Miért gond, ha a kormány a szaporodást segíti?
"Jó reggelt! Már most munkaerőhiány van!!!!"
De addig még ott maradnak nem lesz több bér. Jó estét!
"Maradj itt és szaporodj. Én nem akadályozlak meg benne, de ne legyél annyira nagyarcú, hogy mást lenézz azért, mert kimegy Ausztriába a jobb színvonalért. Korábban azt mondtad alacsonyabb szintűnek érzed aki kimegy, akkor az ismerőseid is alacsonyabb szintűek tőled akik kint vannak? Szép kis barát lehetsz te."
Ti is lenéztek bennüket, nevettek rajtunk, itt gyakorin méregetitek a puncitokat.
"El vagy tévedve öcsi, az ilyen kereskedők tudatosan verik át az embereket, hisz nekik azon van haszon."
Ja hát téged mindenki átver, hogy aztán menjél egy megbízhatóbbhoz, aki szintén tudatosan átver, hogy aztán menjél egy olyanhoz aki nem logika.
"Szóval, együtt van egy pár X ideje, megnéznék milyen az együtt élés, akkor egyből kölcsönnel kezdjenek? Lehet 3 hónap után meg rájönnek együtt élve még sincs meg az a nagy szerelem."
Hát ha nem anyuci meg apuci nyakán akarnak megélni, mindenhol használnak a fiatalok gyorskölcsönt, olcsókölcsönt ne játszd meg a hülyét, kölcsönre szükség van, azért is hogy kenyjél nyugatra, és ne a szüleidtől kérj kölcsön az utazásra pénzt. Logika xD. Amúgy meg nem vállni kell, hanem meg kell tanulni lemondani a másik javára, nem két évig járni vele aztán kidobni.
"Csak, hogy közben a kiadások is nőttek. Gyerek nélkül baromi nehéz a saját lakás. "
Olcsó kölcsönök nélkül. Olcsó, megbízható, kölcsönök korában élünk.
"Vagy menj el egy boltba, szoktál vásárolni??"
Növekvő fizetésemből egyre többet, többet is rakok félre.
"Ausztriában ugyanannyiból bevásárolok vagy maximum egy ici-picit drágábban, mint itthon. De a fizetések meg magasabbak. "
Nyilván ezért fog haza jönni akiről beszéltem."Napi árfolyammal számolva 30 700Ft. Pedig ott magasabbak az árak. De menj csak be egy boltba nyugodtan. Meg fogsz lepődni." Megvolt.
"Fidesz alatt sem fejlődött többet Budapest. Kell egy részletes lista jármű típus és évjárat/darabszám szerint pl a BKV járműparkjáról? Tudok adni teljesen frisset. Rohadnak le a használt buszok. Manapság már 18 éves buszokat is megvesznek külföldről." Valamivel jobbak mintha a régit használták volna, attól még hogy valami 18 éves, az elég újnak számító, és inkább hálás lennék hogy egyáltalán fejlesztettek, nem pedig majd megemelik hogy a 14 párdon 7 éven alul ingyen mehessenek."Nevelési célzattal? Az, hogy pár órával indulás előtt ide szólnak, hogy te marha, most azonnal indulnod kell ki 3 hétre? De ha kifelé menet megállsz kaját venni akkor az az állásodba kerül? Tudod rossz lovon ülsz. Mentős munkát ne hasonlítgasd össze mással. Az embereket az apjának és anyjának kell nevelni gyerekkorában és nem a munkaadójának." Igen jó reggelt ez az élet. Mit vártál, hogy majd 1 nappal előtte szólnak, nem itt munka van, gyors időbeosztás, nem szabad késni a fuvarnak, percenként változik minden. Te sem szeretet, ha késett a mehrendelt árú, vagyis nem hozták ki időben. Itt is munkaerőhiány van."De csak van mire felvágnia, nem?" Semmire nincs. "Mondom, az én ismerőseim meg pont, hogy nem terveznek haza jönni, mert nagyon jól elélnek kint." Tudom hogy a te ismerőseid soha nem akarnak, kormány ellenesek ismerősei sosen akarnak vissza jönni mert átkozzák ezt a rákos országot.
"Ti is lenéztek bennüket, nevettek rajtunk, itt gyakorin méregetitek a puncitokat."
Rajtad mindenképp nevetek.
"Ja hát téged mindenki átver, hogy aztán menjél egy megbízhatóbbhoz, aki szintén tudatosan átver, hogy aztán menjél egy olyanhoz aki nem logika."
Látszik, hogy még egy taknyos kölyök vagy. Amúgy értelmezz, én sehol nem írtam, hogy kintről vettem valaha autót.
