Kezdőoldal » Számítástechnika » Egyéb kérdések » Mi a bizonyíték arra, hogy a...

Mi a bizonyíték arra, hogy a OneCoin tényleg blockchain technológiát használ és nem csak szimulálják a bányászatot?

Figyelt kérdés
Mert nekem sokkal inkább tűnik egy sima piramisjátéknak, ami rágyúrt a bitcoin névvel való hasonlóságra.
2016. nov. 17. 18:35
❮❮ ... 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 ... ❯❯
 771/1051 Mittudomain ***** válasza:

"Nem tudom miért terelsz el a kacatsékerről, amikor ott lehet elvileg csak elkölteni."


Elvileg? Akkor még ebben sem vagy teljesen biztos?

Nem terelek, pont hogy rámutatok és előtérbe helyezem. Nem tudom ezek honnan jönnek neked, nem is érdekel.



"Teljesen mindegy, hogy van-e onelife fiókod vagy nincs, a sékert bárki megnézheti."


Ez így van. Csakhogy a bámulástól még senki sem vált okosabbá. Ugyanúgy nem tudod hogy működik. Ugyanúgy nincs coinod. Ugyanúgy nem próbáltad ki. Tehát? Bámulod a kirakatot és véleményt hozol. Majd ugyanúgy véleményt hozol azokról, akik bemennek a boltba és megveszik azt ami a kirakatban van és használják. Számolgatsz, mert csak ezt tudsz. Azért hogy megnyugtasd magad milyen rossz azoknak akik vásárolnak is, a saját szájízed szerint számolsz és megnyugodsz, hogy mennyire rosszabb nekik, mint neked.

Össz-vissz ennyi a megnyilvánulásod ebben a témában.



"Már ezerszer bebizonyosodott, hogy ami 100% onecoinra van kiírva, ott még egyéb feltételnek is (általában exchange) meg kell felelni."


Valótlant állítasz, mert egyszer sem bizonyosodott be. Az hogy ezt szeretnéd hinni, a te dolgod. Hiába magyarázom el, mint mondtam, a saját szájízed szerint akarsz számolni és figyelmen kívül hagyod az igazságot.. mert az igazság fájdalmas tud lenni.



"No meg az sem számít, hogy egyvalaki feltesz 1db terméket tisztán shitcoinért, hiszen azzal a onelife tagok nem tudnak kezdeni semmit."


Egyéni véleményed. Tiszteletben tartjuk és nem érdekel.



"Egy valaki el tudja költeni a koinjait, de a maradék három és fél millió meg nem, tehát az ilyen egyszeri limitált dolgokat nyugodtan hanyagolhatjuk."


Az hogy nem vagy tisztában hol és hogyan lehet költeni, milyen ajánlatok vannak (mint a legutóbb belinkelt autóvásárlásnál), az nem jelenti azt, hogy mindent tudsz. Így olyan következtetéseket vonsz le, amelyek tévesek.



"Nagyon jól tudjuk, hogy a onecoin értéktelenségével te is tisztában vagy, csak teszed itt a hülyét mert ennyi hozzászólás után már nagyon égő lenne kimondanod, hogy a király meztelen."


Az hogy te mit feltételezel a témában nem bír információval. A "nagyon jól tudjuk", "már mindenki tudja", 1000 meg 1000 ember,.. ez mind arra mutat, hogy a véleményed elnagyzolt. Ami még mindig mindegy, mert ha egy vélemény elnagyzolt, az ugyanolyan mintha nem lenne az. Csak egy vélemény.



"Így hát mellébeszélsz, terelsz, óvodás szintű hazugságokat gyártasz, amelyek persze teljesen átlátszóak."


Az hogy véleményed szerint terelek és mellébeszélek, egy dolog. A másik, hogy mindig hoztam bizonyítékot arra amit kértetek, meg a másik. Az hogy ti nem hiszitek el illetve szerintetek hazudok meg egyebek,.. azzal nem tudok mit kezdeni, de ez megy 2015 óta és a cég még mindig megy, a központ még mindig nyitva, a coinjaink még mindig megvannak, még mindig el tudjuk költeni, a DealShaker üzemel, az expók pedig zavartalanul folytatódnak olyan helyeken mint Olaszország, Németország, Vietnám, Szingapúr, Sidney,.. Szóval ezekben nem tudom mi az átlátszó.



"Még csak sajnálni sem tudlak..."


Ki kérte? Ne sajnáld azt aki ingyen foglal szállást kétszer is. Szerintem nem szorulok rá, de ez is csak a véleményed és nézőpontod tükrözi.

2019. dec. 14. 11:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 772/1051 Mittudomain ***** válasza:

Akkor mindig lebegjen a szemed előtt az,.. hogy nekünk a coin ingyen volt.


"Na ne mondd!"


De igen mondom. Problémád van ezzel? vagy csak nem érted még mindig?


"Nem fizetett be senki egy dollárt sem?"

Coinért senki sem fizetett egy dollárt sem.



"Akkor miért beszélnek 4milliárd dolláros csalásról?"

A kérdés nagyon jó, örülök hogy feltetted. Kérdezd meg tőlük és szólj mert minket is érdekel.



"Rengetegen fizettek be dollártízezreket, hogy minél több onecoinjuk legyen."

Nos ha valaki imádja az ingyen földimogyorót és ezért hajlandó repülőre szállni újra meg újra,.. akkor igen mondhatjuk, hogy nagyon sokan szálltak repülőre az ingyen mogyoróért. Főleg amikor még csak 0,5 eurót ért és elkölteni sem lehetett és senki egy ígéretet nem tett arra, hogy valaha is költhető lesz. Szóval vagy jövőbe látnak,.. vagy ennyire szerették az ingyen mogyorót.



"Az, hogy "oktatási csomag" néven futottak a befizetések nem releváns, hiszen mindenki a coinokra hajtott, oktatás csak falból volt."

Miért is nem releváns? Ez a véleményed? Ok, legyen ez a véleményed.



"Az senkit sem érdekelt."

Ez a véleményed? Tiszteletben van tartva. Hogy nem igaz amit mondasz? Azzal majd te megbirkózol.



"Úgyhogy ne mondd azt, hogy a coinok ingyen voltak."

De igen, pontosan ahogy mondom, senki egy centet sem fizetett értük. Ingyen voltak. Jobbat mondok.. nem elég hogy ingyen voltak.. a kezdetektől számítva kb a 30x-osát érik most. Nehéz ezt elfogadni hogy ingyen is volt és 30x többet ér mint akkor, úgy, hogy az oktatási csomag ára nem tükrözi a kapott coinok értékét. Furcsa én tudom. Nekünk ez a furcsa dolog meg elég jó.



"Mellesleg ezzel el is ismerted azt, hogy a onecoin valóban nem ér semmit..."

Nem tudom melyik filmet nézed melyik moziban, de nem ismertem el. Az ellenkezőjét állítom annak amit mondasz, de ez tényleg ne zavarjon.

Mint mondtam.. a Onecoin értéke 29,95 Euró a mai értékével. Ennyiért fogadják el. Ennyiért vásárolunk vele. A véleményed az ami nem ér semmit. De ezt akkor sem fogjátok beismerni ha még évek múlva is működni fog.

2019. dec. 14. 11:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 773/1051 anonim ***** válasza:

Nem, nem voltak ingyen a coinok.

Az oktatási csomagok mögé bújtatott átverés, hiszen maga a csomag semmit sem ért, nem is érdekelt senkit. Nem is tudta használni senki.

Az oktatási csomagok helyébe tehettek volna gyufásdobozt, macskaszőrt vagy akár hidrogénatomot is, akkor is ez lett volna a végeredmény.

A coinokra és azon ígéretre hajtott mindenki, hogy ez jobb lesz, mint a bitcoin.

A kacatsékeren ugye nem oktatási csomagokkal lehet fizetni? :D


Te nagyon nem akarod látni azon lényeget, amivel a onelife tagok 99 százaléka már régen tisztában van...

2019. dec. 14. 17:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 774/1051 anonim ***** válasza:

Szépen lejárattad itt magad.

Onecoinos csoportokban is kiröhögnének ezzel a dumával.

Azért mersz csak itt pattogni...

2019. dec. 14. 17:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 775/1051 Mittudomain ***** válasza:

"Nem, nem voltak ingyen a coinok."


Kérdés: benne vagy a rendszerben? Vásároltál oktatási csomagot? Van pozíciód? Van coinod? Vásároltál vele? Nem, egyik sem.

Válasz: Én benne vagyok. Vásároltam oktatási csomagot. Van pozícióm. Van coinom. Vásároltam is vele. Igen, a mai napig úgy van, hogy oktatást vásárolsz, kapsz ingyen tokeneket, amiket ha akarsz elküldhetsz bányászni és akkor lesznek coinjaid. Szóval.. igen, a coinok ingyen vannak.



