A természettudósok azért nem hajlandók egyszerűen elmagyarázni a dolgokat, mert irigylik a tudást mástól?
#30
Miért is kellene rájönnöm? Ez a TE SZAKMÁD (kellene legyen), nem az enyém. Neked kellene tudnod, nem nekem.
És most attól érzed fölényben magad, hogy saját szakmád szakzsargonjából adsz fel találós kérdéseket? Hidd el, én is tudnék ilyeneket citálni az elektronika területéről, de én már kinőttem ezeket (sajnos már nagyon régen).
Neked is fel kellene nőnöd - érdekesnek tartom, hogy az előző válaszaimban az ilyen értelmű javaslataimra még csak nem is reagáltál...
"Miért is kellene rájönnöm? Ez a TE SZAKMÁD (kellene legyen), nem az enyém. Neked kellene tudnod, nem nekem."
Fogd már fel, hogy ez egy analízisbeli fogalom, aminek pontosan ugyanannyi köze van a villamosmérnöki analízishez, mint a földtudományi analízishez. Egyszerűen fáj már, hogy úgy hordod fenn az orrod, hogy közben fogalmad sincs semmiről.
Körbeköpködni a válaszolókat.
Mindaddig a véleményeteket akartam megtudni, amíg nem hoztátok tudomásomra, hogy hülye vagyok, mert a földtudományi szakon se értem az analízist és mindezt úgy tettétek, hogy magatok se ismeritek az általam tanult (nem szak)kifejezéseket.
"32-es pontosan ugyanazt csinálja"
Mit? Ő is TV-néz netezés közben mint én?
#32
31/41 A kérdező kommentje ma 21:37:
"#29
Ez már megint terelés. Sehol nem írtam, hogy bele kéne rakni a középiskolai tananyagba, hanem azt írtam, hogy középiskolás szinten is le szabad írni, akár egyetemi jegyzetben is. Nem szégyen, ha egy egyetemista is igényli a könnyebb érthetőséget (persze az itteni válaszolók úgy tesznek, mintha szégyen lenne, de a 28-as válaszoló jól statuálja ezeknek az embereknek az értelmi színvonalát)."
Én meg pont arra akartam rávilágítani, de ezek szerint nem akarod megérteni, hogy nem lehet ezt átlag középiskolai szinten leírni. Egyszerűen azért nem mert alapfogalmak hiányoznak. Egyszerűen egy mai átlag középiskolában egyáltalán nincs formális logika, matematikai logika oktatás (és itt nem a halmaz és a Boole-algebrára gondolok, hanem amit formális logikának hívnak). Ha ezek az alapok nincsenek meg, akkor Gödel hivatkozott tétele egy üres frázissá válik, és a valós értelmezése hiányozni fog. Az, hogy van néhány olyan ember aki középiskolában idáig eljut az külön szerencse.
De erre nem lehet alapozni, egy "középiskolás szintű" leírásban.
Nyilván lehet írni egy több tíz oldalas esszét ami visszavezethető középiskolai matek tudásra, és bemutatható benne a formális logika eszköztára és az alapján bemutatható a fent hivatkozott Gödel tétel, de az már nem középiskolai szint, hanem egyetemi tankönyvi fejezetnek hívjuk.
És ugyanez az általad hivatkozott "csillagrendszer" is. Ráadásul az nem is szükséges mindenkinek, bizonyos szakmák esetén lehet szükséges és a matematikusoknak (eleve a vektorterek ilyen mélységű tárgyalása nem szükséges mindenki számára).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!