"Hát ha nem anyuci meg apuci nyakán akarnak megélni, mindenhol használnak a fiatalok gyorskölcsönt, olcsókölcsönt ne játszd meg a hülyét, kölcsönre szükség van, azért is hogy kenyjél nyugatra, és ne a szüleidtől kérj kölcsön az utazásra pénzt. Logika xD. Amúgy meg nem vállni kell, hanem meg kell tanulni lemondani a másik javára, nem két évig járni vele aztán kidobni."
Gondolom még sosem volt barátnőd. Nem szégyen, majd lesz. LAKVA ISMERI MEG AZ EMBER A MÁSIKAT te ész.
"Valamivel jobbak mintha a régit használták volna, attól még hogy valami 18 éves, az elég újnak számító, és inkább hálás lennék hogy egyáltalán fejlesztettek"
Rohadnak le azok a buszok. Tőlem biztos nem vagy képben vele jobban, hidd el.
"Igen jó reggelt ez az élet. Mit vártál, hogy majd 1 nappal előtte szólnak, nem itt munka van, gyors időbeosztás, nem szabad késni a fuvarnak, percenként változik minden."
Látszik, hogy közöd nincs a fuvarozáshoz. Normális helyeken előre lehet tudni.
BKV
Ikarus 280: 65db. (1986-1998)
Ikarus 260: 32db. (1987-1999)
Ikarus 415: 6db. (1993-1994)
Ikarus 435: 31db. (1994-1995)
Ikarus 405: 9db. (1995)
Ikarus 412: 34db. (1999-2001)
VanHool A300: 9db. (2000)
VanHool AG300: 26db. (2000-2001)
Mercedes Citaro C1G: 11db. (2000-2002)
Volvo 7000A: 28db. (2000-2004)
Volvo 7000: 36db. (2001-2002)
Volvo 7700: 38db. (2004)
Mercedes Citaro C1: 82db. (2000-2006)
VanHool new AG300: 38db. (2004-2005)
Volvo 7700A: 148db. (2004-2006)
VanHool new A330: 51db. (2004-2008)
Solaris Urbino: 5db. (2006)
Volvo 7700 facelift: 1db. (2006)
MAN Lion's City GL: 5db. (2008) (bérlés)
Alfabusz Cívis 12 BL: 16db. (2009) (ITK-tól bérlés)
Mercedes Citaro C1G facelift: 8db. (2009)
Volvo 7705 és 7905 Hybrid: 38db. (2010-2014)
Karsan ATAK: 15db. (2015)
Ikarus V147 / Mabi Modulo M108D: 67db. (2014-2016)
Mercedes Conecto: 76db. (2015-2017)
EvoPro EP080ES Modulo Medio: 19db. (2016)
Mercedes Conecto G: 54db. (2016-2017) (ITK rendelkezésre tartás)
Ikarus V187 / Ikarus Egyedi 168d: 10db. (2010/2018)
Összesen: 958db.
VT-Arriva
Mercedes Citaro C1: 4db. (2005)
Alfabusz Localo: 19db. (2006-2007)
Mercedes Citaro C2: 80db. (2013, de 1db. Euro 6 2014)
Mercedes Citaro C2G: 81db. (2013, de 1db. Euro 6 2014)
Mercedes Conecto G: 132db. (2015-2017)
MAN Lion's City A21: 132db. (2015/2017)
Összesen: 448db.
Volánbusz
Volvo 7900A Hibrid: 28db. (2014)
MAN Lion's City A21: 106db. (2014)
Volvo 7900A: 32db. (2014)
Hibrideket már elkezdte visszaadni a Volánbusz, helyettük MOS rendszámú dízelek térnek vissza.
Összesen: 166db.
Összesen: 1572db.
Budapest trolibuszai
Ikarus-GVM 280: 36db. (1987-1989)
ÖAF Gräf&Stift NGE152 M17: 9db. (1993-1994)
Ikarus-Obus-Kiepe 411 T: 1db. (2001)
Ikarus-Kiepe 412: 15db. (2002, azonban van 1db. 2001-es gyártmányú autóbuszból átépítve 2016-ban)
Ikarus-Obus-Kiepe-BKV 435: 13db. (1994-1996)
Ganz-Solaris Trollino 12B: 16db. (2005-2007)
Solaris-Škoda Trollino 12 III: 20db. (2015)
Solaris-Škoda Trollino 18 III: 16db. (2015)
Solaris-Škoda Trollino 12 IV: 11db. (2018)
Solaris-Škoda Trollino 18 IV: 10db. (2018)
Trolik összesen: 147db.