"Az oktatási csomagok mögé bújtatott átverés, hiszen maga a csomag semmit sem ért, nem is érdekelt senkit. Nem is tudta használni senki."


Nézd... nem igazán izgat mit hiszel, miután csak külső szemlélő vagy. Az hogy általánosságban beszélsz, csak engem igazol. Nem érdekel ha nem érted, de ne akard megmondani a tutit anélkül hogy egy ingyenes pozíciód is lenne.



"Az oktatási csomagok helyébe tehettek volna gyufásdobozt, macskaszőrt vagy akár hidrogénatomot is, akkor is ez lett volna a végeredmény."


Az általad leírtak valótlanok. Mondom nem baj ha nem érted. De mindenféle belelátás nélkül nem fogod megmondani mi hogy van. Miért? Mert nem tudod. Ilyen egyszerű.



"A coinokra és azon ígéretre hajtott mindenki, hogy ez jobb lesz, mint a bitcoin."

Ez a magánvéleményed. Ennyi.



"A kacatsékeren ugye nem oktatási csomagokkal lehet fizetni? :D"

Ebből a kérdésből is látszik mennyire nem vágod.



"Te nagyon nem akarod látni azon lényeget, amivel a onelife tagok 99 százaléka már régen tisztában van..."

Nem tudom honnan jönnek a számaid.. nem tudom mire alapozod a kijelentéseid. De tetszik vagy sem, a nézeted téves.



"Szépen lejárattad itt magad."

Egyéni szoc vélemény. Továbbra sem érdekel.



"Onecoinos csoportokban is kiröhögnének ezzel a dumával."

Nem tudom továbbra sem honnan veszed ezeket. Nagyon szeretnéd ha igazad lenne de fájdalom, nincs. Mióta sincs? Ja igen.. az elejétől kezdve.



"Azért mersz csak itt pattogni..."

Még mindig nem tudom ezek honnan jönnek neked. Azt tudom hogy rendkívüli fantáziával rendelkeztek. Apropó... tudod hol írok még? Tudod hány helyen írunk? Tudod hányan vagyunk akik írnak? Légből kapott kijelentések. A hasraütéseiddel és a szerény véleményeiddel itt nem sokra mész. Erőltetheted továbbra is a gondolataid, de a tények azok, hogy megy, működik, a legutóbbi nagy linkelgetéseitek után is működik, a Coin 29,95 eurót ér, költhető és 100%-os ajánlatok is vannak. A kijelentéseitek tehát nem állja meg a helyüket.


Majd ha lesz egyáltalán coinotok.. majd akkor talán érdemileg is hozzá tudtok szólni. Addig csak a véleményeiteket és a fantáziátokat nyomatjátok.

2019. dec. 14. 20:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 776/1051 anonim ***** válasza:

"Majd ha lesz egyáltalán coinotok.. majd akkor talán érdemileg is hozzá tudtok szólni."

Mindig ez a legfőbb érved de te is tudod, hogy irreleváns.


A lávába sem kell belelépni ahhoz hogy megtudjuk, hogy éget.

2019. dec. 14. 21:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 777/1051 anonim ***** válasza:

"a Coin 29,95 eurót ér, költhető és 100%-os ajánlatok is vannak."

0 euro-t ér és nincsenek tömegesen 100% ONE-ért megvehető dolgok.

Mint írtam az, hogy ritkán felkerül 1-2 dolog, amit tisztán ONE-ért lehet megvenni még nem jelenti azt, hogy a 3,5millió onlife tag mindegyike tud venni valamit 100%-ban onecoinért.

A kacatsékeres ajánlatok 95% még kér eurót is a onecoin mellé, a maradék 4.99999% meg exchange-hez köti a meghirdetett árat.

Ez olyan tény amit hiába is próbálsz magyarázni, nem fog megváltozni.

A onecoin értéke pontosan 0, bármilyen fiat pénzben vagy akár kriptovalutában kifejezve.


Szánalmas, hogy egy ilyen egyszerű dolgot sem vagy képes felfogni, de ez csak téged minősít...

2019. dec. 14. 21:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 778/1051 anonim ***** válasza:

Ha most reggel, kitalálod, hogy veszel egy telefont, egy tvt, vagy netán egy autót?.. Megteheted?.. Nem

Vagy eladod pár coinod és majd abból vásárolsz?.. költői a kérdés


A linkeid semmit sem érnek, az ellenkezőét 100x belinkeltük.

