A Lombard-tól kapott már valaki levelet, illetve pénzt vissza a devizahitelesek elszámolása kapcsán?
Figyelt kérdés
Én még nem kaptam, sőt akiket kérdeztem, senki nem kapott. Tudom, hogy április vége a határidő, csak tudni szeretném, hogy egyáltalán megkezdték-e a foglalkozást ezzel a dologgal.2015. ápr. 4. 17:06
181/295 Sunyix válasza:
Szia!
Én április 30.-án adtam fel a levelet, hogy a számlámra kérem a visszatérítést, de azóta még nem kaptam meg. :(
182/295 anonim válasza:
Én is 30.-án adtam fel, de ha jól tudom, akkor nem a feladástól, hanem a beérkezéstől számít a 15 nap, ami ugye május 4 vagy 5, tehát eddig 7-8 nap telt el. Talán jövő hét elején megkapjuk.
183/295 anonim válasza:
Ma megjött a részletes...
Tisztességtelenül felszámított díjak 256.000, "kamatkedvezmény" 244.000.-...
184/295 anonim válasza:
183 Mikor kérted meg a részletest? Én május 1-én küldtem az emailt, de azóta se jött semmi.
186/295 anonim válasza:
Megvárják az 5 munkanapot és utána adják postára, ami még min. 3-4 nap.
187/295 anonim válasza:
Kétsége senkinek ne legyen, a 60 napot is ki fogják tartani!!!
188/295 anonim válasza:
Csak azt nem értem milyen kamatkedvezményről beszélnek mikor benne volt a szerződésben. Már párszor le írtam az előzőekben. Szerintem be kel őket perelni. A törvényben úgy volt leírva hogy azt lehet elszámolni ami a szerződésben nem volt benne. Vagyis a szerződésen kívül adott kedvezmények. Vicc az egész és az MNB ezt megengedi. Szánalmas. Ezért nem kapnak vissza normális összegeket a hitelesek. Már megint átvernek minket.
189/295 anonim válasza:
A Lombard által hivatkozott kamat kedvezményt a cég semmi féle képpen nem vonhatná le. Az elszámolás nem tartalmaz ,,kedvezmény" opciót, csak az eltérésekből kiszámolt fix visszajáró mennyiséget. Csak olyan ,,kedvezményeket" számolhat el a lombard, amit ő soron kívüli kedvezményként odaadott az adósnak, leírt, jóváírt, de ezt rögzítették külön. Tehát értesítették az adóst, és ő ezt aláírta mint egy szerződés módosítást vagy hasonlót... Egy biztos, a Lombard Lízing Zrt. trükközik, folytatja a tisztességtelen magatartását, nem követi az új ,,Fair Bank" irányelvet ami arról szól hogy az embereket tevőlegesen segítse, támogassa, nem pedig kifossza, tönkretegye.
190/295 anonim válasza:
Egyébként vicc az egész. Hallottatok már olyan bankról, ami csak úgy gondol egyet a futamidő alatt, és kedvezményt ad az adósnak, anélkül hogy azt az adós kérné??!
Csak az a baj, hogy a Lombard megint teljesen egyértelműen az időhúzásra játszik. Mert oké, visszaküldjük a panaszlevelet, 60 nap mire elutasítják (mert úgyis elutasítják) és még csak utána lehet menni a PBT-hez.
Ahelyett, hogy az MNB hivatalból fellépne, mivel itt nem egyedi esetről van szó, hanem a Lombard tömegesen ezzel trükközik, ügyfelek ezreinél.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!