Hogyan hívják ezt az optimalizációs technológiát angolul és magyarul?
Van egy textúra atlasz pl az unityben és csak gondolom az uv koordináták változnak a gpu ba pedig nem kell újra betölteni az új képet.
Hogy is mennek ezek a textúrák a gpu ba és így miért jobb és mi a neve ennek a dolognak?
Leírnátok nekem ezt helyesen mert én nemtudom.
Sprite batching ezt kerestem.
De, pl van két objekt legyen a,b és van két sprite s1,s2 és akkor:
a = s1
b = s2
Kirajzoló hívás előtt mi állítódik be a gpu ba? Ha ki akarom rajzolni egymás után a két objektet 10 szer akkor 10 szer fogja betölteni mind a kettő spriteot alkottó textúrát a gpu ba?
Ha pedig eggy sprite atlasban van ez a két textúra akkor egy textúra betöltés lesz a gpu ba és így kirajzolható a két objekt gyorsabban tízszer. Ilyenkor az objekt uv koordinátákat kell csak a megfelelően beállítani.
Ezeket jól mondtam?
Szakszerűen hogy van az,hogy textúra betölteni gpu ba?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!