Oroszoknál egy autóátadás, mexikoba egy leütött kupon:D.. Ez igen, akkor már a coin értéke 30 euro?

Nekem nincs coinom, de ismerek olyat akinek van. SEMMIT sem tudott eddig venni érte, pedig szeretne.


Magad is csak utazást tudtál venni eddig, amire ráfizettél annyi eurót máscímen, amennyiért bárki más is megkapja ugyanazt a szolgáltatást:D De legalább a kis lelkedet megnyugtatta, hogy költöd a coinkáidat.

2019. dec. 15. 08:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 779/1051 Mittudomain ***** válasza:

Majd ha lesz egyáltalán coinotok.. majd akkor talán érdemileg is hozzá tudtok szólni.


"Mindig ez a legfőbb érved de te is tudod, hogy irreleváns."


Nem nem az. Ahhoz hogy érdemben hozzá tudj szólni, kell hogy legyen,, illetve pontos ismereted a működéséről is. De nincs. Tehát mid van? Véleményed. De az is téves.


"A lávába sem kell belelépni ahhoz hogy megtudjuk, hogy éget."


Nagyszerű. Az alapokkal viszont tisztában kell lenned. Na itt ez sem teljesül.



a Coin 29,95 eurót ér, költhető és 100%-os ajánlatok is vannak.


"0 euro-t ér és nincsenek tömegesen 100% ONE-ért megvehető dolgok."


Nincs se pozíciód, se coinod, se vásárlásod. Akkor sajnálom de a szavad az ami itt semmit sem ér. Nekem van pozícióm, vannak coinjaim, vannak vásárlásaim. Mindig az aktuális árfolyamon fogadták el.

Mint mondtam azt már nagyon sokszor, a Onecoin pontosan annyit ér, amennyiért a kereskedők, az emberek elfogadják. Az pedig 29,95 euró. Mondhatod az ellenkezőjét, az csak a vágyad. Ami valljuk be ha azért szurkolsz hogy igazad legyen elég undorító egy céggel és több mint 3,6 millió emberrel szemben.



"Mint írtam az, hogy ritkán felkerül 1-2 dolog, amit tisztán ONE-ért lehet megvenni még nem jelenti azt, hogy a 3,5millió onlife tag mindegyike tud venni valamit 100%-ban onecoinért."


Mint sokszor mondtam.. az hogy fogalmad sincs az ajánlatokról, az expókról és a többiről, világos. Tehát a hasraütéses megállapításaid itt nem sokat jelentenek.



"A kacatsékeres ajánlatok 95% még kér eurót is a onecoin mellé, a maradék 4.99999% meg exchange-hez köti a meghirdetett árat."


Még mindig nem tudom honnan jönnek ezek a leginkább hasraütés szerűen kijelentett "számolásaid". A cégre tett sértő kifejezéseid meg tartsd meg magadnak, különben az itteni szabályzatot illetve az erre vonatkozó törvényt szeged meg.


"Ez olyan tény amit hiába is próbálsz magyarázni, nem fog megváltozni."


Nem, nem tény. Tehát nem kell megmagyarázni sem. Ezek csupán a te találomra mondott számaid.



"A onecoin értéke pontosan 0, bármilyen fiat pénzben vagy akár kriptovalutában kifejezve."


A pénz fogalmát nagyon sok oldallal ezelőtt linkeltem be de nem fogtad fel. A Onecoin értéke tehát 29,95 euró. Sajnálom ha ezt nehéz elfogadnotok.



"Szánalmas, hogy egy ilyen egyszerű dolgot sem vagy képes felfogni, de ez csak téged minősít..."


Mint mondtam. A sértő megjegyzéseidet megtarthatod magadnak. Legyenek a tieid, légy vele boldog.



"Ha most reggel, kitalálod, hogy veszel egy telefont, egy tvt, vagy netán egy autót?.. Megteheted?.. Nem"


Ha most délután kitalálom, hogy elköltöm szállásra egy szép helyen 100% coinnal fizetve, akkor igen megtehetem. Szükségem van rá? Igen. Van ilyen ajánlat? Van miből válogatni igen. Ha akarok vehetek 100% coinért autót? Igen. Ki kell mennem érte külföldre, netán ukrajnába? Igen. Szóval ezt benézted. Hogy neked mire van szükséged és mit hozol fel példának, nem érdekel. Nekem pont jó.. neked meg rossz.. ezvan.



