Szerintetek milyen az MLM mint üzleti modell?
@138
"És ez a termék minőségére nézve semmit sem jelent."
Ebben az esetben pontosan ez az, ami szavatolja a jobb minőséget. Nem véletlen, hogy valójában a mai napig sincs versenytársa a cégnek.
A "futottak még" kategória van csak, de az nem versenytárs.
"A "futottak még" kategória van csak, de az nem versenytárs."
Akkor gondolom tudsz mutatni olyan hiteles anyagot (tehát nem az MLM céged promóciós power point bemutatóját), ami alátámasztja, hogy 1-1 MLM rendszerben kapható termék az adott kategóriában messze veri a társait.
Mert ugye én egyenes adásban meghallgattam, hogy az XS eladásokban megelőzte Amerikában a Red Bull-t, ugye ez milyen jól hangzik, merthát most komolyan, honnan a bánatból tudnád még google-el is bizonyítani, hogy melyik energiaital gyártó cégnek, mekkora eladási száma volt Amerikában.
A youtube-on is hasonló nonszensz dolgok hangzanak el mindig. És tudom tudom... csak én tapasztalok ilyeneket, biztosan nem az ilyen fajta kétbites átb.szások sorozata miatt ítéli meg általánosságban az MLM-et mindenki negatívan.
De te akkor most biztos tudsz villantani egy akármilyen termékkategóriát, hiteles eladási adatokkal, vagy olyan orvosi/szakértői tanulmánnyal ami a jobb minőséget igazolja és ezt hivatalos formában teszi.
Csak hogy lássuk azt a konkrétumot ami alapján te például egy orvosok által ajánlott, mindenki által ismert, biztosan mindenki által élete során többször is használt -mégha azóta valamiért át is váltott- 1100 forintos Colgate fogkrémet a futottak még/Suzuki kategóriába teszed és a biztosíthatlak, hogy kimegyek az utcára és 100 embert megkérdezek 99 ember nem is hallott róla 4200 forintos Forever Bright Toothgel-t a jobb minőség/Ferrári kategóriába teszed.
"HA már az aloéval példálózól, azt azért tudnod kell, hogy az általad emlegetett cég egy konkrét szabadalommal rendelkezik a gyártási technológiára vonatkozóan, így az általa forgalmazott termékeket nem kapod meg a dm-ben sem, meg másutt sem.
Az a hasonló termék, amelyik valóban hasonló minőségű, a dm-ben sem olcsóbb, amelyik meg lényegesen olcsóbb, az nem hasonló minőségű."
Felállítottál egy sorrendet magadban a termékekre. Meghatároztad az MLM-es aloe termékeket a minőség mércéjeként, meghatároztad a konkurenciát "futottak még" kategóriában.
Szeretném látni ez mögött az érvrendszert.
Én például épületgépész tervező vagyok. Szerintem a kapható legjobb csőmárka a Rehau. Azért gondolom így, mert ő nem presszidomos, hanem töldőhüvelyes kötéstechnológiát alkalmaz. Ez által a csövek illesztésénél nincs csőkeresztmetszet szűkülés, így kevesebb az áramlásiveszteség, a kötéstechnilógiának pedig német DIN szabványa van rá, hogy betonban is szerelhető, míg a presszidomos csőkötéseknek nincs. A csővezeték anyaga Pe-Xa kémiai térhálósítási eljárás ami a legnagyobb rugalmasságot biztosítja a térhálósítási eljárások közül, így a hőtágulásból adódó mozgásokra a legkevésbé érzékeny, ezért kiválló fűtési vezetéknek ráadásul magas hőmérsékleten akár 95 fokon is üzembiztos, így nem kell külön rendszerre kötnöm a magas hőmérsékletű vegyestüzelésű rendszereket. Ezenkívül számos szerelést gyorsító eljárással rendelkezik, pl előszerelt szanitercsatlakozások, gyorscsatlakozású műanyag osztó-gyűjtők, melyek fan-coil csatlakoztatásra is megfelelőek, a felületi kialakítás miatt még 7 fokon sem jelenik meg rajta párakondenzáció. Értelemszerűen minden csőtípusa oxxigéndiffúzió mentes bevonattal ellátott, így a rendszerek korrózió okozta károsodása jelentős mértékben csökken. A legtöbb csővezeték 5 évig garanciális, de ez a csővezeték 10 évig. Hátránya viszont az egyedi kötéstechnika miatt, hogy csak speciális szerszámokkal szerelhető, mely nem minden szerelőnek áll rendelkezésre, valamint a versenytársakhoz képest körülbelül 20%-os árkülönbözet.
Tessék én értékeltem egy általam gyakran alkalmazott (ezáltal eladott) terméket. Minden leírt szó ellenőrizhető ( ÉMI A-876/2/1991, ÁNTSZ OTH 5467-3/2008, ISO 14001, ÖVGW, DVGW), bennem ezek merülnek fel amikor ezt a csövet össze kell hasonlítanom, az Uponor-al, a Pipelife-al, a noname kínaival... Akkor szeretném végre látni mi az ami alapján valaki Ferrari-nak határoz meg egy fogkrémet/tusfürdőt/energia italt/ arckrémet, bármit amit az MLM rendszerben forgalmaznak és mi az amit Suzuki-nak. Hiszen besoroltad, leírtad a konkurencia a futottak még kategória, szeretném látni mi volt az az összehasonlítási pont ami alapján ezt kijelentetted.
Szerinted.
Az meg semmi.
Max "majomtakony".
Az aloe évezredek óta ismert és elismert gyógynövény. Elég komoly szakirodalma van (amit nem MLM-esek hoztak létre, hanem komoly kutatók).
Tudom, téged a tények nem érdekelnek, de azért ideírom, hátha értelmesebbek is tévednek ide, akiket érdekelnek a tények.
Akiket érdekelnek a tények...
Engem érdekelnek, mégse látok egyetlen tényt se leírva MLM oldalról a 150 komment alatt, ebben a legutóbbiban sem sikerült leírni egyet se.
Ez az ami mindent elmond az MLM-ről, hogy akkora átb.szás az egész, hogy nem lehet konkrét kérdésre válaszolni benne, csak Szabó Péter közhelyeket puffogtatni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!