Nem, nem vagyok tuner Jóska és nem szeretnék a hátam mögött egy óriási fekete füstfelhőt sem látni... Egyszerűen csak szeretném megnövelni a gyári 130 pacit.
Mikre figyeljek oda például ha egy picit nagyobb turbót szeretnék rátenni? Eddig benzines turbós autóm volt abban imádtam a lefujószelepet, a dízelben max csak a baglyok huhognak de hallottam hogy az odab.sz a turbonak.
Ilyen tanácsokra lenne szükségem amit előre is köszönök
És miért engedjem el? Van rá érved is vagy csak úgy ide büfögtél valamit hogy mégse menj el szó nélkül a kérdés mellett? Már bocsi de nagyon úgy jött le a válaszod... Van mellette egy 230 lovas 410Nm-es benzines is úgyhogy megijedve nem vagyok hogy lassú autóban maradok csak jó lenne ezt is hasonlóra húzni 🤔
2021. márc. 21. 16:37
3/10 anonim válasza:
Mert tele a város ilyen koromfelhőt eregető kotlával.
Meg saját magad mondtad az érvet, van egy erősebb autód is, akkor ha érzés kell, menj azzal, ha meg messzire utazol, menj a csühögővel.
2021. márc. 21. 16:43
Hasznos számodra ez a válasz?
4/10 anonim válasza:
Hasonlóra húzni felejtsd el.
A gyári szint duplájára húzni már nem olcsó és nem is tartós, még egy TDI-nél sem. Erősen üzemórás lesz, és messze nem lesz elég egy nagyobb turbót ráakasztani. Coolerezni kell, szerintem üzemanyagrendszerhez is hozzá kell nyúlni, kell erősebb kuplung stb. Én elengedném. Még ha nem is 20 éves, kétszer tekert órás autó lenne, akkor sem vállalnám be, hacsak nem ilyen játszós kúposztót akarnék harmadik autónak. De nyilván akinek meg az kell, az nem 1 millió alatti indul a kocsival.
Ha teljesítményt akarsz növelni, akkor kell rá egy normális chip +10-15 lóerővel és boldognak lenni amíg bírja az elhasznált hajtáslánc.
2021. márc. 21. 16:46
Hasznos számodra ez a válasz?
5/10 anonim válasza:
Simán megírva, alkatrészcsere nélkül 170le-t ki lehet hozni a 130-ból. És ha normális chippes írja meg kormolni se fog, és tartós is lesz.
2021. márc. 21. 17:03
Hasznos számodra ez a válasz?
6/10 anonim válasza:
Egy irással ki jön 160-170 ló, az meg szerintem teljesen kellemes
2021. márc. 21. 20:40
Hasznos számodra ez a válasz?
7/10 anonim válasza:
Nekem is volt pd-m és aki lassúnak titulálja annak még sose volt, dilettáns. A lefújószelepet nyugottan hangolhatod az épp a turbó védelméért felelős. Ha nem fújna le, a pillangószelep és a turbó között a gázelvétel pillanatában (mert ha megfigyeled, mindig akkor fújnak le) torlólevegő jönne létre, mert a szelep elzár, a turbó még forog és köztük megállna az áramlás. Ez két dolog miatt sem jó. Egy terheli a turbó tengelyét, kettő lassítja a turbót és a következő gázadásnál nem lesz töltőnyomás így lomhább lesz az autó. Alap esetben ez a torlólég a kipufogóba van vezetve ezért nem hallod de nyugottan elengedheted a szabadba és tehetsz rá akármilyen sípot, ezzel kárt nem teszel a turbóban. Chippel 210ig lehet húzni turbócsere nélkül de 170ig stabil 190 a max amit hallottam és hosszan ment. 210nél egy hónap alatt szétesett.
2021. márc. 27. 04:27
Hasznos számodra ez a válasz?
8/10 anonim válasza:
#7 Nem is lesz, ja, dilettáns vagyok? a benzinesem 6.6-ot tudott 100-ra gyárilag, azóta húztam rajta, biztos majd egy kotla csühögő lesz a gyors. :D
ad kettő: lefújó, aha.. dízelben.. pillangószelep sincs benne te szerencsétlen hülye.. ergo nincs ami gázelvételnél bezár, ergo nincs feltorlódott levegő, minek lenne benne? :D :D
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!