Ezt a járműparkot aztán lehet gazdaságosan üzemeltetni :D
"Apám tartja rendbe a buszokat de m1"
Szarból ő sem tud várat építeni :)
A BKV használt beszerzései. A kormány ennyire szereti Budapestet :) 2019-BEN EGYETLEN DARAB ÚJ BUSZ SEM ÉRKEZETT!!!!!!!!!!!!!! Jövőre is előre láthatólag csak 20+20 darab fog jönni. :)
2002: 17 darab Ikarus 280 Miskolcról (1986-1987-es gyártásúak voltak)
2009: 32 darab Van Hool AG300 Belgiumból (Brüsszelből) (2000-2001-es gyártásúak)
2010: 8 darab Ikarus 260 a Hajdú Volántól
2010: 5 darab Ikarus 263 a Hajdú Volántól
2011: 13 darab Van Hool AG300 Hollandiából (2000-es gyártásúak)
2012: 31 darab Mercedes-Benz Citaro C1 Ausztriából (Salzburg), Spanyolországból (Madrid és Mallorca), Németországból (Frankfurt am Main és Berlin) (2000-2003-as gyártásúak)
2012: 38 darab Volvo 7700 Hollandiából (2004-es gyártásúak)
2013: 9 darab Mercedes Citaro C1 Németországból (Frankfurt am Main) és Norvégiából (Oslo) (2005-ös gyártásúak)
2012-2013: 15 darab ÖAF Gräf&Stift troli Németországból (Eberswalde) (1993-1994-es gyártásúak)
2013: 37 darab Van Hool A330 CNG Franciaországból (Dijon) (egy helyről, de kétféle motorral és kétféle váltóval vannak) (2004-es gyártásúak)
2013: 1 darab Van Hool new A330 Franciaországból (2003-as gyártás)
2013: 25 darab Volvo 7000A Svájcból (Genf) (2000-es gyártásúak)
2014: 15 darab Volvo B9L / Alfa Civis 12 Debrecenből (2009-es gyártásúak) (rendelkezésre tartás)
2014: 3 darab Solaris Urbino 10 Franciaországból (Nice) (2006-os évjáratúak) (egyik busz már 2. üzemeltetőtől)
2014: 3 darab Mercedes-Benz Sprinter Franciaországból (2008-as évjárat)
2015: 1 darab Solaris Urbino 10 Franciaországból (Nice) (2006-os évjárat)
2015: 12 darab Van Hool A330 CNG Svájcból (Lausanne) (szintén kétféle motorral és kétféle váltóval) (2004-es gyártásúak)
2015: 25 darab Van Hool newAG300 Hollandiából (Utrecht) (2005-ös gyártásúak)
2015: 25 darab Mercedes-Benz Citaro Németországból, Norvégiából, Svédországból és Franciaországból (2005-ös gyártásúak)
2015: 38 darab Volvo 7000 Németországból (Berlin) (2002-es gyártásúak)
2016: 5 darab Mercedes-Benz Citaro C1 Svájcból (2000 és 2002-es gyártásúak)
2016: 22 darab Mercedes-Benz Citaro C1 CNG Svédországból (2005-ös gyártásúak)
2016: 4 darab Volvo 7000A Svájcból (Genf) (2001 és 2004-es gyártásúak)
2017: 1 darab Van Hool newA330 Franciaországból (2004-es gyártású)
2017: 40 darab Volvo 7705 és 7709 hibrid Ausztriából, Dániából, Németországból és Svájcból (egy országon belülről több városból, 17 különböző üzemeltetőtől és némelyik busz a 3.-4. üzemeltetőtől, két külön típus, két- és háromajtós kivitelek) (2010-2014-es gyártásúak) (még nincs mind forgalomban)
2017: 6 darab Mercedes-Benz Citaro C1 G Svájcból (2000-2001-2002-es gyártásúak)
2017: 1 darab Solaris Urbino 10 Franciaországból (Nice) (2006-os évjárat)
2018: 4 darab Mercedes-Benz Citaro C1 G Svájcból (2001-es gyártásúak)
2018: 8 darab Mercedes-Benz Citaro C1 G facelift Horvátországból (2009-es gyártásúak)
2018: 2 darab Van Hool newA330 Franciaországból (2001 és 2002-es gyártásúak)
2018: 13 darab Van Hool newAG300 Svájcból (2004-2005-ös gyártásúak)
2018: 2 darab Volvo 7000A Svájcból (Genf) (2000-es gyártásúak)
2018: 5 darab MAN Lion's City G Norvégiából (Oslo) (2008-as gyártásúak) (bérlés)
2018: 1 darab Renault Master Svédországból (2007-es gyártású)
2019: 1 darab Mercedes-Benz Sprinter Ausztriából (2009-es gyártású)
2019: 1 darab Volvo B9L / Alfa Civis 12 Debrecenből (2009-es gyártású) (rendelkezésre tartás)
2019: 1 darab Volvo 7700 (facelift) Frankfurtból (2006-os évjárat)
2019: 1 darab Mercedes-Benz Citaro C1, Svájcban (Luzernben), majd Veszprémben közlekedett (2006-os évjárat)
2019: 1 darab Mercedes-Sprinter (2011-es évjárat)
Ott vannak pl a gázos Mercik. Végig sem tudják dolgozni a napjukat, mert annyira hulladékok :) Meg sem kellett volna őket venni.
