Kezdőoldal » Számítástechnika » Programozás » Hogyan hívják ezt az optimaliz...

Hogyan hívják ezt az optimalizációs technológiát angolul és magyarul?

Figyelt kérdés

Van egy textúra atlasz pl az unityben és csak gondolom az uv koordináták változnak a gpu ba pedig nem kell újra betölteni az új képet.


Hogy is mennek ezek a textúrák a gpu ba és így miért jobb és mi a neve ennek a dolognak?


Leírnátok nekem ezt helyesen mert én nemtudom.


2016. júl. 21. 10:58
 1/1 A kérdező kommentje:

Sprite batching ezt kerestem.

De, pl van két objekt legyen a,b és van két sprite s1,s2 és akkor:

a = s1

b = s2

Kirajzoló hívás előtt mi állítódik be a gpu ba? Ha ki akarom rajzolni egymás után a két objektet 10 szer akkor 10 szer fogja betölteni mind a kettő spriteot alkottó textúrát a gpu ba?


Ha pedig eggy sprite atlasban van ez a két textúra akkor egy textúra betöltés lesz a gpu ba és így kirajzolható a két objekt gyorsabban tízszer. Ilyenkor az objekt uv koordinátákat kell csak a megfelelően beállítani.


Ezeket jól mondtam?


Szakszerűen hogy van az,hogy textúra betölteni gpu ba?

2016. júl. 21. 16:21

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!