Mit gondoltok az Amway-ről? Érdemes beszállni az üzletbe?
"Ezen kívül még kismillió terméke van az Alticornak, aminek az amway csak a 21%-t teszi ki. Mást még sem tudnak kiemelni. "
Igen, kérlek egyetlen terméket mondj csak, ami az Alticor terméke, és az Amwayhez nincs köze, és a hazai Amway termékforgalmazók terjesztik.
"Az MLM-es termékeket mindenki úgy árusítja (úgy árusíttatják), hogy ennél jobb a világon nincs"
Minden terméket így árusíttatnak. Vagy te találkoztál olyan reklámmal, hivatalos marketing-kiadvánnyal, ami arról szól, hogy adott termék rosszabb és drágább, mint a konkurencia?
"az értékesítési módszerre mondtam, hogy csodaként emlegetik"
Nem csoda, csak egyszerűen a tömegeknek így van lehetőségük könnyen a kereskedelemben részt venni.
"lerajzolva minden szép meg jó, csak valahogy nem akar működni"
Hát, biztosan jobban tudod, nekem működik. A festészet ilyen még amúgy. Da Vinci egy kamu! A múzeumban bemutatva szép, de kipróbáltam otthon, nekem nem megy! Nem működik a valóságban!
"Az amway termékekkel tudtommal szigorúan tilos kereskedni."
Ajjjaj. Most sokan bajban vagyunk! Tudtad, hogy az Amway az egy kereskedelmi cég, és hogy az üzletpolitikája az, hogy TERMÉKFORGALMAZÓKON keresztül értékesít. Furcsa lenne, ha nem lehetne kereskedni velük.
"másként eleve meg sem tudod venni, csak tagként, vagy tagtól, de már 30% "kedvezménnyel"."
Nem. Annyiért és attól veheted meg, amennyiért bárki hajlandó eladni neked. Szabadáras termékek. Mosóport árulhatsz 10Ft-ért és 100000Ft-ért is. Ha kérsz tőlem, adok neked, amennyiért szeretnéd. (Persze a beszerzési ár felett..)
"Ezért kizárnának. "
Kérlek, kérlek, kérlek! A hülyeség terjesztését most fejezd be!
Nézd meg ezt, ennél egyszerűbben nem lehet elmondani, mit kell csinálni: https://www.youtube.com/watch?v=1gO_ACPQZbo
"van kismillió mosószer, ami még az amwayesnél is olcsóbb, és legalább olyan jó, ha nem jobb. "
Lehet. A minőségről mindenki maga dönt. Ezzel most meg akartad kérdőjelezni a létjogosultságát a piacon? Mert szerintem a Renault még a Citroennél és olcsóbb, és legalább olyan jó, ha nem jobb..
"Kismillió ilyen termék van. Joghurt, narancslé, elektronikai eszközök, nem olyan nagy dolog a garancia."
Melyik céghez vihetem vissza melyik gyártó elektronikai eszközét három hónapig, és kapom vissza a teljes vételárát, ha nem voltam megelégedve vele? Ugyan már! A tescoba akkor vihetsz vissza valamit, ha 1: hibás, 2: nem bontottad fel. És akkor sem feltétlen adják vissza a pénzt, hanem vásárold le... Az amway visszaveszi a hibátlan, felbontott és elhasznált terméket is. NINCS másik ilyen a piacon!
"Igen, kérlek egyetlen terméket mondj csak, ami az Alticor terméke, és az Amwayhez nincs köze, és a hazai Amway termékforgalmazók terjesztik. "
Gratula, azt sem tudod milyen céggel üzletelsz. :D
"Minden terméket így árusíttatnak. Vagy te találkoztál olyan reklámmal, hivatalos marketing-kiadvánnyal, ami arról szól, hogy adott termék rosszabb és drágább, mint a konkurencia?"
Na na! Ez azért nem igaz. A magyar szabályozás kifejezetten tiltja, hogy a saját reklámodban a másik termékét becsméreld! Ti még is ezt teszitek. Sőt. Egyszer elmentem egy lekváros MLM megbeszélésre, mert a csaj, akit beszipkáztak a gimiben jó barátom volt. Gondoltam, hadd örüljön. Azt mondták, hogy flavonoidos terméket csak és kizárólag náluk lehet venni, aztán utána láttam a patikában 10-ed annyiért. De az Alticor (amway) sem különb. A másik vitamin az szar, bezzeg a mienk mennyivel jobb. Amúgy a legtöbb terméket egyáltalán nem úgy reklámozzák, hogy az a legjobb. Egyszerűen csak megpróbálják megszerettetni, kedvet csinálni a termékhez.
