Ha jobbak, mint a benzin/dízel, akkor úgy is elterjednének maguktól, és az olyanok, mint a Tesla előbb-utóbb átvennék a vezetést a piacon. Ha meg nem jobbak (és nem jobbak: gyenge hatótáv, korlátozott töltés, túl "steril", gyakran alig, vagy egyáltalán nem környezetbarátabb és még jó drága is) akkor hagyni kellene elsüllyedni a többi zsákutcának bizonyult dolog mellé.
#9 Világviszonylatban a villamos energia 65%-át szén adja. A kőolaj további 10%. De még Magyarországon is valahol 50% körül van a "piszkos" áram, persze arról nem hallunk sokat, csak Paksról, ami tiszta.
2021. dec. 22. 14:10
Hasznos számodra ez a válasz?
12/44 anonim válasza:
10! Na akkor ezt gondold végig van három LED TV, azok működnek nyolc éve hiba nélkül 3x8 még mindig 24. Előtte 25 év alatt, amíg éltem kettő CRT TV ment teljesen szarrá, nem TV-szerelő baja volt, mert az többször is volt kint, hanem konkrétan javíthatatlanok voltak pl. katódsugárcső romlott el. Na most ha 25 év alatt két TV kuka és 24 év alatt 0 TV kuka, akkor melyik is a jobb?
2021. dec. 22. 14:12
Hasznos számodra ez a válasz?
13/44 anonim válasza:
Még a lengyeleknél is 25%-al környezetbarátabb a villanyautó mint a dízeles.
#12 De még mindig nem értem, hogy miért az LCD-vel versenyezteted őket. Igen, az LCD jó. Igen, talán a CRT-nél is jobb. De egyrészt én is azt mondom, hogy azok jók (a plazmát szidom, nem az LCD-t), másrészt ettől még nem lesz rossz a CRT. Pechesek voltatok, kész. A ti esetek túl kevés ahhoz, hogy értelmes és valós következményt vonjunk le belőle.
2021. dec. 22. 14:20
Hasznos számodra ez a válasz?
15/44 anonim válasza:
Mert az elterjedése sok szempontból előnyös lenne. Nem csak az autótulajdonosoknak, hanem mindenkinek. (Nulla lokális szennyezés, csendesebb, hatékonyabb, kevesebb karbantartást igényel stb.)
Ha viszont semmivel nem ösztönzik, hogy ilyeneket vegyenek, akkor sokkal lassabban terjedne el.
A töltőhálózat, szervizhálózat és persze maguk az autók sem fejlődnének, ha senki nem venné az elektromos autókat, így soha nem válna vonzóvá az elektromos autó.
Az áron kívül két dolog van, amiben egyelőre nem jobb az elektromos: hatótáv és töltési idő. De ebben is folyamatosan fejlődnek.
Egyébként meg az emberek többsége nem utazik rendszeresen több száz km-eket.
2021. dec. 22. 14:25
Hasznos számodra ez a válasz?
16/44 anonim válasza:
12#
“ LED izzók közül is van olyan”
Nincs olyan, hogy LED-izzó. Ez olyan mintha azt mondanád, diesel gőzmozdony. 🤣
LED: fényemittáló dióda, izzó: izzószál állítja elő a fényt.
“ van három LED TV, azok működnek nyolc éve hiba nélkül 3x8 még mindig 24.”
Tehát ha 10 ember bírja egy percig levegő nélkül, akkor egy ember is bírja 10 percig?
2021. dec. 22. 14:27
Hasznos számodra ez a válasz?
17/44 anonim válasza:
Új extra haszon , államnak cegeknek . Folyton lehet szoftvert frissiteni és a modern kútyüket cserélni . A iigi elektromos cuccok nem vagy nem javithatók vagy nem éri meg , kimegy a vezérlés egy vagyon . Raszoktatnak a zöldvedelem kamuval majd exra adózásba teszik a töltők fizetődsek a halozati áram horror ár lesz .Átverés, akár a bitcoin vagy a hitelezés. Nincs 15 év törtenelme a tömeges e autonak . aBolond aki elhiszi hogy a lakossag nyer ezzekkel vagy jól jár .
2021. dec. 22. 14:32
Hasznos számodra ez a válasz?
18/44 A kérdező kommentje:
Mindenkinek ment a zöld!
#8 Nem, csak ha annyira jó a villanyautó, akkor nem lenne szükség állami támogatásokra, meg eszetlen szabályozásra, mert magától kiszorítaná a belsőégésűeket az új autók piacán. Pont, mint ahogy az okostelefon kiszorította a "butatelefont" minden beavatkozás nélkül.
#9,13,15 Ha annyira érdekelne bárkit a környezetvédelem, akkor a kerékpárra meg a tömegközlekedésre nyomnák a tamogatást, fejlesztést ezerrel. Vagy ha már elektromos autó, akkor a minél aerodinamikusabb autókat tolnák (jelenleg az egyetlen ilyen, nagyjából elérhető árú a Hyundai Ioniq) nem a batár SUV-kat.
2021. dec. 22. 15:59
19/44 anonim válasza:
Mert mocskos világot élünk! A szaros villanyautók téli hidegben a hatótávuk felét tudják kb, azt is úgy hogy nem fűtesz benne normálisan. Lószar a villanyautóknak meg két büdösnagypofon azoknak akik azt hiszik hogy majd a milliárd autó mind csak ilyen lesz és majd a fél város szerintünk töltőállomásokból fog állni és mindenkinek lesz fél órája az amúgy marha drága gyorstöltőre ráállni. AGYRÉM a villanyautó. Városban ha éjjel a cégnél töltődik pár darab meg helyijárati buszok egy része - máshol nem létjogosult. Erre cseszik el a gyárak a pénzt, amikor a benzines meg dízel már majdhogynem tökéletesre van fejlesztve, olyan tiszta üzemű MOTOROK vannak hogy SZINTE csak illógáz jön a kipufogón, akár be is lélegezheted - ÉS EZEKET AKARJÁK KITILTANI A VÁROSBÓL. Szaros tapasztalat, nemrég lementem 34 km - t az elektromos autóval városban és fűtöttem, a hatótávból meg levett 100 km - t. Köszönöm szépen 8 millió Ft ért aennyibe kerül. Másik alkalommal a 279 km es hatótáv 180 km re volt elegendő, úgy hogy közbe 3 órát töltődött. Aztán meg más alkalommal töltés nélkül 120 km t mentem és levett 250 et, de nem fűtöttem, kormányon didergett a kezem. Mínusz 4 és plusz 4 fogokban. Ez még nem is tél!
2021. dec. 22. 16:32
Hasznos számodra ez a válasz?
20/44 anonim válasza:
DE, a hibrid se jobb, akkora akkuval ami 5 megtermett ember súlya és pár 10 km - t bír az elektromotor, utána indíthatod a benzinmotort befelé. Amivel cipeled a fél mázsa lemerült akkut amit majd töltöket neked a motor, jaa persze - akkor ez a menet szerinted már hol takarékos???? A klíma is lefogja a motort alapból, nemhogy egy ekkora generátor... Plusz a szervízköltsége egy ilyennek...
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!