Kinek mi a vélemény erről? "Városi autók az autópályán. :S őrület. ""
A "tesztet" a Renault támogatta.
A Volvo meg 15 éves volt, nem foglalkozik vele már a gyár.
Az autós műsorok az új autók reklámozásából élnek elsősorban.
Valószínűleg marha sok hasznuk van abból, hogy szarrá fikázzák az új autókat. Biztosan még külön fizet ezért a gyár amellett, hogy ingyen tesztautót ad.
Értsd már meg, hogy van abban ráció, hogy egy olyan autó, ami akkor készült, amikor töréstesztek nem léteztek... az nem lehet biztonságos!
Töréstesztek már akkor is bőven voltak, sőt már a 240-es Volvo idejében is.
Például:
"Safety
Detailed safety information for this generation Volvo 240 include detailed crash test scores from the NHTSA.
NHTSA Crash-Test Results
Test 1992 240
Front Impact, Driver 5
Front Impact, Passenger 4
The National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA) tests a vehicle's worthiness in front- and side-impact collisions and rates its resistance to rollovers. Front-impact crash-test numbers indicate the chance of serious injury: 5 = 10% or less; 4 = 10-20%; 3 = 20-35%; 2 = 35-45%; 1 = More than 45%. Sideimpact crash-test numbers indicate: 5 = 5% or less; 4 = 6-10%; 3 = 11-20%; 2 = 21-25%; 1 = More than 26%. Rollover resistance numbers indicate the chance for rollover when the vehicle leaves the roadway: 5 = Less than 10%; 4 = 10-20%; 3 = 20-30%; 2 = 30-40%; 1 = More than 40%."
Ez pedig "nem volt" 1975-ben sem:
http://www.youtube.com/watch?v=elTEOKTdkDU
Nem féloldalas ütközés és igaz egy reklám, de perelhető volt, egy olyan országban ahol mindenért perelnek.
És igen a Top Gear egy közszolgálati genny, és a Fifth Gear meg egy kereskedelmi maszlag. És ->bevallottan<- az új autók forgalmazói fizetik őket. A Toalcar is először a kereskedőktől kért autót, aztán a márka képviselet letiltotta őket. Akkor jöttek az ilyen Ssangyong poénokkal, ami a márkának még így is reklám volt, főleg a típusnak Ssangyong Rodius, de így i becsődöltek. Most a Totlacar direkt reklám.
Én meg olyanról tudok, hogy a kisautós él, a nagy öreg autós meg halott? Nem teljesen mindegy, hogy mit hallott az ember? Teljesen különböző körülmények.
De ti tényleg olyan hülyék vagytok, hogy az már valami hihetetlen. Azért fejleszti, az autók biztonságát, hogy ne legyen jobb, mint egy 20 éves szaré? Valószínű! Hidd csak el azt, hogy ez öreg szarban mekkora biztonságban vagy, és közben röhögj az 1,2 tonnás autó 5 csillagos töréstesztjén. Részemről befejeztem, mert mutatok egy videót, ami egyértelműen mutatja az erőviszonyokat, erre azzal jöttök, hogy kamu. Ennyi erővel bármi kamu lehet.
Befejezed mert bebizonyították hárman-négyen, hogy nincs igaz.
1.) Amúgy ha akarod olvas utána, a városi kisautóknál nem számolnak huzamos lakóterületen kívüli közlekedést.
2.) Képtelenség egy eladható árú autót csinálni apróban, ami túl tesz egy sokkal nehezebb autón. Fizika, és középiskolás anyag. Nagyjából titánból ás és ólom súlyúnak kellene lennie a kisautónak, hogy egy ütközésből jobban jöjjön ki, hisz rajta csapódik le az üközési energia zöme.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!