Kezdőoldal » Üzlet és pénzügyek » Karrier, fizetés » Nuskin mlmbe érdemes belefogni...

Nuskin mlmbe érdemes belefogni? Vagy más mlmbe?

Figyelt kérdés
Nem pályakezdő vagyok már, de jól jönne a mellékes. Ilyenekből lehet még pénzt keresni? Nuskin is, meg a többi régi mlm is keres folyamatosan üzletépítőket, de szerintem ezeket már mindenki ismeri, úgyhogy fölöslegesen dolgoznék velük. Vagy ha mégsem, hát hogyan? Vagy mibe érdemes most belevágni, ami még új?

2012. dec. 18. 14:28
❮❮ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... ❯❯
 11/142 anonim ***** válasza:
15%

Az oriflame termékeit te algiha veszed meg rendes boltban. Plusz attól még MLM lenne, hogy boltban is megvásárolható a terméke. Nem ártana tisztában lenni a fogalmakkal.

Olyan jó, hogy az ilyen mlmhaterek úgy figyelnek a részletekre.

-

Ice: Nem kéne általánosítani, mert te pont ezt csinálod. Amit írsz az a legkevésbé sem objektív vagy éppen igazságpárti ahogy te nevezted. Én is ismerek olyant akinek tönkrement a kapcsolata, de azért nem az MLM a hibás.

Belőled kinézem, hogy képes lennél utána nézni a tényeknek ha akarnál, de valamiért te is csak a negatív dolgokat veszed figyelembe.

2012. dec. 20. 01:24
 12/142 anonim ***** válasza:
32%

Ez az egyik legobjektívebb FÜGGETLEN írás az MLM-ről. Bár van benne sok szubjektív tényező is. A szerző nem tagja egy hálózatnak sem.

[link]

2012. dec. 20. 01:33
 13/142 anonim ***** válasza:
40%

AD1 Tribuszer Zoltánné, az egyik legnagyobb magyar szélhámos nem MLM-ben utazott. Ne essünk súlyos tárgyi tévedésekbe. Kvázi attól, hogy ő kilenc évet kapott a tevékenységéért még az MLM akár világmegváltó, áldott, csodálatos, és még sok egyéb is lehetne.

AD2 Az MLM-nek álcázott piramisjátékokat sem célszerű összemosni a hosszú évek óta működő MLM cégekkel. Egy FLP, vagy akár a Nuskin gondolod egyik napról a másikra kereket oldana? Ezek ugyanis a folyamatos parasztvakításból élnek, kevesebb rizikó, igaz kevesebb a dohány is, de legalább stabilabban lehet csinálni.