"Hát, biztosan jobban tudod, nekem működik. A festészet ilyen még amúgy. Da Vinci egy kamu! A múzeumban bemutatva szép, de kipróbáltam otthon, nekem nem megy! Nem működik a valóságban!"
Ez jól hangzik, csak épp a lényeget sikkasztod el, nem jól használod a hasonlatot. Itt nem az a kérdés, hogy meg van-e a tehetséged egy termék eladáshoz, vagy épp a szervezéshez, hanem hogy az MLM, mint eszköz, alkalmas-e a tehetséged kiaknázására. A hasonlatod helyesen úgy nézne ki, hogy nem mindegy, hogy a festő kezébe egy vasdarabot, vagy pedig egy ecsetet adsz. A vasdarabbal nyilván nem fog alkotni egy Mona Lisa-t.
"Ajjjaj. Most sokan bajban vagyunk! Tudtad, hogy az Amway az egy kereskedelmi cég, és hogy az üzletpolitikája az, hogy TERMÉKFORGALMAZÓKON keresztül értékesít. Furcsa lenne, ha nem lehetne kereskedni velük."
A fellengzős, gőgös stílust nyugodtan tartsd meg magadnak. Saját magadat minősíted, ha nem érted miről beszélek. Az amway termékeit te nem árulhatod a saját szakálladra, hiszen ezzel pont a lényeg veszik el. Nektek elvileg az lenne a célotok, hogy olyan fogyasztókat szervezzetek be magatok alá, akik aktívan használják az Amway termékeit, az Amway áruházát, részévé vállnak ennek az egésznek stb... Ezek fognak később forgalmat generálni, nem azok, akiknek eladsz egy fogkefét, vagy egy csomag tésztát, aztán szépen elkallódnak. Tehát nem az a cél, hogy én vagyok a bolt, és megrendelem a nagykerből. Ha nem látod a különbséget, az a saját szegénységi bizonyítványod.
"Nem. Annyiért és attól veheted meg, amennyiért bárki hajlandó eladni neked. Szabadáras termékek. Mosóport árulhatsz 10Ft-ért és 100000Ft-ért is. Ha kérsz tőlem, adok neked, amennyiért szeretnéd. (Persze a beszerzési ár felett..) "
Szerintem neked fogalmad sincs az egész MLM lényegéről. :) Kíváncsi lennék, hogy neked mennyire működhet, mert még én is jobban értem a lényeget, pedig egyáltalán nem vagyok érdekelt.
Ha tudomást szereznek róla, hogy mondjuk a boltodban amway-es termékeket árulsz a hálózaton kívül, simán kizárnak. Még egyszer leírom. Az amwaynek az az érdeke, hogy olyan fogyasztói legyenek, akik széles körben használják az amway termékeit, és teljesen rászoknak. Ez a rászoktatás a legfontosabb mozzanata az egész hálózat építésnek.
"Lehet. A minőségről mindenki maga dönt. Ezzel most meg akartad kérdőjelezni a létjogosultságát a piacon? Mert szerintem a Renault még a Citroennél és olcsóbb, és legalább olyan jó, ha nem jobb.. "
A citroen, meg a renault megint nem jó példa, hiszen ott nem az ár/érték arány az egyetlen szempont a vásárlásnál. Amúgy van létjogosultsága, de ne legyen már jobb minden létező mosópornál... Volt nálam egy amway-es ürge. Meg sem kostolta a helyben gyártott olcsóbb 8tojásos, házi jellegű száraztésztát, de ő már eldöntötte, hogy az amway-es sokkal jobb. Pont ez a mentalitás az, ami a legjobban taszít.
"NINCS másik ilyen a piacon!"
Pontosan erről beszélek.
"Gratula, azt sem tudod milyen céggel üzletelsz. :D "
Persze, mindig van mit tanulni, ezért *kértelek*, hogy adj példát. Nem adtál. Árulkodó.
"a saját reklámodban a másik termékét becsméreld"
Először is vedd észre, hogy amit említettem, ott a SAJÁT termékről volt szó, ott írtam, hogy rosszabb és drágább, mint a konkurencia. Tehát teljesen felesleges volt ezt leírnod, de azért köszi.
