Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » A MÁV ma is leselejtezné és...

A MÁV ma is leselejtezné és feldarabolná a Nohabokat?

Figyelt kérdés
A legmegbízhatóbb és leggazdaságosabban üzemeltetehető dieselgépek voltak. A MÁV mégis feldaraboltatta és vashulladékként értékesíette többségüket. Ma is ugyanez a korrupt, szüklátókörű, önös érdektől vezérelt vezetőség űl a MÁV-nál akik ugyanezt tennék?

2023. dec. 10. 01:00
1 2 3 4 5 6 7 8 9
 31/88 anonim ***** válasza:
31%

Na azért bebizonyítottad, hogy akik lefanoztak azoknak igazuk volt.... Mert úgy néz ki valójában nagyon nem vagy képbe a dolgokkal.

Kezdve azzal, hogy a Szergejek fő feladata sosem a személyforda volt, az, hogy megfelelő időjárás esetén befogták őket személyfordába is csak egy kis mellékes feladat volt azoknak a gépeknek, innen ez az érv ki is bukott, hogy azokban sem volt villanyfűtés.

A fogyasztáshoz meg külön gratulálok, tényleg nagyon nem vagy képben a dolgokkal, elárulom azonos terhelésnél vasúti mértékkel nézve jóformán azonos fogyasztást produkál a két sorozat, méricskéltük eleget, egy Tapolca-Déli menet 7 kocsival 500-550 literből jött ki ugyanannál a vonatnál mindkét gép esetében, egyedül az alapjárati fogyasztás volt a kezdeti időben magas, de annak is illene utánajárni, hogy nem véletlen lett levéve az alapjárati fordulatszám.

Az egy fekvemaradásra jut 10 fekvemaradás rész, biztos megint biztos forrásból tudod, de a logikában nem jutsz el addig, hogy egyikből volt 20 a másikból meg közel 300 darab.... végül is akkor a saját matekod szerint a Szergej még jobb is, amúgy megsúgom, mindkét sorozat 85% körüli üzemkészséget mutatott mikor még nem spóroltak a karbantartáson.

Rövidebb élettartamú alkatrészekhez megint gratulálok egy szépet, biztos ez is biztos forrásból van, és semmi fanatizmus nincs a háttérben, de megsúgok még egy apró információt: A villanyfűtés mellett a Nohabokat másodsorban azért nem akarták üzemeltetni, mert nagyon drága volt hozzájuk az alkatrész, akik a döntéseket hozták azok meg szerencsére nem fanatizmusból hozták a döntéseket, hanem józan ésszel.

Remot Szergejt is miként vetted ide az megint egy jó kérdés, de nem is kell benne a logikát keresni szerintem.


Szóval az értelmes hozzászólások tekintetében köszönöm én nem Wikipédiát veszek alapul, hanem szolgáltam is Nohabokon és Tapolcán talán egy kicsit jobb rálátásom volt arra, hogy mik és miért történtek akkoriban, mintha a fotelban ülve internetről szedett féligazságokat kiszínezve hoznák állításokat.

2023. dec. 11. 02:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 32/88 anonim ***** válasza:
31%
Végigolvasva az egészet, ide kár bármit is írni, ahogy látom többen megpróbálták a reális tényeket közölni vele, de legalább szépen beáll abba a sorba akik vasutat csak a sínek mellől fényképezőgéppel látnak, aztán jaj de szép jaj de jó.
2023. dec. 11. 03:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 33/88 anonim ***** válasza:
29%

"még jó, hogy a Szergejekben volt villanyfűtés"

Nem mondta senki hogy van bennük.... Csodás egy vitapartner vagy komám :DDDD

2023. dec. 11. 08:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 34/88 A kérdező kommentje:
32# Szerintem az állításaiddal elég sokan vitatkozának rajtam kívül még a kollégáid közül is jónéhányan. A Szergejeknek egyáltalán nem csak kis mellékes feladata volt a személy vontatás, így aztán folyton mögé kellett akasztani a rezsót, ami szintén nem egy hatékony módja a vasúti kiszolgálásnak. A fogyasztásukról és a megbízhatóságukról én mást hallottam és olvastam, de legyen neked igazad. Az alkatrészek áráról valóban nincs tudomásom, de gondoltam, hogy a Nohabhoz nyilván drágább mint a Szergejhez, mellesleg a Nohabok beszerzésénél sem volt kijelölve fő feladatként a személy vontatás. De egyik érved vagy ellenérved sem igazolja azt, hogy a legjobb döntés az volt, hogy szétdarabolják a Nohabokat és ezzel a véleményemmel nem vagyok egyedül. A sok félnótásnak pedig üzenem, hogy egyébként nem vagyok Nohab fan.
2023. dec. 11. 12:56
 35/88 anonim ***** válasza:
78%
Félnótás neked az a jó édes anyád, az.
2023. dec. 11. 14:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 36/88 anonim ***** válasza:
68%

Tanulj Kérdező, tanulj.


[link]

2023. dec. 11. 14:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 37/88 anonim ***** válasza:
100%
Hát úgy tűnik le lettünk baszva :DDDD
2023. dec. 11. 14:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 38/88 A kérdező kommentje:

Látom a sok rosszindulatú pribék itt tobzódik és örömét lelik abban, amit a MÁV dilettanitizmusa okoz és okozott a rendszerváltás, majd pedig a gengszterváltás óta. Kapom itt a szebbnél szebb trágár üzeneteket privátban is például Unintelligens Mosógéptől a következőt: "FOGD MÁR BE A ROHADT POFÁDAT TE BÜDÖS GYÖKÉR!"

Ez is jól mutatja, hogy nekem van igazam és csak a rosszindulatú félnótás pribékek értenek azzal egyet, hogy a Nohabokat fel kellett darabolni.


37# jópár évet elkéstél ezzel, főleg, hogy a link forrása a Nohab-GM oldala.

2023. dec. 11. 14:47
 39/88 anonim ***** válasza:
79%
Kíváncsi vagyok, hogy ha nem veszik ki a forgalomból a Nohabokat, akkor ma mennyi működne.
2023. dec. 11. 15:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 40/88 anonim ***** válasza:
79%
A Puposok után miért nem sír így senki? Sokkal szebb gépek mint a nohab, ráadásul magyar!
2023. dec. 11. 15:32
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5 6 7 8 9

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!