Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Miért nem tiltják ki a dízelmo...

Miért nem tiltják ki a dízelmozdonyokat, miért nem váltják le motorvonatokra őket?

Figyelt kérdés
Gondolok kitiltás alatt a környezetszennyezésre. Ráadásul a motorvonatok kevesebbet fogyasztanak, hatékonyabb az üzemeltetésük és javításuk is egyszerűbb.

2021. dec. 26. 16:58
1 2 3 4 5 6 7 8 9
 71/84 A kérdező kommentje:

Már megbocsáss.


De szerinted ez:

https://www.youtube.com/watch?v=4bq73voK5dA


Ekkora?

[link]


Nagy bajok vannak...

2022. jan. 7. 23:14
 72/84 anonim ***** válasza:
82%

„Kérlek magyarázd el akkor, hogy hogyan jön ide a harckocsi”

Még nem világos? Na, majd mindjárt az lesz. A harckocsi a te teljes fizikai megsemmisítésedre jön ide. Például a T-90 megfelel a célra:

[link]

[link]

[link]

Talán a 125 mm-es ágyúval meg lehetne győzni az okos kis buksidat.

A hajókat nem akarod betiltatni? Azokban még nagyobb dízelmotorok vannak:

[link]

[link]

Leginkább téged kellene már betiltani, mit pattogsz már, ha nem tetszik, akkor költözz el a Holdra, ott nincsenek dízelmotorok, ja, hogy levegő sincs, az már a te problémád.

„Nagy bajok vannak…”, igen a te okos kis buksidban, sötét vagy, mint a belsőzseb.

2022. jan. 8. 00:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 73/84 anonim ***** válasza:
67%

Bajok azok nálad vannak kedves troll koma, most már troll elszel, még ha valójában esetleg nem is, mert nem létezik, hogy ennyire sötét legyen valaki.


Szerintem keress mindjárt képet egy 20 hengeres EMD 710-ről... Mert az látszik, hogy nem jutott el a tudatodig, hogy mit írtam minek nézz utána.


Végül is sebaj, legalább jól szórakozunk rajtad, mindegy, hogy trollkodsz vagy tényleg őszintén vagy ennyire buta. :D

2022. jan. 8. 02:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 74/84 A kérdező kommentje:

2018-as videó. Tessék megnézni hogy füstöl!


https://www.youtube.com/watch?v=Vi2DjxY7OzE


Ennyit linkelek csak. Mindenki vonja le a következtetéseket.

2022. jan. 14. 03:15
 75/84 anonim ***** válasza:
67%
Meg sem nézem, fogadjunk megint kiemelte, a fene a formáját, hát pazarolja az áramot a környezetvédő úr :D
2022. jan. 14. 03:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 76/84 anonim ***** válasza:
89%

Hát, kérdező, az elején még félig-meddig igazat adtam neked. Mivel ahol nincs túl sok utas, hanem elég 1 Desiro, esetleg 2 összekapcsolva, ott tényleg jobb az ilyen a környezet szempontjából. (Felénk fővonalon a Flirt egyenként vagy duplázva jár, és nincsenek tele általában.) Ilyen helyen csak az szól a motorvonat ellen, hogy nem ingyen osztogatják a gyártók.

Meg az is igaz, hogy kizárólag személyszállító dízelvontatásról kérdeztél az eredeti kérdésben.

Viszont amiket utána írtál...

"Igen, nyilván buta vagyok, mint minden környezetvédő."

Ez vitathatatlan tény, a környezetvédők túlnyomó többsége buta, nem ért az adott témához. Ezért egyértelműnek lát olyan dolgokat, amikről egy hozzáértő tudja, hogy nem egyértelműek.

"De például rokonomnak nem villamosított pálya közelében van kertje és a növényein meglátszik a dízel mozdonyok hatása. Nem teremnek jól, fejletlenek leszedéskor."

Ilyen nem létezik. Én ezzel (is) foglalkozom (pénzért, nem hobbiból).

A rokonod nem ért a kerthez. Pl. mély talajforgatás helyett csak rotációs kapával megkaparja a felszínt, esetleg még azt se, nem használ szerves vagy műtrágyát, nem permetez gombák és rovarok ellen, stb. Ilyeneknek nem is szokott jó termésük lenni, hacsak nincs óriási szerencséjük.

"Ezen a videón ha jól látom motorvonatot húznak dízelmozdonnyal.

Ez mi, hogyha nem netto környezetszennyezés?"

Oda van írva alá, hogy azért viszik (így álló motorral), mert személyvonatként jön vissza. Így a dízel szinte ugyanannyit fogyaszt, mint a BZ nélkül, viszont ha saját erőből menne át, akkor egy csomó gázolajat elfüstölne. Egy dízelmotor kevesebbet fogyaszt, mint kettő.

Á, tényleg nem érdemes tovább írni, annyira odavagy a baromságodért.

2022. jan. 14. 08:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 77/84 anonim ***** válasza:
84%
#74: Számold ki, hogy hány kamion kellene ha nem vonattal akarnád azt a motyót elszállítani, összességében jobban szennyezné a környezetet, nem tudom, hogy Oroszországban mekkora lehet egy kamion maximális súlya, de Magyarországon 40 tonna, ez jó kiindulási alapnak, az a tehervonat biztos hogy van több ezer tonna. Mondjuk egy mai dízel nem kormolna ekkorát az oroszok lecserélhetnék, lenne rá pénzük, vagy ha van nagyobb forgalom és a terepviszonyok is engedik lehetne villamosítani, de még ez is jobb mint mindent kamionnal szállítani.
2022. jan. 14. 08:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 78/84 anonim ***** válasza:
37%
Az én kedvencem az, hogy a Kiskunhalas-Kiskunfélegyháza villamosított vonalon is dízel motorvonat jár. Ez a 416-os Bpmot.
2022. jan. 14. 10:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 79/84 anonim ***** válasza:
84%
#78, amikor ott találkozol Uzsgyival az azért van, mert InterRégió járaton van és az út egy részét nem villamosított szakaszon teszi meg. Ezeknek a vonatoknak pedig pont ez a lényege, hogy több régiót köt össze. Esetleg az lenne egy megoldás, hogy csak Kecskemét-Kiskunhalas között közlekedne és onnantól Bpmot Baja felé.
2022. jan. 14. 10:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 80/84 anonim ***** válasza:
68%
Nem, a megoldás a kettős hajtás lenne.
2022. jan. 14. 10:53
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5 6 7 8 9

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!