"Azt mondták, hogy flavonoidos terméket csak és kizárólag náluk lehet venni, aztán utána láttam a patikában 10-ed annyiért. De az Alticor (amway) sem különb. "
Te most itt kevered a termékforgalmazót a céggel. Tehát egy vállalkozó olyat állított a beszállító partnerének a termékéről, ami valótlan. Rendben. Ettől nem lesz rossz a beszállító partner. Az Amway sem különb, valóban, ő sohasem állított semmit a termékeiről. Te mindig csak a termékforgalmazó partnertől hallasz ezt vagy azt. A vitaminokat nagyon nem kell magyarázni. A világon a legnagyobb forgalmat bonyolító táplálékkiegészítő márka (Euromonitor felmérés, mondjuk 2009, de azóta is folyamatosan).
"Itt nem az a kérdés, hogy meg van-e a tehetséged egy termék eladáshoz, vagy épp a szervezéshez, hanem hogy az MLM, mint eszköz, alkalmas-e a tehetséged kiaknázására. A hasonlatod helyesen úgy nézne ki, hogy nem mindegy, hogy a festő kezébe egy vasdarabot, vagy pedig egy ecsetet adsz. A vasdarabbal nyilván nem fog alkotni egy Mona Lisa-t. "
Nos, lehet, hogy jobban tudod, mit akarok mondani. A művész a termékforgalmazó, az ecset az MLM. Igaz? Na! Ecsettel lehet festeni, sokan tudnak is. Vasdarabbal nem. Ennyi a lényeg. Az MLM tehát alkalmas arra, hogy valami szépet alkosson. A vasdarab nem. Az ecset adott mindenkinek, csak sok a suta kéz.
"Az amway termékeit te nem árulhatod a saját szakálladra, hiszen ezzel pont a lényeg veszik el."
Nem.. Az Amway termékeinek árusítása a lényeg! ÉS mellette a termékforgalmazói kör bővítése, persze!
"Kíváncsi lennék, hogy neked mennyire működhet, mert még én is jobban értem a lényeget, pedig egyáltalán nem vagyok érdekelt. "
Ó, igen.. természetesen jobban érted. Köszönöm, bőven az átlagfizetés felett keresek vele, ennyi legyen elég. Te valaha foglalkoztál sikerrel MLM üzletépítéssel?
"Ha tudomást szereznek róla, hogy mondjuk a boltodban amway-es termékeket árulsz a hálózaton kívül, simán kizárnak."
Igen, de hogy jön ez ide? Természetesen az üzletpolitikát betartva kereskedhetsz csak vele.
"ott nem az ár/érték arány az egyetlen szempont a vásárlásnál"
Elárulok neked egy nagy titkot. Máshol sem az.. Könyvet sem ár/érték alapján választasz, múzeumi belépőt sem, feleséget sem és sok minden mást sem. Csak ritkán ez a legfontosabb szempont. És csak akkor, ha jól összemérhető termékekről van szó.
Autó: Az egyiknek tetszik az imidzse, megveszem. Nem érdekel az ár/érték arány.
Mosópor: Az egyik tisztára mos, a másik nem. Megveszem. Nem érdekel az ár/érték arány.
Vitamin: Az egyik tartalmaz növényi tápanyagokat, a másik csupán szintetikus készítmény. Ha nekem a természetesség az érték, akkor 1Ft-ért sem veszek Centrumot, mert annak nulla számomra az értéke!
"ne legyen már jobb minden létező mosópornál"
OK, ne legyen. De ha van a piacon 100 mosópor, akkor azért lehet közöttük egy, ami a legjobb? Vagy az első 15 között legyen inkább holtverseny? Ha lehet egy legjobb, akkor az miért nem lehet mondjuk pont az Amway mosópora? Miért? Ki dönti el? Te?
"Pontosan erről beszélek."
Mutass egyet! Nem tudsz? Na, erről beszélek...
"Volt nálam egy amway-es ürge. Meg sem kostolta a helyben gyártott olcsóbb 8tojásos, házi jellegű száraztésztát, de ő már eldöntötte, hogy az amway-es sokkal jobb."
Először is hadd határolódjak el bárki mástól. Ugyanakkor hadd védjem meg az ő értékrendjét is.
Neked jobb az olcsóbb 8 tojásos házitészta, mert finomabbnak tartod. Jogos.
