Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Az elektromos autóval csak az...

Az elektromos autóval csak az a bajod, hogy sokáig kell tölteni?

Figyelt kérdés

2024. aug. 18. 16:24
 121/133 anonim ***** válasza:
#120, ha csak ezért lenne, akkor a németek miért is nem tolonganak hogy náluk épüljön? miért tolják rá a leszakadt balkánra? :)
2024. aug. 23. 12:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 122/133 anonim ***** válasza:

Beviz Elek!

Sem az akkumulatorgyartas sem a megsemmisites technologiaja nem eleg jo. Es incs 100%-os ujrahasznositas. Az akkugyarak altal felhsznalt giga mennyisegu vizbe bizony bekerulnek az oldoszerek, elektrolitok.

Aki azt hiszi, hogy ez egy fene zold technologia az egy rohadt nagy alomvilagban el.

Nem akkumulator nagyhatalom hanem a rakos megbetegedesek szamaban leszunk nagyhatalom.



Par cikk ,higy mivel jar egy kis hiba. :


[link]


[link]



Orbant, Szijjartot kellene csaladostul dolgoztatni az akkumulatorgyarban. Aztan majd ha csaladtagjaiknak fajna a feje akkor megitatni oket a kornyek vizebol hatha attol jobban lesznek. Nem eleg nekik az adonk de az egeszsegunket is elveszik meg jobban gazdagodjanak mert ezeknek semmi nem eleg.

2024. aug. 23. 14:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 123/133 Koplárovics Béci ***** válasza:
Tehát ha jól értem, akkor gyakorlatilag az a legnagyobb baj az akkumulátor gyárakkal meg az elektromos autókkal is ezekszerint, hogy fidesz. Nos, nincs több kérdésem. Ezzel az "elvvel" egyszerűen nincs értelme vitatkozni.
aug. 27. 17:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 124/133 anonim ***** válasza:

Nem jol erted Bela. Nem akarod erteni Bela.


[link]

aug. 27. 21:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 125/133 Koplárovics Béci ***** válasza:
50%
Ja, akkor csak az egyetlen bit miatt kívánkozott ki még itt is a fideszezés. Bocs, de amikor valaki azt bizonyítja be magáról, hogy egy fideszes birka szintjét sem üti meg, akkor keveset tudok adni a szavaira.
aug. 27. 21:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 126/133 anonim ***** válasza:

Bela! Akkor higgyj a cikkeknek!

Szerinted akik elonyeit elvezik ezeknek a gyaraknak es szarjak le ,hogy milyen szennyezessel jar azok mit erdemelnek?

Mivel nalunk az egesz a Fidesz tamogatasaval megy vegbe ezert egyszeruen nem lehet kihagyni a temabol.

aug. 27. 21:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 127/133 anonim ***** válasza:

Nekem nem lenne nagy gond a töltési sebesség. Inkább az, hogy félrement az egész elektromos autó ipar. A gyártók is hibásak ebben.

Az elektromos autó a gazdag felső tízezer, vagy az abba tartozónak látszani akaró rongyrázó sznobocskák autója lett, főleg a Tesla, Mercedes, BMW és most már a BYD elektromos autói. A gyártók tolták el ebbe az irányba.

Persze, az elektromos autó alapból sem olcsó kategória, leginkább az akkumulátorok árai miatt, de ha azt nézem, hogy most már árulnak akkumulátor nélküli elektromos autót (az akkupakkot külön vedd meg hozzá) ugyanúgy drágán, ebből is egyértelmű, hogy ezeket az autókat nem az átlagos embereknek szánják a gyártók. Hanem a luxusvásárlóknak.

A Tesla, ami a legnagyobb nyomást gyakorolhatná az elektromos autók piacának áraira, egy még olcsóbb modell helyett kiadta a Cybertruck nevű gépszörnyet, aminek inkább tanulmányautónak kellett volna maradnia. De a Teslánál az olcsó autó helyett inkább úgy döntöttek, hogy kiszolgálják a celebeket és egyéb gazdagokat. Mert a bevétel és a hírverés onnan jön.

Így nem lesz ebből egyhamar igazi nagy elektromos autó forradalom. Az EU is kénytelen lesz majd tovább tolni a határidőt. A 2035-ből lesz 2050, ha nem halogatják még tovább.

szept. 4. 14:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 128/133 anonim ***** válasza:
Olyan elektromos autót miért nem készítenek, ami nem ilyen magas? Tehát ne a padló alá rakják az aksikat, hanem előre a hagyományos motortérbe, és hátra a csomagtérbe. Aztán úgy alakítanák, hogy hátul lenne még egy kis csomagtartó az aksik tetején.
szept. 6. 14:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 129/133 anonim ***** válasza:

#128 teljesen egyetértek. Ráadásul kinézetben még jobban ront a helyzeten és rájátszik erre a szopottgombóc kinéeztre, hogy a hatótáv érdekében kis gördülési ellenállású kerekeket terveznek, ami minden más tulajdonságot a háttérbe szorít. Ezért nagy, de keskeny kerekeket raknak a kocsi alá. Mint pl. az i3-nál. Valami ocsmány!

Az akkut gondolom azért teszik a paló alá, mert minél lejebbe akarják rakni a súlypontot. Az sem hátrány ha középen van a súly, nem elöl-hátul. Cserébe áldozatul esik a kinézet.

szept. 6. 14:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 130/133 anonim ***** válasza:

A tehetlenségi nyomatéka nagyobb lenne a kocsinak, és magasabban lenne a súlypontja. Dehát hol van az megírva, hogy az elektromos autónak sportos menettulajdonságokkal kell rendelkeznie?

Rakhatnának gyári tetőcsomagtartót a kocsira, hogy legyen azért elég raktér.

szept. 6. 15:07
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!