10kg izmot kb. mennyi idő alatt lehet felszedni? (tovább
lent)
Figyelt kérdés
Na szóval , izmosodni szeretnék , 18 éves fiú vagyok , 188cm magas 65kg. Natúrban szeretnék mindent csinálni.
Tudom h nem lehet megmondani h pontosan mennyi idő alatt lehet felszedni , mert egyén- és edzés függő , h mennyi idő alatt jön fel az a 10kg izom , de azért kb. mennyi időre lenne szükség ? Teljesen kezdő vagyok , ha vki tud vmi normális/jó edzéstervet , azt is elfogadnám :)
A magasabbra rakot lécet, soha ne korlátnak, hanem lehetőségnek éld meg!
2016. jan. 18. 18:47
32/67 Cortez70 válasza:
Gliss te nehezebb eset vagy, mint az 58%-os emberke, pedig ő sem papírkutya.:)
2016. jan. 18. 18:53
33/67 patrikosz macsos válasza:
Edzes tervet nagyon nemtudok adni mert boxolo vagyok de 10 kg izmot en felszedtem 2 honap alatt de ugy h persze fogyasztottam elotte .ha nagyon izmosodni akarsz ajanlok neked tomegnovelot. Edzester 100 felules 50 fekfo minden nap.huzodszkodasbol kezfej elore ugy huzod fel magad abbol elejinte 5×5 kesobb 10×5 persze futas 2,5 km mert azis kell meg ezek utan megis fogsz ehezni.
2016. jan. 18. 18:55
34/67 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat ! Tehát akkor az egésztestem edzem amikor edzek ? És h tartsak pihenő napot ? Vagy nem kell ? Edzés után joo hogy ha bekajálok fehérjedús kajákat ?
2016. jan. 18. 18:57
35/67 *Glissade* válasza:
Csak nehogy kiderüljön, mégis te vagy a keritésen belül Cortez... ;)
2016. jan. 18. 18:57
36/67 Cortez70 válasza:
Nekem mindegy gliss, csak ne legyünk egy oldalon. :)
2016. jan. 18. 19:00
37/67 *Glissade* válasza:
Kérdező.
Teljes testet javaslok én is (eleinte, aztán ha úgy érzed váltasz).
Pihenő kell! Ne edz minden nap. Regenerálódás!!!!
A féhérjét ne zabáld két pofára! Kell fehérje, de nem annyi mint itt sokan mondják.
2016. jan. 18. 19:01
38/67 *Glissade* válasza:
Miért Cortez, büdös vagyok? ;)
2016. jan. 18. 19:02
39/67 *Glissade* válasza: