Kedves Jehova Tanúi, valóban úgy van?
# 51
A világ össznépességének még a harmad része sem vallja magát kereszténynek, szóval ha így néznénk még akkor is igaz, hogy a kereszténység egy keskeny út. De a kereszténységen belül is kevesen vannak, akik az igaz életutat járják. Rengetegen csak névlegesen keresztények. Bizonyára Jehova tanúi között is van egy csomó álkeresztény ahogy például a katolikusok között is.
52.Jézus azt mondta "Aki megront e törvényekből egyet,az megrontotta az egészet"
Ha a háromság nincs a bibliában"mert nincs".Ha a gyilkolásrol beszélünk,mert a háromság egyetért a háborúval ,akkor mi van?
De hol van a bálványimádás?Mert szentté avatnak bünös embereket,Jézus azt mondta ("egy szent,az Isten"),az inkvizíció,hadd ne soroljam.Ez nem széles út,hanem tizsávos autópálya.
Az oszlopra feszített láthatatlanul eljövő angyal Jézus Krisztus nincs benne a Bibliában, vagy például a kétféle (földi-égi) reménység.
"Mert szentté avatnak bünös embereket,Jézus azt mondta ("egy szent,az Isten")"
Annyit értel a Bibliához, mint tyúk az ÁBC-hez. Ezzel a témával már korábban is beégtél, a Biblia beszél szentekről nem is egy helyen.
54."Mint a tyuk az ABC-hez"Na te enyit èrtesz a bibliához.
A biblia Minden szavát fèlremagyarázod ha a háromság,ugy kivánja.Aztán halgatsz egy darabig,majd a szemèlyeskedèssel,elintèzel mindent.Ez a te keresztènyi viselkedèsed.Általába minden háromságos mivel nem tudtok adni èlö magyarázatot,ilyen magyarázattal jötök.
Azèrt kèrek csak egy idèzetet ahol Jèzus vagy apostolai szenttè avattak valakit.
A szent Ignáccal ès a társaival negyere mert ezek a törvèny egy rèszèt a maguk egoista szabályai szerint irták,bibliai alap nèlkül.
"Azèrt kèrek csak egy idèzetet ahol Jèzus vagy apostolai szenttè avattak
valakit."
A Jelenések könyvéből tucatjával lehetne idézni a szentekről szóló verseket. Csak néhány példa:
Jelenések 16,6
"Mivelhogy szentek és próféták vérét ontották, vért adál nékik inni; mert méltók arra."
Jelenések 14,12
"Itt van a szenteknek békességes tűrése, itt akik megtartják az Isten parancsolatait és a Jézus hitét!"
Jelenések 17,6
"És látám, hogy az asszony részeg vala a szentek vérétől és a Jézus bizonyságtevőinek vérétől; és nagy csodálkozással csodálkozám, mikor látám őt."
Nem csak az Őrtoronyot kéne olvasni hanem időnként a Bibliát is.
56.Ismét hasalsz!
. A kioktatás helyett csak még a kérdésre sem figyelsz.
A kérésem az volt"Azért kérek egy idézetet ahol Jézus és az apostolai,szentté avattak valakit"
Erre te egésszen másról beszélsz.
A jelenések könyve tudjuk,hogy az elkövetkezendő dolgokról beszél nagyrészt,továbbá megemlíti a mult jó és rossz hibáit.
Amit idéztél,abban nincs szentté avatás.Az idézeteidben a szentekről beszél "akik szentté tették magukat a cselekedeteik által"nem pedig az emberek egymást tették szenté,szentté avatásuk aáltal.
Mint pld.a romániai ortodox püspök homoszexualit követett el a napokban,és ha ki nem derül,boldogan lehetett volna majd szentté avatni.
Most a kérdés az,hogy hasonló helyzetben hány ember lehetett parázna ,homoszexuális,pedofilia elkövetése után?
Erről beszélek nem pedig akiket Jehova és Jézus tett szentté.
Mert az emberek akik vagyunk szentek lehetünk de csak részben,hisz tökéletlenek vagyunk.
Senki nem mondhassa magáról vagy másról,hogy szent.De a szivek vizsgáloja igen.
És most,igy és ehez hasonlóan beszélt a biblia és az Őrtorony a szentek kilétéről.
Mert hány pap és püspök és Krisztus utáni szentté avatott ember lehet a a fent említett és más bünökbe.Idetartoznak az inkvizitorok is,akár az egy hete megjelent hirek Németországban a pedofiliával kapcsolatban.Vagy most egy éve a Vatikáni pénzügyi botrány,vagy a Romániában mejelent három naja ,a papok csempészete Lengyelországon keresztül.Ami a móhoság,pénzutánni vágy törvénytelen cselekedete.
