Más is volt ezzel így, a Last of us 2 kapcsán? (spoiler alert!)
Az egy dolog hogy technikailag, az egyik legjobb játék, ez tény.
De első csalódásom, a közepe fele megláttam hogy Abby vel kell menni, szép virágos mezőn, kutyát simogatunk, stb..
Megállítottam a játékot, és fogtam a fejem hogy:
"Édes istenem, most remélem nem fogják elrontani az eddig felépített élményt a mai divatos
"a harag, bosszú nem old meg semmit, ismerjük meg a másik oldalt is"
Liberális szrsággal.
De, ez lett, de elfogadtam, mi mást tehettem volna, ha már megvettem, végignyomtam a második felét ezzel a baltával faragott transzvesztitával.
Aztán ugye az lett a vége amire számítottunk a közepétől.
Nemrég újrakezdtem, kicsit jobban elfogadva, hogy bármit teszek, nem állhatok bosszút.
De, olyan 4 óra játék után meguntam az egészet.
Igen, ez a The Last of Us, nem illik ilyet mondani, de ez van.
A játékban csak ölünk, vagy kattogót, vagy fertőzöttet, vagy embert. El tudunk bújni, lopakodni, halkan gyilkolni, de tulajdon képpen ezeket már a Metal Gear Solid 1 ben, vagy a Splinter Cell 1 ben is tudtuk. Én imádom a filmszerű játékokat mondanivalóval, pl a Detroit a kedvencem, de itt valahogy azt éreztem a második nekifutásnál, mikor már megszoktam a grafikát, hogy tulajdon képpen nem sok beleszólásom van a történet végkifejletéhez, és csak ugyan azt csinálom.
A játék nem is nagyon enged tovább, ha nem nyírod ki az embereket, így sok választásunk nem magyon van Ellie vel, ha már az a vége hogy jujj milyen pszichopata lett, és a bosszú nem old meg semmit.
Szóval a második végigjátszásnál éreztem azt hogy UNATKOZOM. Kattogókat, embereket, fertőzötteket ölök kis zónárol zónára, és ennyi.
Rögtön hozzá is teszem hogy elfogadom, hogy valakinek bejött a vége a játéknak, értettem az üzenetét, csak nem kellett volna beleerőltetni ezt ebbe a bosszúgame be.
Másodjára egyszerűen meguntam, és az öléstől is elment a kedvem, hála a játék második felének.
Sokan dícsérik az AI-t, de pl a Metal Gear Solid 5 ben se sokkal gyengébb szerintem, és ott nem is muszály ölnöd.
Annak idején imádtuk pl a Max Payne-t, mert igazi bosszújáték volt, nem kellett sajnálni az ellenséget.
Szóval nálam elveszett a második végigjátszás varázsa, a játék második fele/ végső üzenete miatt.
32-es
En egyet ertek veled es igen a Spider Man kiraly volt
Kerdezo
En most vettem csak meg a Resi 7-et es nekem kicsit langyos a jatek, a sztori se olyan nagy szam es eleg rovid, de megis 3-szor kijatszottam mar. Mivel meg talan nem probaltad hogy mi lesz ha Zoe kapja a szerumot (tudom hogy most fogod majd) , ezert nem lovom le. A DLC viszont nekem rohadtul tetszett, van egy szabadulo szobas resz, egy 21 kartya jatek es ahol Zoe-t kell megmenteni (Jack testverevel kell menni) es szet kell boxolni a szornyeket vagy talalni kell egy landzsat.
Online nem szeretek competitive jatekkal jatszani inkabb olyannal ahol ossze kell fogni.
A God of Wart félig vittem, de igazából nekem, mind hardcore soulslike fannak nem okozott kihívást. Szinte mindenkit, még a főellenfeleket is le lehet győzni a balta el-vissza dobálásával.
Pl egy föellenség:
Beállsz egy szikla mögé, és azt kerülgetve dobálod a baltát, el-vessza a bossnak aki követ körbe a sziklán, szépen lassan így lemegy az élete és mégcsak nem is sebződök.
Az alap ellenfelek nagyrésze is kipurcan a balta el-vissza dobálásától.
