Mennyivel tudományosabb azt gondolni, hogy a Világegyetem 14 milliárd éve jött létre, mint hogy 140 éve?
"Mit teszel TE, hogy jobb legyél?"
Mi az, hogy "jobb" legyek? Hasznos szeretnék lenni, és nem "jó". Van munkám, van is kis haszna, de nem sok. Ezen kívül bárhogy is gondolkozok, nem jut eszembe semmi hasznos, amit tudnék csinálni. Ha neked eszedbe jut, akkor szólj.
(De ne szerepeljenek benne kiskutyák, kisgyerekek, nyugdíjasok és fogyatékosok.)
Elsősorban neked kellene ezen gondolkodni, a saját IQ-d igénybevételével.
Amekkora intenzitással a problémákat képes vagy vázolni - ha ennek csak a felét fordítanád a megoldásra, már meglenne.
Én csinálok hasznosat, köszönöm.
Viszont a kérdésed most rólad szólt. Szerintem felesleges terelgetned a témát. Legjobban akkor járnál, ha elsősorban MAGADDAL foglalkoznál, és ezen belül is a MEGOLDÁST keresnéd.
Persze lehet mást is tenni: akkor pont olyan leszel, mint ez az incel, csak a témád más.
De akkor egy idő után (mostantól számítva nagyon rövid idő után) NEM leszel népszerű itt!
"Mert te mit teszel, aminek haszna is van?"
Semmit se, en lusta vagyok mint a fold. Pont ezert ismerem fel jol a hozzam hasonlokat. De en legalabb tudom ezt magamrol es nem rinyalok miatta a gyakorin.
Amugy meg lenyegtelen hogy en egy senki vagyok, mert most nem rolam van szo hanem rolad.
#94
Jó, akkor keresem a megoldást, ahogy eddig is tettem, és amíg nem találom meg, GYK-n kérdezem a hülyeségeket.
Tessék, megint feltettem egy építő jellegű kérdést, és megint társadalmi elutasítottsága van annak, hogy értelmes dolgokat tanítsanak iskolában. Vagyis a társadalom bármiféle előrehaladást szánt szándékkal akadályoz.
https://www.gyakorikerdesek.hu/politika__egyeb-kerdesek__118..
"Jó, akkor keresem a megoldást, ahogy eddig is tettem, és amíg nem találom meg, GYK-n kérdezem a hülyeségeket."
Nem lehetne inkább máshol? A GYK alapvetően nem hülyeségek kérdezésére való. Még akkor sem, ha sokan teszik (sajnos).
"Tessék, megint feltettem egy építő jellegű kérdést, és megint társadalmi elutasítottsága van annak, hogy értelmes dolgokat tanítsanak iskolában."
Az ilyen Gesta Hungaricum meg ilyenek lehet, hogy érdekesek, de semmiképpen sem fontosak. Ezt ha valakit érdekel, egy "Magyar gyökerek" fakultatív óra keretében lehet boncolgatni, de semmit sem fog hozzáadni a gyerek "sarkára állási" képességeihez.
Egyébként az nem nagy hülyeség, hogy egy-két évig, heti egy órában ilyeneket is tanuljanak a nebulók, ha azt a töritől vagy az irodalomtól veszik el, mindkettővel rokon. De ha már, akkor ennél 100 használhatóbb, a mindennapi életben kamatoztathatóbb dolgot is lehetne tanítani nekik.
"de semmiképpen sem fontosak"
Persze, ha csak kapálni a földet fontos, akkor lehet azt is csinálni iskola helyett 7 éves kortól kezdve. De ha valamit akarunk a gyerek agyába rakni, ami miatt feltalálták az iskolát, akkor a tudományos megismerés folyamata pont egy ilyen dolog lenne. Nem pedig 19. századi orosz írók személyes világnézetét tanítani, mert éppen azt találta ki valamelyik minisztériumi alkalmazott. És még azt is teljesen feleslegesen. Te tudsz egy szót is mondani Anyeginről vagy Anna Karenyináról? Nyilván nem. Ennyi értelme volt az oktatásodnak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!