Neki viszont jobb az ő tésztája,
- mert mondjuk vegán, nem eszik tojást
- vagy mondjuk mert ő abból pénzt keres, hogy azt eszi
- Vagy mondjuk mert egészségesebbnek tartja a durumtésztát
- vagy mondjuk mert a háziból nem készítettek Fusilit, neki meg az a kedvence.
Ezek az érvek szerinted alárendeltek a te "de ez nekem jobban ízlik" érvednek? Nem érnek annyit, nem olyan fontosak?
Ugyanmár, fogadd már el a másik döntését, és próbáld megérteni az érveit!
"Persze, mindig van mit tanulni, ezért *kértelek*, hogy adj példát. Nem adtál. Árulkodó."
A vitamin pl marhára nem Amway, hanem Nutrilite, ami az Alticor, és nem az Amway része. Nektek nem mutatták a diagrammot? Magyarországon mondjuk az Amway név terjedt el, és a prospektusokon is ez van, annak idején el is magyarázták, hogy miért, de már nem emlékszem.
"Először is vedd észre, hogy amit említettem, ott a SAJÁT termékről volt szó, ott írtam, hogy rosszabb és drágább, mint a konkurencia. Tehát teljesen felesleges volt ezt leírnod, de azért köszi. "
Ferdítünk, ferdítünk? :) Előtte még azt írtad, hogy mások is úgy hirdetik a terméküket, hogy az a legjobb, most meg kihátrálsz, mert rájöttél, hogy van más marketing stratégia is. Most akkor melyik.
"Te most itt kevered a termékforgalmazót a céggel."
Ahogy én láttam, az összes CD-n, prospektuson, kiadványon Amway, vagy Alticor felirat virított. Szóval te tulajdonképpen nem cég vagy, aki a forgalmazó termékeit értékesíti (ez a normál piaci felállás), hanem üzletkötő, akin keresztül a cég a saját feltételeivel, és módszereivel értékesíti a termékeit. Látod, hogy nem érted? Többek között ezért is halott az egész, mert a tömegek, akiknek ezt az egészet fel kellene építeniük, nem alkalmasak arra, hogy a cég eredeti üzenetét úgy közvetítsék, ahogy a cég eredetileg megálmodta. Ezért hasonlítottam a kommunizmushoz. Ha hiszed, ha nem, én az MLM módszert nagyon jónak tartom, csak nem ebben a világban. Ugyanúgy, ahogy a kommunizmus működéséhez is egy egységes kollektív tudat kellene, amiben mindenki úgy, és olyan formában tudja elsajátítani az alap eszmét, ahogy kitalálták, ugyanúgy az MLM sem veszi figyelembe az emberek közti különbséget.
"A művész a termékforgalmazó, az ecset az MLM. Igaz?"
Nem nem, az MLM a vasdarab. :)
"Nem.. Az Amway termékeinek árusítása a lényeg! ÉS mellette a termékforgalmazói kör bővítése, persze! "
Hát ez az, amivel el vagy tévedve. Te úgy gondolkodsz, hogy megpróbálsz minél több terméket eladni, és közben beszervezel magad alá üzletkötőket. Közben az üzletpolitika azt írja elő, hogy a cél az, hogy az emberek használják a termékeket, és ha van bennük potenciál, akkor építsenek üzletet. Te ezt a filozófiát lebutítod egyszerű kereskedelemre, és üzletkötő beszervezésre. Pont ezért fog előbb utóbb kipukkanni a lufi. Nem sikerült elsajátítanod a cég filozófiáját, ezt már az első mondattól kezdve látom. Gondolom most sem érted a különbséget.
"Ó, igen.. természetesen jobban érted. Köszönöm, bőven az átlagfizetés felett keresek vele, ennyi legyen elég. Te valaha foglalkoztál sikerrel MLM üzletépítéssel? "
Azzal nem, viszont sikeres vállalkozó vagyok. Messziről jött ember azt mond, amit akar. Érdekes, én még megélhetési Amwayessel nem találkoztam. Mindig csak olyannal, aki ismer valakit, aki csak ebből él.
"Ha lehet egy legjobb, akkor az miért nem lehet mondjuk pont az Amway mosópora? Miért? Ki dönti el? Te? "
Nem én állítom, hogy az Amway mosópora a legjobb... Én még azt sem mondom, hogy adott termékek között létezik legjobb. Minden nézőpont kérdése. Az Amwayt hirdető "üzletkötők" reklámozzák fennhangon, hogy az Amwaynél jobb termékek nincsenek.
