Kezdőoldal » Emberek » Egyéb kérdések » Behódolt a Lidl a nyugdíjasokn...

Behódolt a Lidl a nyugdíjasoknak: leszerelik az önkiszolgáló kasszákat az egyik üzletükben - Magyarországon miért ennyire buták az idősek?

Figyelt kérdés

Elképesztő, hogy mennyire buta nyugdíjasok vannak ebben az országban, bár sajnos úgy tapasztaltam, 30 felett is kihívást jelent egy olyan primitív eszköz használata, mint az önkiszolgáló kassza. Míg sok nyugati országban az idősebb generáció gond nélkül okostelefonozik, nálunk már ott megáll a tudomány, ha egy emailt el kell küldeniük.

Kíváncsiságból, szerintetek itthon miért ennyire visszamaradott idősek vannak?


2022. dec. 17. 16:25
 71/114 anonim ***** válasza:
56%
Láttam már Coop-ban is önkiszolgáló kasszát, sőt CBA-ban is. Ezeken a helyeken az önkikasszáknál idősebb, 50+-os dolgozó nők voltak. Ha ők meg tudják tanulni még a hibaelhárítást is, akkor ne k.rj.a.nak már fel az öregek, hogy ők nem tudnak megnyomni egy gombot a képernyőn, amire RÁ VAN ÍRVA hogy "Fizetés" aztán meg kiválaszthatják, hogy mivel fizetnek, amit még ráadásul szimbólumok is mutatnak.. Bolondbiztos eljárás, de nyűglődni könnyebb. Fú de felk.r.tam magam.
2023. jan. 7. 21:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 72/114 anonim ***** válasza:
82%
71-es, nem azért csinálják, mert nem értik, hanem mert be vannak szarva, hogy mi lesz, ha elrontják. Ők még az a generáció, akiket furkósbottal kergettek az asztal körül, ha a legkisebb hibát is vétették.
2023. jan. 7. 22:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 73/114 anonim ***** válasza:
96%
#72 Nem feltétlenül kell ehhez gyermekbántalmazás. Bennem is elég rossz érzéseket kelt, mikor az egyik terméket nem olvassa be az önkiszolgáló, vagy nem érzékeli hogy a csomagoló felületre raktam (könnyű szirszarokkal rendszeresen előfordul) és segítséget kérek az eladótól, illedelmesen, hangos köszönéssel. Erre ő úgy néz rám, hogy "Má megin mi a f*sz van?! Minek jötté be?? Minek születté meg egyáltalán? Hogy idegesíts???" majd a pofavágások közepette nagy kegyesen odatartja a kártyáját meg megnyom 2 gombot. Közben se egy köszönés se egy "tessék b*zdmeg", semmi.
2023. jan. 7. 23:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 74/114 anonim ***** válasza:
94%
Itt már csak a válaszolók beszélgetnek egymással, szapulják egymást, mert a kérdezőnek már a kilenc is páros.
2023. jan. 8. 10:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 75/114 anonim ***** válasza:
83%

73-as!

És hány éves vagy, h minden sz.rt magadra veszel? Vannak bunkó emberek. Ennyi. Te normális vagy, más ne érdekeljen. Ha valami nem működik, segítséget kérsz. Arról nem tehetsz,h a másiknak fos élete van és baj neki a munkáját végezni.

2023. jan. 8. 11:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 76/114 anonim ***** válasza:
71%
Hát a múltkor megint, amíg én a kasszásnál fizettem, az önkiszolgálónál kínlódott egy nő és végül segítséget kellett hívnia, újra beolvastatni mindent és az egészhez egy másik munkatárs segítségére is szükség volt - hát kvára megérte önkiszolgálót telepíteni! :D
2023. jan. 8. 19:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 77/114 anonim ***** válasza:
32%

Kedves mindenki aki szidja az időseket, aki szidja az embereket azért mert nem szereti az önkiszolgáló, az próbálja már meg, hogy milyen csukott, bekotott szemmel csinálni!! Hiszen csak egy gombnyomás az egész és már túl is van rajta. Nosza! Aztán utána lehet okoskodni!.

Nem mellesleg, mindenki meg öregedik egyszer, ha megéri.

2023. júl. 7. 04:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 78/114 anonim ***** válasza:
33%

77es!

minek kéne csukott szemmel önkiszolgálózni? Nem vak vagyok. Ha meg az lennék, akkor mennék a sima kasszához.

2023. júl. 9. 23:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 79/114 anonim ***** válasza:
66%
78 kedves. Pont ezt szerettem volna vele érzékeltetni, hogy milyen az, ha vakon, főleg aliglátóként nem működik hagyományos pénztár. Nálunk sajnos ez van mostanában.
2023. júl. 9. 23:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 80/114 anonim ***** válasza:
100%
#77 Szerintem egyik véglet se jó, mindkettőnek lennie kéne, önkiszolgálónak és pénztárnak is. Viszont a kisebbségeket (jelen esetben a súlyosan látáskárosultakat) kisebbségekként kell kiszolgálni. Vagyis ha egy boltnak van 2000 rendszeres vásárlója, abból 200 látáskárosult, akkor legyen egy állandó pénztár, és a többi önkiszolgáló. Indokolatlan lenne 200 ember miatt felszámolni a rendszert, ami 1800-nak jó, ugyanakkor üzleti szempontból jobban megéri egy pénztárt fenntartani, ha azzal 200 törzsvásárló megtartható. De ez csak az én parasztlogikám.
2023. júl. 10. 13:01
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!