nektek picit néhány eladás technikai elvről. Mert ezzel, sem a kezdő MLM-esek, sem az MLM ellenzői nincsenek tisztában. Már ahogy megfigyeltem. A kérdező ugye döntött, az írás egyébként témába vág, csak másként.

Nálunk alapvető probléma lenne, ha nem tudnánk kezelni, hogy a vásárló a mi termékünket, szolgáltatásunkat szeretné megkapni, ám a konkurencia árfekvésében.

Ezt hívom, úgy : Majdnem ugyanazt kevesebbért elv. Azért akarja a miénket a másik áráért, mert azt hiszi a másiké majdnem ugyanaz. Ergo adhatnánk majdnem ugyanennyiért. Csakhogy az a gond, hogy a mi termékünk beszerzési anyagára több annál, mint ami szerinte az adott megnevezésű termékcsoport ér, és amiért mások adják. Miért van benne ennyi anyag ? Azért, hogy azt tudja valóban amit a vevő elvár. Elsőre azt hiszi mi verjük át a magasabb árainkkal, ám amit valóban szeretne, az tényleg ennyibe kerül. Ergo az olcsóbb nem tudja amit a vevő szeretne, a vevő még is azt hiszi, hogy tudni fogja.


Akkor most maradjunk a témánál és nézzük a mosóporokat. Ha bemész a csíkosba, a madarasba, a sárgába, vagy a piros fordított ABC-be. –Természetesen mosóporért, akkor számodra most nem egyértelmű, ám rögtön az lesz, te nem mosóport akarsz valójában venni. Mosóport csak az eladó akar neked eladni. Te valójában tiszta ruhát szeretnél. Igazából bármit akarsz, az valójában egy olyan érték és érzés ami alapjaiban változtat az életeden. Mivel számodra a pénzed érték, azt csak valami értékesebbre cseréled el szívesen. –Főleg akkor ha az életed egyharmadát cserélted a pénzedre azért a kevésért. Kinek kell mosópor az eladón kívül ? Mosógépet is ezért vettél, a tiszta ruhák miatt. Megvetted mert olcsó volt, mert az energia takarékosat nem engedhetted meg magadnak, ám mégis, mert vagy négy ilyennek az árát kifizeted pluszban a mosógéped fogyasztása miatt.

Ám te úgy érzed jól jártál, mert a vásárló jól akar járni. Te látsz egy mosópor reklámot a folt magától leugrik a ruháról, még mosógépet se látott, de tényleg ezt nyújtja a termék, azért az árért ami a polcon van ? A mosópor szó arra jó, hogy kifejezd amit te valójában szeretnél, de nem arra van szükséged. Még is valahogy összekapcsolódik a tiszta ruhával.

Van 2 kg-4kg sok kg, olcsó, drága, márkás, márkátlan, környezetbarát, ezektől függetlenül pedig némelyik némi adalékanyaggal van dúsítva. Így a 4 kg máris csak 3 vagy 2, de te 4 kg-ot veszel és olcsóbb mint a többi. Te tényleg 3 kg mosóprt és egy kiló szódabikarbónát szeretnél ? Vagy inkább tiszta ruhát. Azt tudnod kell, hogy az eladó szinte mindig mosóport akar neked eladni, nem tiszta ruhát minél olcsóbban. Honnan tudod, hogy így van-e ? Nos ha el tudod olvasni a hátán a feliratot, hogy ő érted van, segít neked, és satöbbi, akkor tuti nem azt akarja eladni amit venni akarsz, hanem amit ő eladni akar. Mivel ha ő neked akarna segíteni nem fordítana hátat soha. Ergo nem látnád a feliratot sem, ráírják szegényre, mert ő soha nem fogja megkérdezni, te pedig mindig a hátát látod –Ám ez most mindegy.

Te tiszta ruhát szeretnél ha lehet minél olcsóbban és minél tisztában.

Miért tudnám én neked eladni, a „drága” Amvayes mosóport ? Azért mert te nem mosóport akarsz venni, én pedig nem azt akarnám neked eladni, hanem a tiszta ruhát, minél olcsóbban és minél tisztábban. Sőt ha ez neked fontos akkor minél környezet barátiabban.