Én viszonylag hamar, valahol a varázsó/istennő után meguntam ezt, nem okozott kihívást, és unalmas is volt ez a játékmenet.
Szeretem ha rá vagyok kényszerítve, hogy valamit kitaláljak hogy hal meg a boss, pl a Bloodborne ban Vicar Amelia kezdetben sok gondot okozott, de aztán rájöttem hogy tűzpapírral az alap fegyverrel igen hamar lenyomható.
Vagy ott van a DS 1 ben a Stray Demon, mikor másodjára mész küzdeni vele, ezek a küzdelmek azért megmaradnak.
Itt meg rémlik hogy volt valami csávó egy farönkkel, de gyakorlatilag a sziklás megoldással őt is lenyomtam no demage-el.
De a története jó, szép, viszont nekem valahogy túl könnyű volt.
És mivel a vége elég kiszámítható, különösebben nem tudott lekötni, nem volt drive hogy vigyem tovább..
32.
Igen, horror ügyileg jobb volt a ps3/x360 generáció.
Itt A ReSident 7, meg az Alien Isolation ért valamit amivel eddig játszottam.
Nem ártott volna vagy
2 Silent Hill ps4 re is, vagy legalább a régieket kiadhatták volna rá. :)
Kedezo amugy az a video rohadt jo amit a Death Stranding-rol kuldtel.
Viszont sajnos a jatek nem az en stilusom mert nem nagyon szeretek taktikazni.
Ha gondolkodasra vagyam egy jatekban akkor nalam a puzzle-k inkabb a nyerok.
Szerintem bejönne neked.
Nem akarom rádtukmálni, de az egyik legegyedibb játék. :)
Nem kell sokat taktikázni, ez inkább ilyen "agyas sci-fi", gondoloatokat ébreszt.
De izlések és pofonok.
Én azt mondtam a végén hogy na most éreztem azt, mikor anno beleszerettem a videójátékokba.
Mert ez tényleg nem egy 156. COD/Battlefield, stb..
Talán egyszer ingyenes lesz, akkor adj neki egy esélyt, mert igazából olyan 3 óra játék után szippant be, de nagyon :D
Nagyon megosztó játék, ez tény.
Kicsit emlekeztet a Silent Hill 2-re. Azt se jatszottam (mert regen nem volt meg) csak egy csomo review-t neztem belole es a cutscene-eket.
A Silent Hill 2 talan igy a kedvenc sztorim, a zeneket is imadom benne.
A videoban tesztett nagyon ahogy mondta hogy azok a vizi szornyek (asszem vizi szornyek) a szorongassal kuzdo emberek perspektivajat probaljak vizualizalni.
A Silent Hill jatekok is tele vannak ilyen szimbolumokkal.
Én kijátszottam az összes Silent Hillt, és nekem is a 2 a kedvencem, utána az 1, 4, 3,homecoming, downpour.
A kettőhöz és a 3 hoz egyébként szinkron is készült ez nem végigjátszás csak egy példa, de mindkettő fent van magyar szinkronos végigjátszással is:
Amúgy nem nagyon hasonlít semmihez sem D. Stranding.
Talán vannak elemei ami hasonlóak a többi játékhoz, de ez inkább egy, a Detroithoz hasonló sztori alapú játék, open worldben. Gameplayeket nézve számomra sem volt megyőző, de megvettem, mert sokan dícsérték a sztoriját/karaktereket..
A világát..
És már a főmenü, vagy ahogy indul az egész az is olyan, hogy arra ösztökél hogy tovább vidd,. megértsd ezt az egészet.
A sztori, meg az elméletek, meg olyan minha neves sci-fi/drámaírók írták volna.
De nagyon hasonló az az élmény is, mikor már csupa sárosan, alig élve megérkezel egy szállítmánnyal, a Dark. Soulshoz, mikor lenyomsz egy bosst. Meg ahogy kinéz a világ, Te jó isten!
Na mindegy nálam benne van a top 10 ben.
Főleg a története, karakterei, a játék gondolatai, és a gondolatok, érzések miatt amit előhoz az emberből.
De a Silent hill 4 is nagyon érdekes, az meg szinte egy szobában játszódik az egész :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!