"Mutass egyet! Nem tudsz? Na, erről beszélek..."
Vettem már így monitort, meg matracot, mást azt hiszem nem.
Na akkor a Nutrilite-ot megvette az Amway, aztán az Amway többségi tulajdonosa az Alticor lett. Amúgy, ha így érted, akkor semmi nem Amway, a gyártással ugyanis az ABG foglalkozik. Akkor ez végülis csak okoskodás volt? Rendben.
"Előtte még azt írtad, hogy mások is úgy hirdetik a terméküket, hogy az a legjobb"
Igen. Most is azt mondom. Mások is úgy hirdetik a terméküket, hogy az a legjobb, és nem úgy, hogy
1: a mienk rosszabb, vagy
2: a másé rosszabb.
Sajnálom, nem találtál ellentmondást.
"hanem üzletkötő, akin keresztül a cég a saját feltételeivel, és módszereivel értékesíti a termékeit"
Tévedsz. Kötöttünk egy megállapodást az amwayjel, annak pontjait betartva saját jogon úgy kereskedek a termékekkel, ahogy akarok. A garanciát is én vállalom a vevők felé, (az amway persze mögöttem áll ebben,) a vevőkkel csak én vagyok kapcsolatban. Valamit félreértettél szerintem.
"Nem nem, az MLM a vasdarab. :) "
Mondod te, aki nem tudsz festeni vele... kényelmesebb így neked, megértem... Nos, én tudok. Az én kezemben ecset.
"Hát ez az, amivel el vagy tévedve. Te úgy gondolkodsz, hogy megpróbálsz minél több terméket eladni, és közben beszervezel magad alá üzletkötőket."
Ó, amikor más jobban tudja, hogy mit gondolok, ezt mindig imádom.. :) Tudod, ha igazad van, legyen még pár ilyen jövedelmező eltévelyedésem...
"sikeres vállalkozó vagyok"
:) Tudom..
"Messziről jött ember azt mond, amit akar. Érdekes, én még megélhetési Amwayessel nem találkoztam. Mindig csak olyannal, aki ismer valakit, aki csak ebből él"
Minden nappal bővítheted a tudásodat. Egyszer találkozunk, onnantól nem mondhatod el majd ugyanezt magadról.
"Az Amwayt hirdető "üzletkötők" reklámozzák fennhangon, hogy az Amwaynél jobb termékek nincsenek. "
Megint csak... Lehet, hogy az ő értékrendjük szerint igazuk is van? Még az is lehet, hogy ők valóban nem találkoztak jobbal életükben? Sőt, csak egy kis további lépés: Lehet, hogy még te sem találkoztál jobbal? Minden lehetséges.
"Vettem már így monitort, meg matracot, mást azt hiszem nem."
Egy kib.szott cégnevet mondjál már, mert csak a levegőbe beszélsz! Milyen márkájú a monitor, melyik kiskerben adják meg ezt a feltételt?
(Az sem lenne baj, ha mondjuk konkurens terméket mondanál. Gondolom tudod, hogy se monitor, se matrac nincs az Amway termékek között. De nem kötelező.)
"Igen. Most is azt mondom. Mások is úgy hirdetik a terméküket, hogy az a legjobb, és nem úgy, hogy
1: a mienk rosszabb, vagy
2: a másé rosszabb."
Marhára nem. Maximum néhány tisztálkodó szert hirdetnek azzal a jelmondattal, hogy a mienk a legjobb. A legtöbb reklám inkább a termék megszerettetéséről, a kíváncsiság felkeltésről szól. Az Amway 100%-ban úgy hirdeti magát, hogy minden termékből az övé a non plus ultra. Ha nem találsz ellentmondást, az a te nyelvi képességeidet minősíti.
"Tévedsz. Kötöttünk egy megállapodást az amwayjel, annak pontjait betartva saját jogon úgy kereskedek a termékekkel, ahogy akarok. A garanciát is én vállalom a vevők felé, (az amway persze mögöttem áll ebben,) a vevőkkel csak én vagyok kapcsolatban. Valamit félreértettél szerintem."
