Mi a véleményetek erről? - Az egy szem fiunk kijelentette, hogy ő elmegy ebből az országból, mert itt nem lehet normálisan megélni.
Jól teszi!
Én nagy hazafi(lány) vagyok/voltam, igazai Hungariska-Mariska, direkt hiányszakmát végeztem, hogy itt maradhassak és mindenképpen legyen állásom. Évekig tanultam látástól-mikulásig, gürcöltem, fel is vettek egy helyre, már a tanulóidő alatt.
Ahogy megkaptam a jeles bizonyítványomat, a főnököm széles mosollyal közölte, hogy fiatal vagyok, pályakezdő vagyok, mindig arra a részlegre fog toszni, ahol épp nincs elég munkás (mert én, igavonó barom, 3 munkáját is el tudom végezni.)
Amikor lejár a szerződésem, úgy söprök el külföldre, hogy a kengyelfutó gyalogkakukk sem ér utol. Mit képzelnek mégis itt... külföldön 4x ennyi fizetésért eltűröm, hogy hatalmaskodjanak és átvágjanak a palánkon, de itt nem. Nemzeti érzéseim mit sem változtak, de Családot akarok. A család meg nekem nem az, hogy 45 évesen lombikkal csinálnak nekem egy zigótát, vagy sikerül-vagy nem alapon. Számomra a család egy férj és 3-4 gyerek. Itt nem lehet őket eltartani, főleg úgy nem, hogy 1 évre kap az ember határozott idejű szerződést, amit utána megtoldanak még egy évre, majd kirúgnak és kis szünet után kaphatok újabb évet. Hogy lehet így ide bármit tervezni, mondja meg valaki? 10 év alatt nem gyűlik össze lakásra való, Németországban meg 2-3 év alatt lesz és nem 1 szobakonyhás lyuk.
Épeszű fiatal itt nem marad.
"Igen, értem, amit írtok, - de mi szeretjük a hazánkat, és olyan gyereket akartunk nevelni, aki szintén elkötelezetten hazaszerető, és itthon akar boldogulni, a hazája jobbításáért dolgozni, alkotni..."