Ha az Amvayes mosóport nézed, mint mosópor drága, de ha a tiszta ruhát nézed akkor az Amvayessel jársz jól. A mosópor drágább de a ruhád olcsóbban lesz tisztább és tiszta. Szerinted mennyi lenne a bolti ha ugyanezt tudná ? Nem vennéd meg, persze ,hogy nem. Mert az eladó hátáról aligha tudod leolvasni, hogy ezzel jól jársz. Ezért forgalmazzák MLM-ben, mert a barátod el tudja neked mondani, hogy ez jó. No de miért nem hiszel neki ? Megmondom, azért mert valójában nem próbálta ki. Mert neki is csak mondták, és ő üzleti lehetőséget lát benne, egyfajta gyors meggazdagodást. Az őszinte lelkes termék tapasztalat téged meggyőzne, de te látod rajta, hogy ő is abban hisz, hogy ez egy mosópor és ez drága. Erről mesél a hangszíne, a hanglejtése, a testbeszéde, a testtartása és a mikrógesztusai.

Kedves kérdező szerintem te is úgy döntöttél, hogy nem próbáltad ki,mert azt látod, hogy ez egy mosópor és mosópornak drága. –Valóban. Mégis olcsóbban lenne a ruhád tőle tiszta. Hogy van ez ?

Mert az eladó szinte mindig terméket akar az árért eladni. A vásárló számára a pénze érték és ő olyan értékre cserélné ami a pénzénél számára többet ér. A drága mosópor semmit nem ér a tiszta ruha olcsóbban, az más dolog. Ha te sem tudod ezt ő honnan tudná ?

Minden olyan ágazatban, ahol te abból élsz, hogy mások tovább ajánlanak téged a céged vagy a termékeid, nagyon fontos, hogy te megtud indokolni az áraidat. Ez egy hálózatos értékesítésben pláne fontos, de még egy kőművesnél is. Ráadásul neked ezt úgy kell tenned, hogy a te ügyfeled megtudja védeni az áradat amikor tovább ajánl. Ha erre képes vagy, akkor a termékeidet mások tovább ajánlják másoknak. Mert számukra az ár megéri. Ez hálózatos értékesítésben annyit jelent, hogy a hálózatod is épül.

Az Amvay termékeit is elehet adni, de nem mint mosóport, hanem mint értéket amit a vevő a pénzéért keres. Ezt nem tudják a kezdők és sajnos azért nem, mert sokan ők sem próbálták.

Mások terméktapasztalatait adják elő az ő kételyeikkel vegyítve.

Tudod ha kimosod a barátod kedvenc pólóját, egy számára kivehetetlen folttal, mert mondjuk a barátnőjétől kapta a pólót és számára ez megfizethetetlen érték. Hogy ? Na add ide majd én megoldom és besz..sz kijön az ha mondom. -így. Megkérdezi, hogy ezt hogy csináltad és megmondod, hogy te figyelj Viktor, egy drága túlárazott és értéktelen sz****al 64 forintból kiszedtem a foltot. Azt fogja mondani : Mivan ? Mi ez ? Hol vetted?. Ám ha azt mondod, Ööö Amvay mosópor ööö 10K tessék,de ez olcsóbb mint a a a ööö bolti, orvost hív hozzád. Ha számára értéket nyújtasz megfizeti az árát, ha mosóport elmegy a Tecsőbe érte, mert ott olcsóbb. -Mert majdnem ugyanaz, mert mosópornak hívják.

2013. ápr. 29. 22:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 89/127 anonim ***** válasza:
62%
Nem tegnap volt, hogy az első Amway terméket megvásároltam. Akkoriban, az a termékforgalmazó, aki engem meglátogatott, még termékbemutatót rögtönzött a lakásomban. Testközelből tapasztaltam meg az LOC és a Dish Drops hatékonyságát. Az emberke is nyugodt szívvel tette a dolgát, hiszen volt a termékről tapasztalata, így kételyek nélkül tudta bemutatni és eladni. Nem tudom, ez most mennyire divat még, hiszen ma már aszerint választom a terméket, hogy épp melyikre van szükség, a bizalom megvan.
2013. ápr. 29. 23:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 90/127 A kérdező kommentje:

Az Ariel mosópor is kiveszi az olajfoltot...:) (tapasztalat)

Nem a levegőbe beszéltem, mikor írtam, hogy úgy döntöttem, nem szállok be. Végigkérdeztem a környezetemet, de senkit sem érdekeltek a termékek. Az emberekben előbb-utóbb kialakul egy megszokott termék iránti "szeretet", nem akarnak mást venni. Persze csinálhattam volna azt is, hogy hirdetem a cuccokat facebook-on, kollégiumokban, de sem kedvem, sem időm nincs ehhez. Meg igazából nem érdekel ez a dolog.

2013. ápr. 30. 09:33

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!