A MÁV ma is leselejtezné és feldarabolná a Nohabokat?
Na azért bebizonyítottad, hogy akik lefanoztak azoknak igazuk volt.... Mert úgy néz ki valójában nagyon nem vagy képbe a dolgokkal.
Kezdve azzal, hogy a Szergejek fő feladata sosem a személyforda volt, az, hogy megfelelő időjárás esetén befogták őket személyfordába is csak egy kis mellékes feladat volt azoknak a gépeknek, innen ez az érv ki is bukott, hogy azokban sem volt villanyfűtés.
A fogyasztáshoz meg külön gratulálok, tényleg nagyon nem vagy képben a dolgokkal, elárulom azonos terhelésnél vasúti mértékkel nézve jóformán azonos fogyasztást produkál a két sorozat, méricskéltük eleget, egy Tapolca-Déli menet 7 kocsival 500-550 literből jött ki ugyanannál a vonatnál mindkét gép esetében, egyedül az alapjárati fogyasztás volt a kezdeti időben magas, de annak is illene utánajárni, hogy nem véletlen lett levéve az alapjárati fordulatszám.
Az egy fekvemaradásra jut 10 fekvemaradás rész, biztos megint biztos forrásból tudod, de a logikában nem jutsz el addig, hogy egyikből volt 20 a másikból meg közel 300 darab.... végül is akkor a saját matekod szerint a Szergej még jobb is, amúgy megsúgom, mindkét sorozat 85% körüli üzemkészséget mutatott mikor még nem spóroltak a karbantartáson.
Rövidebb élettartamú alkatrészekhez megint gratulálok egy szépet, biztos ez is biztos forrásból van, és semmi fanatizmus nincs a háttérben, de megsúgok még egy apró információt: A villanyfűtés mellett a Nohabokat másodsorban azért nem akarták üzemeltetni, mert nagyon drága volt hozzájuk az alkatrész, akik a döntéseket hozták azok meg szerencsére nem fanatizmusból hozták a döntéseket, hanem józan ésszel.
Remot Szergejt is miként vetted ide az megint egy jó kérdés, de nem is kell benne a logikát keresni szerintem.
Szóval az értelmes hozzászólások tekintetében köszönöm én nem Wikipédiát veszek alapul, hanem szolgáltam is Nohabokon és Tapolcán talán egy kicsit jobb rálátásom volt arra, hogy mik és miért történtek akkoriban, mintha a fotelban ülve internetről szedett féligazságokat kiszínezve hoznák állításokat.
"még jó, hogy a Szergejekben volt villanyfűtés"
Nem mondta senki hogy van bennük.... Csodás egy vitapartner vagy komám :DDDD
Látom a sok rosszindulatú pribék itt tobzódik és örömét lelik abban, amit a MÁV dilettanitizmusa okoz és okozott a rendszerváltás, majd pedig a gengszterváltás óta. Kapom itt a szebbnél szebb trágár üzeneteket privátban is például Unintelligens Mosógéptől a következőt: "FOGD MÁR BE A ROHADT POFÁDAT TE BÜDÖS GYÖKÉR!"
Ez is jól mutatja, hogy nekem van igazam és csak a rosszindulatú félnótás pribékek értenek azzal egyet, hogy a Nohabokat fel kellett darabolni.
37# jópár évet elkéstél ezzel, főleg, hogy a link forrása a Nohab-GM oldala.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!