Te tévedsz, az amway nem Avon, hogy az amway lányokon keresztül lehet rendelgetni, és közben ezek az amway lányok újabb értékesítő amway lányokat szerveznek maguk alá. Az amway-nek az a célja, hogy egy fogyasztói hálózatot építsen fel, akik közül van aki csak fogyaszt (de ő benne van a cégben, és azon keresztül vásárol), és van aki az újabb FOGYASZTÓK beszervezése mellett még az üzletét is építi. De nem fogom neked 15-ször is leírni, mert egyszerűen nem érted a különbséget.
"Mondod te, aki nem tudsz festeni vele... kényelmesebb így neked, megértem... Nos, én tudok. Az én kezemben ecset."
Messziről jött ember...
"Ó, amikor más jobban tudja, hogy mit gondolok, ezt mindig imádom.. :) Tudod, ha igazad van, legyen még pár ilyen jövedelmező eltévelyedésem... "
Nem mondtam, hogy nem lehet jövedelmező, csak az amwaynek nem ez a hivatalos üzletpolitikája. A te módszerednek az lesz a vége, mint az összes piramis játéknak. A te módszereddel nem fogsz tudni egy olyan fogyasztói hálózatot felépíteni, ami évekig, netán évtizedekig stabil marad. Majd meglátod.
"Megint csak... Lehet, hogy az ő értékrendjük szerint igazuk is van? Még az is lehet, hogy ők valóban nem találkoztak jobbal életükben? Sőt, csak egy kis további lépés: Lehet, hogy még te sem találkoztál jobbal? Minden lehetséges."
Direkt értelmezed félre. Az egyénnek van egy saját értékrendje, ez egy dolog. Az amway marketing stratégiájában viszont az az egyik alappillér, hogy az övék a legjobb termék. Ugyan már, hiszen a tanulóanyagok 80%-ra arról szól, mit kell mondani a termékről. Nem egytől hallottam már vissza, szinte szóról szóra ugyanazt az etető szöveget. Többségében gyakorlatilag csalásnak, haszontalannak állítják be a konkurens terméket.
Samsung monitort vettem, egy helyi vállalkozótól. Persze újat. A matracot meg a Hamvaiban Kaposváron. Amway konkurens termék most nem jut eszembe. Danone, meg Sió bizonyos termékeinél van pénz visszafizetési garancia, az amway nem tudom árul-e ilyesmit. De említhetném a karácsonyi visszavásárlási akciókat is, amikor a duplán kapott ajándékokat a kereskedő vérmérséklete szerint egy az egyben visszafizetik, vagy levásárolhatják. De amúgy én is simán visszaadom a vásárló pénzét, ha kifogása van, vagy még sincs rá szüksége. Nem spanyol viasz ez, a legtöbb kereskedőnek elemi érdeke, hogy a jó hírét megóvja.
Amúgy meg már kezdünk megint ott tartani, hogy részleteket emelsz ki a szövegkörnyezetből, és közben a kényes kérdések elsikkadnak. Igazából nem is érted, amit már 5-ször elmagyaráztam az üzletpolitikáról. Meggyőzni úgy sem tudlak, majd a saját károdon megtanulod.
Ezen besírtam:
" A te módszerednek az lesz a vége, mint az összes piramis játéknak. A te módszereddel nem fogsz tudni egy olyan fogyasztói hálózatot felépíteni, ami évekig, netán évtizedekig stabil marad. Majd meglátod. "
Az 50+ év az tényleg nem évtizedek. :) LOL
"Azzal nem, viszont sikeres vállalkozó vagyok."
Messziről jött ember azt mond, amit akar.
Te sikeresnek mondod magad. Más meg az ő értékrendje szerint nem lát téged sikeresnek. Akkor, hogy is van ez?
Én gondolhatom úgy, hogy nem igazán vagy sikeres hiszen van egy boltot amibe minden nap be kell menned ha tetszik ha nem. Nem teheted meg, hogy nem nyitsz ki két hétig. Pontosabban megteheted, csak komoly veszteségekkel kell számolnod. Én bármikor megtehetem, hogy nem dolgozom két hétig és nem lesznek nagyobb veszteségeim.
Akkor ez alapján én sikeresebb vagyok, mint te?
Az anyagi oldalát nézve, te lehet, hogy jobban keresel vele, mint én, viszont én kevesebb befektetett munkával több pénzt keresek óránként?
Akkor ki a sikeresebb? Aki több pénzt keres összesen vagy akinek magasabb az órabére?
A sikeresség és a siker megítélése is csak egyéni megítélésű.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!