Ha az ilyen bünök nem derülnek ki,avathatunk bünös embereket szentté.
Nincs mentséged!Mert az Őrtorony ezzel szemben a szentté avatást Jehovára és Jézusra bizza,ami csalhatatlan.
Mégegyszer a kérésemet ismétlem:"Jézus vagy az apostolok hol,és kit avattak szentté valakit"?
Mert akiket a biblia szentnek nevz azokat nem emberek választották ki.
Nem vagyok katolikus így nem értek profi szinten a katolikus teológiákhoz, de egy részletet idéznék ezzel kapcsolatban a Katolikus Lexikonból:
"szentek (lat . sancti ): tág értelemben az összes hívő, akik a →keresztség által részesülnek Isten életében és szentségében (vö . Róm 15,16; 2Tesz 2,13 ). Szoros értelemben azok, akiket az Egyház hivatalosan szentté avatott (→szent, →szenttéavatás) és a lit-ban, ünnepnapukon megemlékezik róluk. - Az ÚSz-ben a szentté válás folyamatát, a bűnnel való szakítást a hagiaszmosz fejezi ki ( Róm 6,19.22; 1Tesz 4,3; Zsid 12,14 ), a részesedést a szent Isten Isten létformájából a hagiotész ( 2Kor 1,12; Zsid 12,10 , vö . 1Pt 1,15 ), a birtokolt állapotot, erényt a hagioszüné ( Róm 1,4; 2Kor 7,1; 1Tesz 3,13 ) jelöli. A ~ Isten kiválasztása és kegyelme révén a szentség ajándékát elfogadták és hősies fokon valósították meg. Ők a ker. élet példaképei, akiket tisztelni kell és segítségül hívni lehet. A tiszt. azonban elsősorban nem nekik szól, hanem a bennük működő győztes kegyelemnek, így a ~ tisztelete Isten tiszt-ének egy formája."
A Biblia beszél szent apostolokról és prófétákról, de végső soron minden kereszténynek szentnek kell lennie:
Szentek legyetek, mert én az Úr, a ti Istenetek szent vagyok. (3Móz 19,2)
1Pt 1,15-16 ..."mivel szent az, aki elhívott titeket, ti magatok is szentek legyetek egész magatartásotokban, úgy, ahogy meg van írva: "Szentek legyetek, mert én szent vagyok."
Én úgy látom, hogy alposan felsültél abban a témában, hogy szerinted csak az Isten lehet szent, mivel bebizonyítottam, hogy az is lehet szent, akit az Isten megszentel. Ezért pedig gyorsan átterelted a témát oda, hogy milyen jogon szenttel az egyház meg egyes embereket. Nos, ugyanazon jogon, amilyen jogon az apostolok kapták például a bűnök megbocsásához a felhatalmazást. Az egyháznak van tekintélye, mert az Krisztus teste, amin keresztül működik. Persze ez nem azt jelenti, hogy a bűnt végsősoron nem az Isten, hanem egy ember bocsátja meg, hanem sokkal inkább azt, hogy Isten embereken keresztül bocsát meg bűnöket, általuk működik. Ugyanígy a szentté avatásoknál sem egy ember avatja szentté a másikat, hanem Isten avatja szentté az egyházán keresztül. És ersze nem olyan könnyen lesz valakiből szent, mert az ember tettei számítanának, hiszen az ember a tetteivel, az életével szenteli meg magát.
Én nem vagyok katolikus, de ha katolikus szemmel nézem ezt a teológiát, akkor nem igazán találok benne kivetni valót. Ha elfogadjuk, hogy Krisztus egyházán a pokol kapui sosem vettek erőt, akkor el kell fogadnunk a katolikus egyház létjugosultságát is. Persze Jehova tanúi erre képtelenek, mert egy kis utálkozó szekta vagytok, akik minden keresztény felekezettől elkülönülnek.
59.Ismét a tányért megraktad értéktelen,kalória nélküli köritéssel,ahová a szelet hust nem tetted rá lehet,hogy nincs,vagy rá sem fér.Pedig a hus lenne a lényeg.
Az volt a kérésem,hogy idézd,ha," Jézus vagy az apostolok szentté avattak valakit".
Az,hogy a katolikusok amint felsoroltad,htványra emelik a tévedéseiket mint Jézus idejében lévő törvénynélküli írástudók és farizeusok engemet nem érdekel.
Mindenki magának áll vagy esik.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!