A Tesla modellek(X,Y,S,3) miben különböznek, milyen sajátosságaik vannak? Hogyan lehet őket sorrendbe rakni(akár ár, vagy teljesítmény, hatótáv szempontjából)
Ne az animáció részét nézd.
Hogy nyitsz ki egy átlag autó? Távirányítóval, ha modern akkor nem kell a kulcsot bedugni az indítashoz csak legyen a kocsiban. Tesla? Telefonnal vagy nfc kártyával. Mivel én csak 2 napra béreltem kipróbálni ezért "sz4r" kártyával kellett bohóckodjak, nem kaptam teljes hozzáférést mint egy tulaj.
Hogy frissíted egy autó szoftverét? Az éves márkaszervíz során frissítik (ha frissítik). Egy Tesla letölti és este míg alszol addig frissül.
Hogy frissíted egy átlag autó térképét? Aranyáron veszel bele lemezt. A Tesla online, azt is mutatja hogy a superchargereknél hányan töltenek, hosszabb út tervezésénél kiszámolja hogy optimálisan hol és mennyit tölts, belekalkulálja a domborzatot is (egyik másik elektromos autóé sem tervez így).
Hogy hogy szenveded be a naviba a címet arról ne is beszéljünk. A Teslánál van egy okosított, óriási érintőkijelzős térkép, gyerekjáték.
Egy átlag autónál laggol a kijelző ha lépkedsz a menüben, a Tesla rendszerében játékok (is) vannak.
Az elektromos autókkal bejött hogy előre beállíthatod a hőmérsékletet mire az autóhoz mész, ez a Teslánál megbízhatóan működik, máshol úgy-ahogy.
Beszálsz, megnyomod a féket és a bajuszkapcsolóval beállítod hogy előre vagy hátra akarsz menni, indulhatsz. Kulcs? Gomb? Ugyanmár. Ha megérkeztél akkor megnyomod a kézifék gombját (nem tudom kötelező-e egyáltalán egylábas módban) és kiszálsz.
Holnap reggelig lehetne sorolni hogy miben korszakalkotó.
"A Tesla techőrült embereknek való, inkább egy kütyü, mint autó."
Hát legalábbis ez egy erős marketingirány, ezeket tutira behúzza, ha van rá keret.
De azért az, hogy inkább kütyü, mint autó, nem igaz.
Simán egy nagyon jó autó is.
Csak elektromos lévén árban abban a kategóriában van, ahol európai gyártók közép-felső kategóriás benzines vasai luxusfílingben többet nyújtanak.
Másban viszont nem.
"Az S minősége nem említhető 1 lapon az Audival, de mégis bevállalnál egyet csak ne kelljen menni vele. Tehát egy gagyibb minőségű kertidísz kellene?"
Kedves Elek, ezt azért írtam, mert az elektromos autokat ugye még problémás tölteni, sok idő kell, stb. Tudom, hogy nem kéne menjek sokszáz km-t, meg ilyenek, de én ilyen konzervatív marha vagyok, hogy szeretem ha az autóval bárhova elérek, és erre a TDI a legjobb. Szóval ezért írtam, hogy menni ne kelljen vele, mert problémás a töltés.
Amúgy nemvagyok elvakult márka fanboy, én a TDI Audit és a Model S-t is szívesen látnám az udvaromon egymás mellett. Jó a Model S, csak sok baja van még, és a mínősége fáj, de az ereje és a high-tech miatt imádnám.
"Szóval ezért írtam, hogy menni ne kelljen vele, mert problémás a töltés."
Hát ma már csak annak, aki megállás nélkül szokott levezetni 500 kilométereket.
Az biztos, hogy ma még egy hosszabb út jár némi előkészülettel, meg kell nézni, hol vannak normális magas teljesítményű töltők és úgy terezni az utat.
200 kilométerenként negyedóra töltéssel egy átlag Tesla kimegy a világból.
Én biztos, hogy amúgy is megállnék 200 kilométerenként egyet nyújtózkodni, szóval azért közel sem olyan tragédia ez a töltés-történet.
"nem mindig akarsz 1 órát állni."
Nem egy óra a töltés. Az az első felszerelt elavult töltőkkel igaz talán.
"egy augusztusi hétvégén tölteni 200 kilométerenként, mikora vendégmunkások megindulnak, és a leállósávban van a sor vége a benzinkútnál, meg az elektromos töltőnél is várni kell. Csak ott órákat."
Tapasztalat?
A töltőnél órákat várás? Mert nincs még ám olyan húdesok elektromos a forgalomban.
Főleg nem török vendégmunkás német melóból haza.
19es
Igen, nem is egyszer tapasztaltam.
A 20-30 perces töltesek csak a katalógusokban vannak, nem a való eletben. Alig van 100 kwh-s töltő, és ha van is, sosem tölt az sem annyival...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!