Miért nem tiltják ki a dízelmozdonyokat, miért nem váltják le motorvonatokra őket?
Mert akik büntetik az embereket/autógyárakat azoknak van tulajdonrészük, vagy épp ők a tulajok esetleg a tulajok haverjai a vonat társaságoknál.
Amúgy csak hogy visszakérdezzek akkor szerinted miért nem villannyal hajtják nyersolaj/pakura helyett a konténerhajókat? Megoldhatónak megoldható lenne az is, ja hogy a zöldködő pénzembereknek nem a föld védelme a cél hanem a pénz beszedése?
Nem tudom eldönteni, hogy ez most valami gyenge trollkodás akar lenni, vagy komolyan gondolja.
Kezdjük ott, hogy sok fogalmad nincs a dolgokról, kezdésnek mondjuk a férőhelyekről, aztán nesze neked fogyasztás mikor egy motorvonat nem elég. ( Arról nem beszélve, hogy a fogyasztásokról sincs jó eséllyel sok fogalma )
A motorvonat mögé a tehervagonokat hova akasztod? Vagy villamosítatlan pályán tolod majd kézzel a kocsikat?
Harmadrészt pedig van ott is szabályozás, megnyugtatlak.
Azon kívül, hogy lesavaztál most mindenkit, nem írtál te sem konkrét adatokat összehasonlításul.
"Kezdjük ott, hogy sok fogalmad nincs a dolgokról, kezdésnek mondjuk a férőhelyekről"
A motorvonatokat is egymáshoz lehet kapcsolni, szóval nem értem mire gondolsz. Lehet, hogy néhány székkel több vagy kevesebb van, de a belterük modernebb, szellősebb, szóval szerintem pont nem a férőhelyek számából kellene ítélkezni. Nem utaztál még Desiroval?
"A motorvonat mögé a tehervagonokat hova akasztod?"
He? Miért akarnék motorvonattal tehervagonokat húzni? A motorvonat személyszállításra való.
Mondom sok fogalmad nincs a dolgokról. Bár belegondolva utazni sem sokat utaztál voanton, már ha a Desire komfortját pozitív jelzővel illeted.
Visszatérve a dolgokra, nem úgy van hogy annyi motorvonatot akasztok szinkronba amennyi jól esik...
Másodrészt szerinted csak utasszállítás létezik vasúton? Dízelmozdonyok nélkül mégis mi húzná őket a villamosítatlan pályákon?
"A környezetet nem a dízelmozdony szennyezi, hanem a dízelmotor kipufogógázai."
Igen és mennyi gáz jut ki a motorból egy mozdony és egy motorvonat esetén? A mozdonyok már indításkor beterítik az egész mindenséget korommal, nemhogy menet közben. Szó szerint ömlik belőlük a füst. Ehhez képest motorvonat, mint egy személyautó kb., még a füstje sem látszik szinte. De eleve motorvonatnak kisebb a motorja, kisebb a tankja, kisebb minden rajta, már csak ebből logikusan is következik, hogy kevésbé szennyezik a környezetet.
#7 Na jó, belőled elég volt mára, látom csak provokálni jöttél. Egy szót nem írtam a komfortról, de mindegy. Nekem ne magyarázd meg, hogy a mozdonyos vonat azért jó, mert 30 helyett 32 férőhely van rajta. Nem ezen múlik. Eleve nem is értem a megközelítést, hogy mi a környezetvédelemről beszélünk és jössz a férőhelyek számával. Akkor már miért nem az ajtók számát hasonlítjuk össze? Ugyanannyi köze van a környezetszennyezéshez, azaz semennyi.
"Visszatérve a dolgokra, nem úgy van hogy annyi motorvonatot akasztok szinkronba amennyi jól esik..."
De, úgy van. A peronok hossza határozza meg, hogy milyen hosszú vonatot tudnak kiküldeni a szakaszon.
"Másodrészt szerinted csak utasszállítás létezik vasúton?"
És? Hogy jön ez ide? Motorvonatokról beszélünk. Azokat utasszállításra tervezik.
"Dízelmozdonyok nélkül mégis mi húzná őket a villamosítatlan pályákon?"
Motorvonat. Nem kell hozzájuk villamosított pálya.
Na jó, látszik hogy nagyon nem vagy otthon a dolgok terén. Desiroban nincs összesen 100 ülőhely. Fogyasztása 100km-en megállók számától, pályától függően 50-60 liter között van.
Csörgő 5 By-os kocsival ami 400 ülőhely ( kényelmesebb ülésekkel, de ez mellékes ) 140-180 literrel megy el 100km-t szintén megállások számától, pályától függően.
Akkor most matekozz kicsit 4 Desiroval...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!