Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Kinek mi a vélemény erről?...

Kinek mi a vélemény erről? "Városi autók az autópályán. :S őrület. ""

Figyelt kérdés
"Autópályán ->komoly<- balesetnél kompakt vagy kisebb méretű autókban szinte biztos meghalnak, de luxus vagy annak nevezett /tartott komoly méretű autókból ha 200km/h-nál ha fejre is állnak és többször ütköznek is sokszor 0-8 nap vagy esetleg 8-60 napos teljes felépüléssel számolhatnak."
2012. szept. 3. 07:46
❮❮ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... ❯❯
 31/119 A kérdező kommentje:
Az a kretén aki azt hiszi biztonságban van egy városi autóval városon kívül.
2012. szept. 3. 10:48
 32/119 anonim ***** válasza:
73%
Szerintem meg biztonságosabb egy régi Volvo, mint egy újabb Renault Modus, inkább beülök egy régi nagy autóba, mint egy új kis városi autóba. Egy ismerősöm 110 km/h-vel karambolozott egy régi Ford Sierraval, csak éppen az orrát ütötte meg egy kicsit, erősen kétlem, hogy egy városi kisautóból kiszállt volna azután a baleset után.
2012. szept. 3. 10:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 33/119 anonim ***** válasza:
72%
Csak ne gondold azt, hogy attól, hogy nagy autód van, de nem tudsz vezetni, rossz a stílusod, indokolatlanul erőszakos vagy autópályán, technikai hiányosságaid vannak, azzal te biztonságban vagy. A kamion olyan szépen maga alá gyűri a 7-es BMW-t, hogy öröm nézni, fel sem lehet ismerni. Inkább megyek egy kisebb autóval a jelen tudásommal, mint egy Volvoval a jelenlegi tudásom és tapasztalatom töredékével, kisebb esélyem lesz, hogy meghaljak.
2012. szept. 3. 10:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 34/119 A kérdező kommentje:

Egy 0-3 éves városi kis autó árában lévő középkategóriás autó kb. lakóterületen kívül összehasonlíthatatlanul biztonságosabb.


Az egész arról jutott most eszembe, hogy olvastam, nyugaton ez a szokás megszületett a gyerek és már nem gondolják, hogy árván kellene hagyni, vagy őt kellene olyan kockázatnak kitenni, hogy városi kis autóval kivigyék a városból. Ha nincs pénzük vesznek (ott könnyebb) egy kisit öregebb középkategóriást. Mert azért mégse kamikázék.

2012. szept. 3. 11:02
 35/119 anonim ***** válasza:
72%
Kérdező, ebből mit akarsz egyébként kihozni? Mi lenne szerinted a helyes következtetés/viselkedés? Az, hogy akinek nincsen 8 millió forintja egy általad elég biztonságosnak tűnő autóra, akkor inkább ne is vegyen? Ezt azért remélem te sem gondolod komolyan...
2012. szept. 3. 11:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 36/119 A kérdező kommentje:

Egy 0-5 éves 5-ös vagy nagyobb BMW-ből könnyen lehet egy-két csonttöréssel szállsz ki egy kamionnal való ütközésnél is.


Akár hogy tudsz vezetni egy kb. papír doboz védelmet nyújtó közepes fékekkel (80-100km/h-ig kell biztonságosnak lenniük), mivel arra számítanak ritkán kerülnek városon kívülre. Ütközésnél sem számolnak ezzel. És a fiziika nagy úr, például tömeg különbség országúton. .....

2012. szept. 3. 11:07
 37/119 A kérdező kommentje:

Valamokka csak annyi, hogy a kis autókat a súlyos életveszély miatt valamilyen KRSZ módosítással biztonságosabbá kellene tenni.


Voltak ötletek bőven nyugaton. Csak kiderül ott kevés olyan vakmerő ember van aki városi autóval megy ki a városból.


1.) Egyik jó ötlet volt ami igen sok életet mentene meg, a rendőr autókhoz hasonló fény visszaverő fóliázás kisautóknál, és hogy csak ezzel hagyhassa el a várost.


2.) Távolsági utakhoz biztonságos bérautó. Vagy vonatot választani.


3.) Sávos szabályozás autó méretenként.


4.) Ha ennyi kis autó van a városon kívül mint nálunk. A sebesség felső határok általános csökkentése.


....

2012. szept. 3. 11:12
 38/119 A kérdező kommentje:
KRESZ*
2012. szept. 3. 11:13
 39/119 A kérdező kommentje:
4.) + + + ... és súlyosabb szankcionálása a sebesség túllépésének.
2012. szept. 3. 11:16
 40/119 anonim ***** válasza:
74%

Persze, azért van az embereknek autója, hogy vonattal utazzon, gondolkozz már...

Felső határ csökkentése? A 130 is tötymörgés, itt egy fizetős útról beszélünk, nem is kerül kevésbe a használata, akkor mi értelme lenne?

Az autópályák forgalma visszaesne, mindenki választaná inkább az elkerülő utakat, a települések átmenő forgalma az egekig szökne és a balesetek aránya soha nem látott mértékeket öltene. Sávos szabályozás, ehhez kellene minimum 4 sáv mindenhol. Ha ennyire nem gondolsz túl a dolgokon, minek írsz ki egy ilyen kérdést, csak lejáratod magad...

2012. szept. 3. 11:52
Hasznos számodra ez a válasz?
❮❮ 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... ❯❯

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!