Kinek mi a vélemény erről? "Városi autók az
autópályán. :S őrület. ""
Mi ebben a csoda?
Emlékeztenélek a közelmúlt legnagyobb vihart kavart ilyen eseményére, ahol a Clio-ban négyen égtek meg, míg az okozó városi terepjáró vezetője épp bőrrel szállt ki!
Én nem, hogy nem vennék, de be se ülnék 4 m alatti "autó"-ba!
2012. szept. 3. 07:55
Hasznos számodra ez a válasz?
Sajnálom is szegényt, hogy kétkezű munkával mire összerakott legalább 35ezer eurót ilyen autóra, biztos belegebett. Valakinek van pénze, valakinek nincs. Ennek függvényében változik a biztonság is az autóra nézve.
2012. szept. 3. 08:00
Hasznos számodra ez a válasz?
Egyébként egy 4 m feletti autóban is fel lehet ám fordulni...
2012. szept. 3. 08:00
Hasznos számodra ez a válasz?
4/119 A kérdező kommentje:
Csoda éppenséggel nincs, csak furcsa, hogy kompakt vagy kisebb méretű autókban lévőket, egy komoly méretű autós egy azon úton már 130km/h sebességgel haladva, és utána ütközve a kisautóst leggyakrabban rokkantra vagy halottra gázolják. Ez kb. már a gyalogos és autós ütközés aránya. Ezért kérdezem.
5/119 A kérdező kommentje:
Annyi, hogy szegény embert az ág is húzza ez igaz. De azért autópályára vinni a kis családot egy "papírdobozban"?
Vannak akiknek nem telik 4 milla feletti autóra, de viszont elengedhetetlen a munkábajáráshoz, s ha már van máshoz is! Tudod ha mindenki ésszel vezetne, toleránsabb lenne fele ennyi baleset lehetne! Viszont nem csak a kis autókban lehet meghalni, hanem egy 10-15 millás luxusban is. Nyilván azonos feltételek mellett biztonságosabb a kisautóktól, de egy suzukis a régi switjével nem is teper 200 környékén a pályán. 200 körül ha csattansz a bmw vagy akármivel már benne van hogy megmaradsz vagy nem! Viszont a 120körüli tempónál is benne van a régi swiftnél is hogy megmaradhatsz. Volt oszt társam példájából tudom. Az autó az totálkár lett szinte semmije nem maradt ami használható lett volna valamite, de a srácnak csak az alkarját vágta meg az üveg amit még varrni sem kellett. Persze az egyértelmű melyik a biztonságosabb. Viszont ha az emberi tényezőket kizárhatnánk így mint ittas vezetés, májerkodás mert nekem bika gépem van, gyorshajtás stb s csak a műszaki meghibásodás lenne baleseti forrás akkor nagyon jó lenne. Ott pl az említett olcsó régi swift dobogós lehetne. De sajnos a közlekedés nem ilyen. Talán az autóba ülő „lazagyerekek” is egyszer mind felfogják azt, hogy mi az hogy felelőség mások és önmaguk iránt.
2012. szept. 3. 08:14
Hasznos számodra ez a válasz?
7/119 A kérdező kommentje:
4 milla feletti autó -> "Nyilván azonos feltételek mellett biztonságosabb a kisautóktól," Nem 4 milla, inkább 8 milla. :(
"de egy suzukis a régi switjével nem is teper" - csak általában lakót területen kívül 95+%-ban meghal egy balesetnél. '-( Ehhez bármennyire lehet figyelmes egyszerre figyelmes, rajta kívül csak hogy beleült, és oda ment (kiment a városból), és az autó tervezőjén kívül, ez akkor is így lesz, ha bekövetkezik a baj. Számos ok okozhat balesetet. :-(
8/119 A kérdező kommentje:
"Viszont nem csak a kis autókban lehet meghalni, hanem egy 10-15 millás luxusban is." igen és nem csak egy ceruza, de egy acél csavarhúzó is eltörhet a kezemben. - kb. egy ilyen szintű megállapítás csak egy megtévesztő lehet, vagy hamis biztonságérzetet adhat.
9/119 A kérdező kommentje:
"Viszont a 120 körüli tempónál is benne van a régi swiftnél is hogy megmaradhatsz." - ha a földre borulsz 95+% eséllyel. Ha más történik lakót területen kívül 98+% hogy meghalsz ott vagy egy héten belül a kórházban.
10/119 A kérdező kommentje:
"csak a műszaki meghibásodás lenne baleseti forrás akkor nagyon jó lenne." - meg ugye számos előre nem számolható még csak nem is gondatlanság?
És a műszaki meghibásodás egy Suzukinál pont be-/kiemelni?
És amúgy a fékrendszer hatékonysága?
régi Suzikiban ... - már írtam
Kapcsolódó kérdések: