A Tesla modellek(X,Y,S,3) miben különböznek, milyen sajátosságaik vannak? Hogyan lehet őket sorrendbe rakni(akár ár, vagy teljesítmény, hatótáv szempontjából)
S nagy sedan, 3 kicsi sedan.
X nagy SUV, Y kisebb SUV.
Rendkívül egyszerű. A hatótáv a kiviteltő függ, sokféle akkuval és teljesítménnyel elérhetőek mar ezek is.
Amúgy az Y és a 3 ultragáz gagyi műanyag az egész, az S és az Y ahhoz képest egész igényesek, jó megoldások vannak bennük, persze nem szabad Audi meg VW kidolgozási minőséghez hasonlítani.
Nézd meg az első és hátsó lámpákat, illetve az első lököst.
A X egy emelt S, ez a gazdag kategória, az Y pedig emelt 3, ez az olcsóbb kategória.
#2
Nem tudom hogy mihez szokott a királyi kezed és feneked, de én nem vettem észre hogy annyira rossz lenne az anyagminőség, azt viszont tudom hogy milyen rossz volt kiszálni a Model 3-ból. Nem egy Bentley ez tény, de van benne annyi jó amitől fel sem tűnnek a hiányosságok.
5ös
Nem kell ennyire flegmán reagálj, mindenkinek ez a véleménye, nemcsak nekem. Amúgy Audim van, és nagyon puritán volt a Model S hozzá képest, amit vezettem, persze nagyon jópofa a fedélzeti rendszere, és hogy mennyi mindent lehet állítani rajta. Én is imádom a Model S-t, be is vállalnék egyet, csak menni ne kelljen vele sehova.
#6
Ha mindenkinek ez a vélemémye akkor én senki vagyok?
Viccet félretéve... én most nem értelek. Az S minősége nem említhető 1 lapon az Audival, de mégis bevállalnál egyet csak ne kelljen menni vele. Tehát egy gagyibb minőségű kertidísz kellene? Nekem is volt Audim, egy kotlák betegágy az egész. Az anyagok minősége, a prémiumság érzete mellette szól, csak ne kelljen menni vele. Nem is mentem mert ilyen hulladék ritkán jön le a gyártósorról.
Ezzel szemben a Tesla anyagminősége nem olyan jó, az összeszerelés minősége nem Audi szint, de hogy ne kelljen vezetni? Inkább sose érkezz meg, csak menj-tölts-menj-tölts, hihetetlenül jó és kényelmes vezetni
A Teslák amerikai autók, amerikai összeszereléssel és semmivel nem rosszabbak ebből a szempontból az átlag amerikai minőségnél.
Megkockáztatom, hogy a kínai gyárból is jobbak gurulnak ki, mint az amerikaiból.
Az európai konszernek csúcsmodelljei más fílinget sugallnak kívül, belül.
Amúgy a kopogós műanyagok meg ilyesmi simán visszaköszön az európai elektromos autókban is, ahol a súly és az újrahasznosított alapanyag prioritást élvez a luxus-érzéssel szemben.
"be is vállalnék egyet, csak menni ne kelljen vele sehova."
Mert tortúrává teszi a vezetést, hogy más hangon kattan az indexkar, mint egy A8-ban?
Vagy a műszerfal dizájnja?
:D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!