"Vagy eladod pár coinod és majd abból vásárolsz?.. költői a kérdés"


Nagyon jól megvagyunk a költéssel is köszönjük. Mivel amúgy is fizetnénk nyaralásokat és szállást, ezért úgy vélem teljesen mindegy hogy átváltom és úgy költöm el,.. vagy simán csak elköltöm.



"A linkeid semmit sem érnek, az ellenkezőét 100x belinkeltük."


Mert te azt mondtad? Vicc kategória.



"Oroszoknál egy autóátadás, mexikoba egy leütött kupon:D.. Ez igen, akkor már a coin értéke 30 euro?"


Pontosan 29,95 euró/coin értékben igen, így van. Két példa a sok közül amikről nincs tudomásod.



"Nekem nincs coinom, de ismerek olyat akinek van. SEMMIT sem tudott eddig venni érte, pedig szeretne."


Én meg láttam egy embert aki hallotta valakitől,.....

Csak sajnálni tudom az ismerősöd. Ezek szerint annyira sem ért a számítógépekhez hogy kettőt kattintson.



"Magad is csak utazást tudtál venni eddig, amire ráfizettél annyi eurót máscímen, amennyiért bárki más is megkapja ugyanazt a szolgáltatást:D De legalább a kis lelkedet megnyugtatta, hogy költöd a coinkáidat."


Nem csak utazást vettem de mindegy. Szeretem amikor ilyen megmondó ember vagy. Még a gondolataimat is jobban tudod.

Nem fizettem rá a szállásra semmit, de mindegy. Szeretnéd ha így lenne de attól hogy ezt eltökélted hogy ebben hiszel, még nem igaz. Sajnálom.

2019. dec. 15. 13:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 780/1051 anonim ***** válasza:

Egyetlen érved van amellett, hogy a coin 100%-ban elkölthető, azon állításod miszerint te voltál nyaralni csak onecoinért.

A gond az, hogy ezt bizonyítani nem tudod, ergo ezen érvedet nem lehet figyelembe venni.

Tehát oda jutottunk vissza, hogy nem költhető el önmagában.

Amúgy áruld már el, hogy miért kellene valakinek pozíciójának és onecoinjának lennie ahhoz, hogy láthassa a kacatséker ajánlatait?

Látod ezért írtam, hogy irreleváns azzal érvelned, hogy akinek nincs pozíciója, az nem érthet semmit.

Bárki láthatja a sékeren fent lévő ajánlatokat, leülhet számolni, utánajárni az adott ajánlatnak és azt összevetni a hétköznapi árakkal.

Ezek után valahogy mindig az az eredmény jön ki, hogy a onecoin mellett levő euroban megszabott ár önmagában is fedezi az adott termék vagy szolgáltatás árát, hiszen aki nem a kacatsékeren veszi meg hanem máshol az interneten, az onecoin nélkül is annyi eurót fizet, mint más a kacatsékeren onecoinnal együtt.

A másik a 100%-ban onecoinért kitett termékek, amelyek megvásárlásához még egyéb feltételeket is szabnak, például az exchange-t.

Tény, hogy néha van nagyobb értékű valami is tisztán onecoinert minden feltétel nélkül, de ezek annyira ritkák, hogy a onelife 3.5milliós tagságához képest elhanyagolható, hiszen ebből a tömegből csak néhány embert érint, a többiek ugyanúgy nem tudnak kezdeni semmit a coinjaikkal.

Ettől nem lesz a onecoin sem legitim, sem 30euro értékű.

Az egész kriptovilág shitcoinnak tartja.

Ez is tény.

No meg az is, hogy még a tulajdonosok sem bíztak meg benne, hiszen dollárban meg euróban kellett nekik a pénz, nem a saját coinjaikban.

Ez a legnagyobb üzlet.

Hitesd el mindenkivel, hogy legyőzöd a bitcoint majd szedd be tőlük a FIAT pénzeiket és adj nekik pontokat.

A pénzt tedd el, a pontok neked nem kellenek, azzal nem tudsz mit kezdeni.

Euroért meg árulnak szigeteket, yachtokat, luxusvillákat, luxusautókat amik veletlenül pont kellenek neked.


Pontosan tudjuk itt, hogy te is tudod, nem er semmit a onecoin, csak teszed az ostobat.

Teljesen átlátszó vagy.

Aki valóban hinne az egészben, az teljesen máshogy érvelne, nem úgy, ahogy te.

2019. dec. 16. 06:37
Hasznos számodra ez a válasz?
❮❮ ... 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 ... ❯❯

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!