Szerintetek megéri a családnak "összedobni" a pénzt egy jobb autóra?
első autóm szeretném megvásárolni, van 2,5 millió kp-m, de amit kinéztem az autó 4 millió forint.
Arra gondoltam mi lenne ha megkérném anyukámat, hogy adja el a kocsiját, ami kb 1 milliót ér, és így már 3,5 millió lenne, aztán nagyiéktól kölcsönkérnék 500 ezret.
Ez a terv, aztán mondanám anyunak hogy ő is használhatja cserébe (elviszem ide-oda) ha benne van.
de a nagyapám nevére megy az autó, mert nem akarok apek-ozni, meg fizetni kötelezőt, nekem sokba lenne éves szinten.
Már így ki gondoltam az egészet.
Megéri így összedobni a pénzt egy jó kicsiért?
hiába a fizikai törvény, egy f1-es kocsi sem fékez kanyarokban mert olyan jó a technikája.
Most egy többlengőkaros, M motorsport által tesztelt modell hol van egy japán kocsihoz képest amiben még kanyarstabilizátor sincs, és 13-as virsli gumikon gurul?
Ha vezettél volna ilyen modell tudnád hogy más dimnezióban mozog mint a többi autó, főleg ha a sofőr is tudja mit csinál.
de szó sem volt arról ki milyen gyorsan megy ez már fantáziátok
Én vezettem már ilyen autókat, amíg autószervizben dolgoztam, és hidd el amíg nem forszírozod a tempót észre sem veszed.
az 5-ös BMW-kben pl olyan inteligens ülés van, hogy a G erők hatására kanyarban az ellentétes oldalon felfúvódik az oldaltámasz a vesédnél és észre sem veszed ak anyarsebességet, egy kiskocsiban megm ár kiesnél az ülésből.
Ez gyakorlatban olyan hogy hajtasz 50-60-nal városban, jön egy kanyar és azt érzed hogy felesleges fékezni mert olyan stabil az autó, sőt még rá is gyorsítasz, jobb kezed a könyöklőn egy kézzel beveszed a kanyart 70-80-al és még csak a gumi sem nyikkan meg mert ez a természetes tempó, közben megy a klíma, 20 fok van az autóban és szól a logic7 hifi.
De lehet az előtteed lévő suzuki akit utolérsz 30-cal már szenved, és csikorog a gumija, és nem érted miért nem megy gyorsabban kanyarban.
Hát azért mert ő már 40 felett kapaszkodik a kormányba mint az állat, és sivítanak a gumijai is, erőlködnie kell, egy normális kocsival pedig fel sem tűnik a sebesség.
Egyedül azt bánom hogy nincs komfort ülés a 3-ashoz elektromosan állítható combtámasszal, csak sportülés.
Eszembe jutott egy cikk... egyiket sem sajnálom. Ők is pótvizsgáztak fizikából.
Kanyarokban valóban nem fékeznek az F1-es autók, de előtte azért szoktak :D:D:D
Amúgy meg hiába tudja 80-al bevenni a kanyart a csodamasinád, ha városban még egyenes úton sem mehetsz 50-60-nál többel, szóval erről ennyit.
Hát figyu, lehet van aki betud venni egy széles kanyart 70-el, bármilyen autóval, de te tuti nem tudnád semmilyen autóval, ahogy észrevettem az irásodból.
Kanyarban meg semmilyen autóval nem szoktak fékezni, akármilyen autó legyen az, mert ha fékeznél az árokba kötnél ki.
Mondjuk még ha tudnál vezetni, akkor lehetne gondolkozni valami jobb autón, de akkor sem 4 millás BMW-ről. Először csináld meg a jogsit :))))
98
jobban vezetek bárkinél, még nálad is, szóval ez nem áll meg, ezzel csak a saját kis tudato akarod erősíteni hogy egy bamba sofőr vagy.
ugyanis ha te árokban kötsz ki ha kanyarba ráfékezel, akkor nem tudod uralni az autót.
na meg nem tudtad értelmezni a mondatomat sem, értsd kanyar előtt.
de megint más témát hoztál elő, szóval viseld csak a következményét, itt és most tudatom veled, hogy még a forma 1-es pilóták többségétől is jobban vezetek, jobb a technikám, mind fogyasztási mint sportossági viszonylatban.
majd talán a versenyzői liszenszet kiváltom valamikor, igen, de jelenleg nincs rá szükségem.
és ezek tények, vitathatatlan, beleköthetetlen.
illetve bele lehet kötni természetesen de csak mosolygok rajta, ez olyan mintha Vettel képességeit kritizálnád, ő sem reagálna rá semmi, csak mosolyogna.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!