Új buszok kellenének nagy számban.
Tudod, a használt buszokkal egyébként az a baj, hogy fejlesztésnek nem lehet eladni. A használt ráfizetéses. Mivel nincs olyan rendelkezésre állásuk (ezt a fogalmat ismered?), mint egy új busznak, ezért nagyobb darabszámot kell fenntartani. A nagyobb darabszám több adót, biztosítást jelent. Mivel öreg buszok és elektronikával már ezek tele vannak, nagyon költséges a javításuk. Szóval vagy öreg Ikarust éri meg fenntartani vagy modern buszból vadi újat szabad venni csak. A használt az ráfizetés. Több ilyen használt lom nem is tudja végig dolgozni a napot, egyszerűen le kell őket cserélni napközben. És a vételára hiába olcsóbb egy használt busznak, ha hozzáadod azt, hogy honosítani kell őket (pl a használtan vett hibrideket 2017 óta honosítják, azóta van olyan ami még nem állt forgalomban és mindjárt 2020 van) + öreg mivoltukból többet is kell javítani, akkor már többe kerülnek az élettartamuk alatt, mintha új buszokat vettek volna.
Arról nem is beszélve, hogy egy adott típuson belül is többféle motorral és váltóval szereltet vettek, ami az alkatrészbeszerzést sem teszi gazdaságossá.
Szóval ennyire szereti a jelenlegi kormány is Budapestet.
De a BKV kénytelen venni ezeket, mert a kedves kormány elvonta a rengeteg pénzt és nincs pénz új buszokra.
"kapnak valamennyi adókedvezményt amennyiben majd összeházasodnak fiatal párok"
Tudod mennyi adókedvezményt kapnak? 5000 forintot. Az semmi!
"és ne vegye fel nyereség vágyból"
Éppenséggel a babaváróval lehet trükközni és meg is értem azt, aki megteszi. Ugyanis a babaváró bármire költhető.
Felveszi a pár, az egészet beteszi prémium állampapírba, 5 év után ha nincs gyerek, visszaváltják az állampapírt, visszafizetik belőle a büntetőkamatot és nyertek 2 milliót.
Ha lehet pénzt keresni állambácsin, keressenek is rajta pénzt. Ha az ostoba politikusok kiskaput hagytak, használjuk is ki!
"ő csak aztán migrált ide"
Jól értem, hogy apukád bevándorló volt és te mégis leszólod a migránsokak? Ki is itt a hippokrita?
Látom, arra már nem tudtál mit írni, hogy hogyan éljen meg valaki minimálbérből, mikor csak az albérlet 40 ezer! Levezettem a költségeket.
Meg arra se válaszoltál, amit informatikából kérdeztem. Ebből is nyílvánvaló, hogy fingod sincs az informatikáról, mert csak annyit tudsz, amit a suliban leadtak, azaz kb semmit.
"Hát ha nem anyuci meg apuci nyakán akarnak megélni, mindenhol használnak a fiatalok gyorskölcsönt"
Aha, mert biztos kap annyit, amiből lakást tud venni! Vagy az albérletét fizesse hitelből? Kerüljön adósságcsapdába már az önálló élete legelején?
"meg kell tanulni lemondani a másik javára, nem két évig járni vele aztán kidobni"
Tehát, hiába nem működik egy kapcsolat, hiába rájöttök 2 év után, hogy nem tudtok együtt élni, kötelezően maradjatok együtt és legyetek keserűek? Anyám borogass!
"nem szabad késni a fuvarnak, percenként változik minden."
Igen, de szerinted ha a kamiont nem rakodták le és azért késett, az a sofőr hibája? Vagy ha mondjuk baleset vagy útlezárás miatt késett, az is a sofőr hibája? Gondolkozz már ember!
"kormány ellenesek ismerősei sosen akarnak vissza jönni mert átkozzák ezt a rákos országot."
Persze, hiszen látják, mit művel a kormány és azt, hogy az nagyon nem jó. Pont ezért átkozzák, mert tudják, hogy ettől sokkal jobban is lehetne csinálni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!